TekaLoca Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2010 Tis alleen maar om een beeld te geven. Let trouwens op het vuursteenpistool Edit: eerste foto's te vinden op de site! Een nieuw wapen: De toorts Ik bedoelde fucked up wel positief he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2010 Even opletten nu, R-fl3x heeft een belangrijke vraag die over 2 maanden beantwoord moet zijn! Ik twijfel om voor Kerstmis ofwel Mafia 2 of Red Dead Redemption te kopen. Ik hoor van Mafia 2 dat de Free Roam niet echt meevalt, alleen zowat de Storyline nog wat goeds heeft. Is er in RDR een goede Free Roam en is er nog genoeg te doen na het verhaal? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2010 Even opletten nu, R-fl3x heeft een belangrijke vraag die over 2 maanden beantwoord moet zijn! Ik twijfel om voor Kerstmis ofwel Mafia 2 of Red Dead Redemption te kopen. Ik hoor van Mafia 2 dat de Free Roam niet echt meevalt, alleen zowat de Storyline nog wat goeds heeft. Is er in RDR een goede Free Roam en is er nog genoeg te doen na het verhaal? Alvast bedankt! Mafia 2 is heel leuk. Alleen de storyline! Er is trouwens niets anders dan dat Red Dead Redemption is also heel leuk zowel storyline als sidemissions en natuurlijk ook de free roam. Je loopt wel makkelijk verloren En ook de super mooie graphics in RDR zijn echt de moeite waard. Dus wil je gaan voor een spel die je gedaan hebt na de storyline te voltooien? Ga dan voor Mafia II Wil je een spel waar je nogwel iets mee kan doen na de storyline? Ga dan voor Red Dead Redemption Goed genoeg ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 Bedankt voor de reactie. Ik vind de Storyline wel belangrijk, daar moet tenminste iets inzitten. Maar als je daarna helemaal niks kunt doen en er zelfs geen leuke Free Roam aan is, koop ik 'em niet. Ik herinner me nog goed dat ik 4 jaar terug dat ik Red Dead Revolver had, en daar amuseerde ik me toch wel serieus mee. Kan ik even de wapens weten van RDR? Ook spreken de DLC's me aan.. Ik zit nu behoorlijk te wachten achter die Undead Nightmare DLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 Kan ik even de wapens weten van RDR? Klik Op die site staat nog veel meer informatie waar je vast wel wat aan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 ik vind persoonlijk de besturing van Maffia II erg irritant en op sommigen aspecten valt het grafisch erg tegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 @BoerBanaan Thanks! Eneh... ik geraak meer en meer overtuigd om RDR te kopen. Die wapens zien er voor een Western toch wel vet uit. Als ik mag vragen; ik heb al gehoord dat John Marston doodgaat op het einde van de Storyline. Is dit dan ook het einde van de Free Roam etc.? @Ak47 Ik krijg meer en meer nadelen te horen over Mafia II. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 @BoerBanaan Thanks! Eneh... ik geraak meer en meer overtuigd om RDR te kopen. Die wapens zien er voor een Western toch wel vet uit. Als ik mag vragen; ik heb al gehoord dat John Marston doodgaat op het einde van de Storyline. Is dit dan ook het einde van de Free Roam etc.? @Ak47 Ik krijg meer en meer nadelen te horen over Mafia II. Je speelt dan als zijn zoon Alleen vind ik het vuur zeer slecht in RDR (veel te klein) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 @BoerBanaan Thanks! Eneh... ik geraak meer en meer overtuigd om RDR te kopen. Die wapens zien er voor een Western toch wel vet uit. Als ik mag vragen; ik heb al gehoord dat John Marston doodgaat op het einde van de Storyline. Is dit dan ook het einde van de Free Roam etc.? @Ak47 Ik krijg meer en meer nadelen te horen over Mafia II. Je speelt dan als zijn zoon Alleen vind ik het vuur zeer slecht in RDR (veel te klein) je zit dan ook niet voor niets op `n RDRforum hè miss moet je eens kijken op een MIIforum. en het vuur is idd een beetje aan de kleine kant en te snel uit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 Dat kan wel zo zijn, toch ziet het vuur er grafisch een stuk beter uit als in GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 (bewerkt) Na de storyline kan je wel verder gaan free-roamen, alleen speel je dan natuurlijk wel met een ander persoon van het verhaal. Bewerkt: 30 september 2010 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 Trailer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 (bewerkt) die zombiebeer en de massa maken me een beetje bang p.s. wat doet John Marston daar(levend zonder er dood uit te zien)? >>> Door Visser23: Berichten samengevoegd. Gebruik volgende keer de 'Bewerk/edit'-knop s.v.p.<<< Bewerkt: 30 september 2010 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 die zombiebeer en de massa maken me een beetje bang p.s. wat doet John Marston daar(levend zonder er dood uit te zien)? >>> Door Visser23: Berichten samengevoegd. Gebruik volgende keer de 'Bewerk/edit'-knop s.v.p.<<< Omdat John Marston een remedie moet zoeken op de zombie plaag en als hij een zombie is dan zal hij moeilijk iets gaan zoeken tegen zichzelf. Anderzijds: Als je hier met Jack zou spelen dan zou rockstar al verraden dat John Marston op het einde van de story zal sterven en je met Jack moet verder spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 Woehoe! Marshal Johnson en Bonnie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.