Mark B. Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 ^ yup, heb ik ook, heb 'm nu besteld bij bartsmit, maar krijg ik de limeted edition ook als ik 'm ophaal of alleen als ik 'm bestel ? Als je hem al besteld heb via Bartsmit.nl heb je als goed is zelf al aangegeven of je hem ophaalt bij een filiaal of thuis laat bezorgen. Heb je voor de laatste optie gekozen dan krijg je hem gewoon op de release thuisgestuurd. Nee, dat vroegen ze niet, kheb 'm btw ge-reserveerd, hij vroeg alleen e-mail en gsm-nummer. verder niets Misschien dat ze je binnenkort wel op de hoogte stellen?? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Inderdaad. Zodra ze de games binnen hebben zullen ze contact opnemen. Vanaf dan kan je het product bestellen indien je nog interesse hebt. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Een nieuw filmpje online, deze keer een commercial van Gamestop. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Een nieuw filmpje online, deze keer een commercial van Gamestop. Niet echt een betere trailer dande vorigen. Ik hoop dat RDR een week vooruit word geschoven net zoals bij Alan Wake die eerst op 21 mei zou uikomen en nu op 15 mei Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) @vice infernusX: Het is ook geen trailer, enkel een reclame filmpje voor Gamestop. Update: First Red Dead Redemption DLC Details - The Outlaws to the End Co-Op Mission Pack Coming in June as FREE Download Bekijk het volledige nieuws op deze pagina: http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5211/first_red_dead_redemption_dlc_details_-_the_outlaws_to_the_end_co-op_mission_pack_coming_in_june_as_free_download Bewerkt: 5 mei 2010 door GrandTheftTwano Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Als je 'm bij de Bart Smit reserveerd, moet je je E-mail invullen en je kan ook je mobiele nummer invullen. En als ze hem dan binnen hebben, kun je hem bestellen. Dus als je hem hebt gereserveerd is dat nog geen zekerheid dat je ook echt de limited edition krijgt. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Nieuwe trailer: Revolution! Ziet er weer geweldig uit! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Misschien wel even leuk om te laten zien. Marston has Times Square on Lockdown Reageren
vice infernusX Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ja, die had ik ookal gezienop de site van R* games. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Nou, ik heb hem ook maar besteld dan. Hopen dat hij mij niet zo teleur zal stellen als GTA IV dat deed. Reageren
iShadow Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Vraagje over Red Dead Redemption: Hij komt bij de release niet uit voor de PC, maar komt RDR wel later of helemaal niet uit voor de PC? Alvast bedankt, ~iShadow >>> Door Kai-ShockWave: Verplaatst naar Red Dead Redemption topic.<<< Reageren
TriStar Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Vraagje over Red Dead Redemption: Hij komt bij de release niet uit voor de PC, maar komt RDR wel later of helemaal niet uit voor de PC? Alvast bedankt, ~iShadow >>> Door Kai-ShockWave: Verplaatst naar Red Dead Redemption topic.<<< Volgens mij komt ie gewoon later uit, met een video editor ofzo erbij. Er komt vanavond een nieuwe trailer online: http://rockstargames.com/reddeadredemption/news ( de 2de ) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Official Launch Trailer Reageren
TriStar Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 @ hierboven die bedoelde ik, de mooiste trailer vind ik ik ga hem zeker kopen Reageren
vice infernusX Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Dit vind ik ook een van de beste trailers. Hij laat dan zoals in de andere trailers geen gameplay zien, maar je hoort wel meer over de personages en eindelijk de stem van John Marston. Ik begon al te denken dat zijn stem was ingesproken door dezelfde voice-actor als die van Johnny Klebitz uit TLaD, volgens mij was zijn naam Scot Hill Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.