Guardian1980 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Toppertje, daar gaan we veel plezier aan beleven. Toch fijn dat ie in Nederland een pietsie eerder uitkomt dan elders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Er is een nieuwe trailer online met de outfits van Red Dead Redemption. De website is daarnaast ook nog vernieuwd. Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) Rockstar Games heeft vandaag weer een nieuwe filmpje vrijgegeven van Red Dead Redemption het gaat over de outfits in het spel : Klik Hopelijk wisten jullie het niet.. (Ik heb hem maar in IV gepost omdat ik niet in ''nieuws'' kon posten ) >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Games forum.<<< Bewerkt: 4 februari 2010 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 En wat heeft dit filmpje met GTA IV te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) En wat heeft dit filmpje met GTA IV te maken? Misschien omdat ik hem niet kon posten in ''nieuws'' ? Zou een MOD dit topic aub. willen verplaatsen naar ''nieuws'' Of maak er een hoofdpost van op het forum... Bewerkt: 4 februari 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 En wat heeft dit filmpje met GTA IV te maken? Misschien omdat ik hem niet kon posten in ''nieuws'' ? Er bestaat ook een topic over Red Dead Redemption op dit forum in de Games-sectie waar je ook het filmpje kan plaatsen. Lijkt me dat Joriz gewoon zelf de nieuwsberichten schrijft en het filmpje eerst zelf op GTAForum upload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Hmm, leuk filmpje kan niet wachten op het spel. Maar dit moet toch egt in de andere games sectie van het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Elk kostuum geeft je een bonus? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Elk kostuum geeft je een bonus? Het lijkt erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Maarrr... dit kostuum wat uiteindelijk uit de stembus rolt als winnaar, krijg je eerder in de game als je pre-ordert bij één specifieke website die de pre-order aanbiedt. Voor iedereen die de game gewoon koopt of ergens anders de pre-order koopt, is het weinig boeiend, behalve dat we vast weten nu dat je outfit je specialiteiten te bieden heeft en meer is dan slechts de verpakking van je character in de game. Voor iedereen die hem niet bij die site pre-ordert, de outfits met de special ability kan je gaandeweg de game gewoon nog unlocken. Niet exclusive dus. [table=header]EDIT[/table]Deze ga ik erg goed in de gaten houden op de vernieuwde site: [table=header]EDIT2[/table]Je moet dan je pre-order bestellen op gamestop.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Rockstar Games heeft vandaag weer een paar screens vrijgegeven. Dit keer gaat het over de lasso gebruiken! (sorry als de afbeeldingen te groot zijn ) Klik (Rockstar Games) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Echt een übermooi spel... Ik ga dit spel zeker kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Ziet er allemaal mooi uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Mwah, GTA IV ziet er met ENB Series veel beter uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Er is weer een update aan de box-art van Red Dead Redemption. De art is nu meer ingekleurd. Bekijk hier de vorige versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.