Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

GT5(en oudere GT`s) zijn geen ene flikker aan!(srry voor het taalgebruik maar bedoel gewoon voor de duidelijkheid). Alleen maar heel dom rondjes rijden op de baantjes! :duh::ch: . Free roam spellen zoals: GTA, APB(moet nog verschijnen) zijn de beste games wat er bestaat op de wereld! 8):ch::ch:

Delen op andere websites

Ik zit nu bij de S klasse races, lukt voor geen meter :7 . Ik heb nu uit frustraties zo vaak en zo hard de controller tegen de vloer geslagen dat er scheuren in zitten. Maar kan je na de S klasse races die Ferrari F1 kopen? Ik heb al ruim 1,1 milhoen gespaard :D .

Delen op andere websites

GT5(en oudere GT`s) zijn geen ene flikker aan!(srry voor het taalgebruik maar bedoel gewoon voor de duidelijkheid). Alleen maar heel dom rondjes rijden op de baantjes! :duh::ch: . Free roam spellen zoals: GTA, APB(moet nog verschijnen) zijn de beste games wat er bestaat op de wereld! 8):ch::ch:

Tja, dat is denk ik jouw mening. Wij denken daar anders over.

@Stofzuiger: De S-klasse kun je heel goed voltooien met een Renault Clio V6/Tuned. Klinkt misschien gek, maar als je alles het beste hebt gezet, dan komt ie op 741 punten. Dat is veel beter dan een Ford GT/Tuned op 750 punten. De Clio heeft veel meer grip. Dat is echt belangrijk. Vooral op een circuit als Suzuka.

Delen op andere websites

Maar het grootste probleem vind ik bij dit soort spellen dat je geen gevoel met je auto hebt, door zo een controller. Als de achterkant uitbreekt voel je het niet en reageer je altijd te laat. Met een stuur vind ik een race spel al veel beter spelen. En bedankt voor die tip van de Renault.

Delen op andere websites

Maar wanneer breekt een auto nou uit als je op Amateur niveau doet? Niet dus. Proffecioneel wel, en dat is gewoon oefenen. Als je dat doet, eerst de auto goed leren kennen en dan pas het doen. Dan weet je ongeveer wat een auto doet in een bocht.

Delen op andere websites

Maar wanneer breekt een auto nou uit als je op Amateur niveau doet? Niet dus. Proffecioneel wel, en dat is gewoon oefenen. Als je dat doet, eerst de auto goed leren kennen en dan pas het doen. Dan weet je ongeveer wat een auto doet in een bocht.

Ik doe alleen professional.

Delen op andere websites

ff serieus, ik zit nu bij de A-Klasse en dan op die Daytona-Speedway waarbij je alleen met die Ferrari mag rijden.(geen volledige ovaal, meet met van die bochtjes tussendoor in het begin). Maar je mag maar 1 ronde rijden en ik wordt steeds 7e :ch:

Delen op andere websites

ff serieus, ik zit nu bij de A-Klasse en dan op die Daytona-Speedway waarbij je alleen met die Ferrari mag rijden.(geen volledige ovaal, meet met van die bochtjes tussendoor in het begin). Maar je mag maar 1 ronde rijden en ik wordt steeds 7e :ch:

Volg zoveel mogelijk de ideale lijn, en rij een kwalificatie. (als dat kan)

Delen op andere websites

Ojah, kan ik wel ff aanzetten. Gebruik nooit die lijn :7 Zal het ff proberen.

EDIT: Ik kan geen kwalificatie doen bij deze toevallig :-(

EDIT 2: 6e..

EDIT3: Nice, gehaald. 3e, goed genoeg.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Delen op andere websites

Ojah, kan ik wel ff aanzetten. Gebruik nooit die lijn :7 Zal het ff proberen.

EDIT: Ik kan geen kwalificatie doen bij deze toevallig :-(

EDIT 2: 6e..

EDIT3: Nice, gehaald. 3e, goed genoeg.

Beter is bijna onmogelijk. De eerste 2 zijn gelijk weg. Ik heb die op een of andere manier zilver gehaald.

Delen op andere websites

Beter is bijna onmogelijk. De eerste 2 zijn gelijk weg. Ik heb die op een of andere manier zilver gehaald.

Idd, bij al die races in de A-klasse zie je 2 gasten wegrijden waar je bijna niet meer bijkomt. Moet nu nog 1 in A-klasse.

Ik wil graag die FormulaOne car :-( Alleen ik heb niet echt veel geld :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...