Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Hebben jullie wel is beren gezien op John's ranch? Ik niet, tot nu. :7 Heb er al 15(!) geschoten en geskinned, en ze blijven maar komen. :7 Voor elke beer die ik neerschiet, spawnen er 1 of 2 terug. :7

Dat is het probleem wat ik ook heb, als ik opzoek ga naar beren vind ik ze niet... Dan kom ik er een tegen maak ik hem dood skin ik hem pakt een andere beer me van achteren weet ik die net te killen en zie ik er weer twee. Zo gaat het nou elke keer :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet altijd goed rondkijken wanneer je één beer ziet. Meestal komen er dus dan nog twee er na. Meestal kun je de tweede nog zien, maar de derde die wilt jou vol van achter pakken.

Heb al heel vaak geprobeerd dit te voorkomen alleen het gaat gewoon meestal mis. Ik krijg er dan twee te pakken en dan springt er weer een volop achter me op mijn rug. Soms heb ik de mazzel dat derde beer eerst mijn paard pakt en dan kan ik hem afmaken maar meestal pakt hij mij. :duh::D

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Red Dead Redemption Social Club challenge

Rockstar is weer goed bezig, zojuist is bekend geworden dat het vanaf nu mogelijk is om de nieuwste Social Club challenge te spelen. Je zal deze moeten behalen in ford Mercer en wat je hiervoor moet doen is ook bekend natuurlijk. Maar dit lees je allemaal hieronder.

De mogelijkheid bestaat dat je nog geen toegang hebt tot de gang hideout in Ford Mercer. Dit komt dan omdat je de missie "The Assault on Fort Mercer" nog niet hebt voltooid. Als je tenminste zilver haalt in deze challenge unlock je de "death eye level 3 cheat"

Wat je voor de challenge moet doen:

  • Kill 10 enemies with a shotgun
  • Hogtie 3 prostitutes
  • Disarm 3 enemies

Dit is opzicht niet moeilijk toch? Of willen jullie zeggen van wel? Verder heeft Rockstar Games ook nog aangekondigd dat er nog veel meer challenges aan zullen komen. Helaas moeten we hiervoor nog eventjes geduld hebben.

Bron: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie wel is beren gezien op John's ranch? Ik niet, tot nu. :7 Heb er al 15(!) geschoten en geskinned, en ze blijven maar komen. :7 Voor elke beer die ik neerschiet, spawnen er 1 of 2 terug. :7

ééntje, hij stond net binnen de hekken. en net buiten de hekken iets noordelijker, weer twee.

Link to comment
Delen op andere websites

"In de wet" :7

Het is geen truck van Rockstar, het komt door de restricties van gratis DLC's van XBox Live. En R* dacht kennelijk dat het beter zou zijn voor de verkoop cijfers als ze het gratis gedeelte samenvoegen met een betaalde mappack voor allebei de consoles...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...