vice infernusX Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil. Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro. en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14) sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen 0 Iemand tips ??? checken ze bij de Gamemania op leeftijden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen.engeler Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil. Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro. en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14) sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen 0 Iemand tips ??? checken ze bij de Gamemania op leeftijden??? Hmmm ja dat is een lastig probleem, maar bijna iedereen van jouw leeftijd heeft daar last van. Maar maak je niet druk, ik weet zeker dat het je wel lukt om iemand te overhalen om hem te halen. Maar even over de game, weet iemand al de grote van de map? Daar ben ik heel erg benieuwd naar want zoals je kunt zien in de trailers is de map echt heel groot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil. Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro. en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14) sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen 0 Iemand tips ??? checken ze bij de Gamemania op leeftijden??? Hmmm ja dat is een lastig probleem, maar bijna iedereen van jouw leeftijd heeft daar last van. Maar maak je niet druk, ik weet zeker dat het je wel lukt om iemand te overhalen om hem te halen. Maar even over de game, weet iemand al de grote van de map? Daar ben ik heel erg benieuwd naar want zoals je kunt zien in de trailers is de map echt heel groot. Ik had gehoord dat ie 2x zo groot was als die van GTA:SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 ik ga hem 21 mei meteen halen (als die bij mijn boerestadje er al is) Free Roam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Ik denk dat de makkelijkste manier gewoon is om m'n moeder mee te nemen als ik RDR wil kopen. Ik vind het gewoon bullshit die leeftijd bij games ik speelde GTA VC (18+) al op mn 9e en ik krijg niet de aandrang om hoertjes neer te knuppelen of echt een auto te stelen Het komt door al dat gedoe van MW2 met het vliegveld level. @hierboven: hebben ze dan in jou boerenstadje een gamestore want in mijn nogal groot boerendorpje niet Damn wat zou ik graag een plaatselijke gameshop hebben in ons dorp waarvan ik de eigenaar ken. Maar ik zal RDR krijgen AL IS HET HET LAATSTE WAT IK DOE Edit: hopelijk laten ze dat uitgaan met vriendinnen eruit dat lijkt me totaal niet cool als cowboy Bewerkt: 11 april 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil. Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro. en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14) sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen 0 Iemand tips ??? checken ze bij de Gamemania op leeftijden??? Je kan hem ook via internet bestellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 (bewerkt) Ik heb bij Gamemania gevraagd en ze geven me de game sowieso wel mee al vroegen ze of ik voor de zekerheid een briefje met toestemming van mijn ouders moest meenemen. hoef ik niet m;n ouders naar de GM te sleuren (dat toch nooit zou lukken) Red Dead Redemption!!! Bewerkt: 19 april 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Red Dead Redemption GIVE IT UP!!! Wat moeten ze opgeven? Klik. Spel is al een tijdje besteld bij de Game Mania Nu wachten op een SMS en dan de game platspelen Ziet er super uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Er zijn weer een aantal nieuwe screenshots vrijgekomen op de site: De officiële site: http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Weet iemand of RDR een beveiliging heeft voor online te spelen ? Want bijv bij BC2 kan je niet online als je geen 18+ bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Wauw! Die screens zien er heel erg vet uit. Ik kan echt niet wachten tot hij uit komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Die screens zijn echt geweldig, me mond valt open . Ik ga me echt heel lang kunnen gaan amuseren met gewoon de map te verkennen, als er zo'n mooie locaties zijn, dan ga je zo'n dingen langer volhouden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 die kerk lijkt me een goede plaats voor shootouts in single en multiplayer zijn vast ook goede spots om te snipen Damn ik kan niet meer wachten op RDR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen.engeler Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) De nieuwste trailer: Red Dead Redemption Multiplayer Competitive Trailer Bewerkt: 24 april 2010 door jeroen.engeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Die Screens ziet er vet uit! Ik wil hem!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.