Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

12 missies in totaal ?! dan heb je hem in een half uur uitgespeeld ofniet ?

Je doet toch wel minstens 6 uur over de story alleen al. :puh:

Lange missies dan :puh:

Mooi dat het niet kort duurt :tu:

Bewerkt: door Sniickers.
Link to comment
Delen op andere websites

12 missies in totaal ?! dan heb je hem in een half uur uitgespeeld ofniet ?

De missie's zijn uitgebreider en soms moet je ook een paar ingame dagen wachten om de missie verder te spelen en zoals ik al zei zijn er er heel veel random encounters dus ik raad het je aan om het lekker rustig aan te doen, want dan geniet je echt ^_^ (vind ik zelf :puh: ).

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig om rank 50 te worden voor de trophy 'How the West was won'. Ik ben momenteel rank 32. Net lukte het online spelen niet echt, ik werd steeds gedisconnect. Vind het levellen wel redelijk traag gaan. Iemand tips om snel te levellen? Gewone matches lijk je wel heel weinig XP mee te verdienen.. Dan zijn gang hideouts en coöperative missions beter, of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig om rank 50 te worden voor de trophy 'How the West was won'. Ik ben momenteel rank 32. Net lukte het online spelen niet echt, ik werd steeds gedisconnect. Vind het levellen wel redelijk traag gaan. Iemand tips om snel te levellen? Gewone matches lijk je wel heel weinig XP mee te verdienen.. Dan zijn gang hideouts en coöperative missions beter, of niet?

Ik deed altijd Pike's Basin dit is een heel handige om te levellen. ;)

Maar ik zou zeker geen gewone potjes spelen, deze gaan juist het traagst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig om rank 50 te worden voor de trophy 'How the West was won'. Ik ben momenteel rank 32. Net lukte het online spelen niet echt, ik werd steeds gedisconnect. Vind het levellen wel redelijk traag gaan. Iemand tips om snel te levellen? Gewone matches lijk je wel heel weinig XP mee te verdienen.. Dan zijn gang hideouts en coöperative missions beter, of niet?

In je eentje of met maximaal 1 ander Pike's Basin doen, keer op keer op keer. Ranken tijdens een dubbel XP weekend is ook een aanrader, schiet lekker op dan. Ik ben in 1 dubbel XP weekend van level 50 naar level 50 5e legend gekomen. :puh: Zorg ook dat je een zo hoog mogelijke killstreak haalt en hem zo snel mogelijk voltooid. Je kan hem in 2 minuten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...