Michael_Scofield94941 Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Geweldige nieuwe screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Vandaag heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat Red Dead Redemption verzet is naar: 18 Mei 2010. En hier in Europa naar 21 Mei 2010. Bron: Rockstar Games Bewerkt: 3 maart 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 Vandaag heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat Red Dead Redemption verzet is naar: 18 Mei 2010. En hier in Europa naar 21 Mei 2010. Bron: Rockstar Games Las het net ook ja. Zoals we natuurlijk weer van Rockstargames gewend zijn Begin te vrezen voor de Release datum van Episodes from Liberty City PS3/PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2010 Vandaag heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat Red Dead Redemption verzet is naar: 18 Mei 2010. En hier in Europa naar 21 Mei 2010. Bron: Rockstar Games Las het net ook ja. Zoals we natuurlijk weer van Rockstargames gewend zijn Begin te vrezen voor de Release datum van Episodes from Liberty City PS3/PC maar die ligt al een jaar lang klaar op de PS3 te wachten! dus denk niet dat die word uitgesteld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2010 Het uitstellen begint echt een traditie van Rockstar te worden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2010 jammer dat ie niet op pc uitkomt...lijkt me leuke game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2010 Is waarschijnlijk net zoals bij GTA IV, dan krijgen de mensen met een PC hem later maar dan wel met extra's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2010 Is waarschijnlijk net zoals bij GTA IV, dan krijgen de mensen met een PC hem later maar dan wel met extra's. nou dan word je blij, de bugs zijn en de best nutteloze video editor zijn de extras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Nieuwe Red Dead Redemtion screenshots! ¤ Golden gun pack video ¤ ¤ The war horse pack video ¤ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2010 word zeker een vet spel ik had vroeger gun op de xbox360 was zoon vet spel dit lijkt mij een soort opvolger denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2010 Die voorlaatste screen is echt adembenemend! :o Echt zo schitterend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Die voorlaatste screen is echt adembenemend! :o Echt zo schitterend! ik heb hem net ook gezeien R* heeft goed aan de graphics gewerkt die zonsondergang heb ik echt in geen game beter gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Dit word echt een prachtgame! Langs de ene kant spijtig dat het uitgesteld is, langs de andere kant is het juist goed, zodat er nog fouten uitgehaald kunnen worden . Die zonsondergang is inderdaad adembenemend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen.engeler Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Hier een link met nog veel meer nieuwe screenshots. Wat ben ik blij om te zien dat het landschap zo afwisselend is. En op bijna iedere screenshot is de lucht weer totaal anders, ik vind het geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2010 Box art !! > Klik (R*) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.