Gijsso Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) M3 rijdt echt fijn Misschien niet de snelste, maar wel een van de beste. En een F2007 die rijdt echt zo veel anders dan een normale auto. In die lange bocht op High Speed Ring, moet je met normale auto's remmen voor de bocht, in een F2007 kun je daar echt vol gas door heen gaan. @hierboven: misschien ben jij nog niet zo ver, maar ik rem altijd pas na dat ik in het rode ben Als je er voor remt, dan ga je echt te sloom. Maar misschien komt het omdat ik het spel al vanaf de release heb, en dus bijna elke bocht goed ken en wanneer je moet remmen. Mijn punt is, is dat je nooit voor het rode hoeft te remmen, pas als je er een paar tiende van een seconde in zit (ligt aan de snelheid). Bewerkt: 9 mei 2009 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Ja, dat klopt, maar aangezien hij veel te laat remt kan hij beter te vroeg remmen dan te laat, want dat is een grotere ramp En ik heb net de A klasse completed Net met me Cappuccino tuning gedrift, 71ste plek Me achterwielen hadden een camber van 8.0 xD best wel vet eigenlijk Bewerkt: 9 mei 2009 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ja, dat klopt, maar aangezien hij veel te laat remt kan hij beter te vroeg remmen dan te laat, want dat is een grotere ramp En ik heb net de A klasse completed Net met me Cappuccino tuning gedrift, 71ste plek Me achterwielen hadden een camber van 8.0 xD best wel vet eigenlijk Camber kan toch maar tot de 5.0? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ben vandaag bgonnen met de C-klasse, ik heb vandaag ook 3 nieuwe auto's gekocht. Deze auto's heb ik op dit moment: Mazda RX-8 Type S '08 (begin auto) , Suzuki Cappuccino '95, Subaru Impreza Sedan WRX STI spec C Type RA '05 en Mini Cooper-S '06 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) Ja, dat klopt, maar aangezien hij veel te laat remt kan hij beter te vroeg remmen dan te laat, want dat is een grotere ramp En ik heb net de A klasse completed Net met me Cappuccino tuning gedrift, 71ste plek Me achterwielen hadden een camber van 8.0 xD best wel vet eigenlijk Camber kan toch maar tot de 5.0? Bij die kan ik tot 8.0 En Eotr, evaring om goed door te bochten te komen komt vanzelf, gewoon veel oefenen Whoa, net met me Cappucchino gedrift op Suzuka, autoklasse 11e en algemeen 666ste Bewerkt: 10 mei 2009 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 En Eotr, evaring om goed door te bochten te komen komt vanzelf, gewoon veel oefenen Ja, ik kan het al redelijk goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb sinds kort ook GT5, heb ondertussen nu 3 auto's RX8, Subaru WRX en een mitsubitshu Evo de nieuwe versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Ik heb sinds kort ook GT5, heb ondertussen nu 3 auto's RX8, Subaru WRX en een mitsubitshu Evo de nieuwe versie. De 2 eerste heb ik ook. Bewerkt: 12 mei 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb sinds kort ook GT5, heb ondertussen nu 3 auto's RX8, Subaru WRX en een mitsubitshu Evo de nieuwe versie. De 2 eerste heb ik ook. Lol, de RX8 was met het budget de beste keus omdat die er bovenuitstak wat betreft PK, Cilinders etc. Weet jij trouwens hoe je een multiplayer sessie start want ik kom zelf steeds de zelfde spelers tegen, echt irritatn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb sinds kort ook GT5, heb ondertussen nu 3 auto's RX8, Subaru WRX en een mitsubitshu Evo de nieuwe versie. De 2 eerste heb ik ook. Lol, de RX8 was met het budget de beste keus omdat die er bovenuitstak wat betreft PK, Cilinders etc. Weet jij trouwens hoe je een multiplayer sessie start want ik kom zelf steeds de zelfde spelers tegen, echt irritatn. Psst, Rx-8 heeft een wankelmotor die hebben geen cilinders maar 'trommels', en volgens mij is het zelfs een 4 rotor blok. Qua PK's wel ja, daar staan de wankel motoren voor bekend Het is dat ik dacht dat de RX-8 38.000 ipv. 28.000 credits kosten, anders had ik die juist gepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Ik heb sinds kort ook GT5, heb ondertussen nu 3 auto's RX8, Subaru WRX en een mitsubitshu Evo de nieuwe versie. De 2 eerste heb ik ook. Lol, de RX8 was met het budget de beste keus omdat die er bovenuitstak wat betreft PK, Cilinders etc. Weet jij trouwens hoe je een multiplayer sessie start want ik kom zelf steeds de zelfde spelers tegen, echt irritatn. Geen idee. @FerryN: De Rx-8 kon je met je begin budget al kopen hoor. Bewerkt: 12 mei 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb sinds kort ook GT5, heb ondertussen nu 3 auto's RX8, Subaru WRX en een mitsubitshu Evo de nieuwe versie. De 2 eerste heb ik ook. Lol, de RX8 was met het budget de beste keus omdat die er bovenuitstak wat betreft PK, Cilinders etc. Weet jij trouwens hoe je een multiplayer sessie start want ik kom zelf steeds de zelfde spelers tegen, echt irritatn. Geen idee. @FerryN: De Rx-8 kon je met je begin budget al kopen hoor. Ja, maar dat wist ik niet, dacht dat er een 3 stond ipv. een 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Maar de multiplayer is echt verrot slecht lijkt het wel, ik krijg steeds dezelfde circuits te zien en dezelfde spelers, hoort dat zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ik heb een Ferrari. Hij koste 320.300 credits. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 Heb het spel bijna 100% en heb alle auto's op de Citroën GT na. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.