Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

B-spec is inderdaad slecht. Mijn chauffeur rijdt altijd naast de baan.

omdat ie nog onervaren is,

je moet die B spec coureur vergelijken met je broertje van 7, als je begint.

Oh daarom was het bij mij niet zo slim om hem direct een auto met 800 pk te geven :puh:

Die prof super car race op daytona verdiend makkelijk :D 1 minuut irjden en 17.000 Cr

Weet iemand of een Chaparral 2J Race car '70 goed is oor het GT world champion?

Hij heeft een top van 399 km/h en 818 pk/7000rpm en 861Nm/6000rpm. @ 821 kg.

Zou het daarmee lukken? ik ben nog lvl 11 dus dan kan ik weten of ik nog moet doorsparen voor een betere auto of niet.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

B-spec is inderdaad slecht. Mijn chauffeur rijdt altijd naast de baan.

omdat ie nog onervaren is,

je moet die B spec coureur vergelijken met je broertje van 7, als je begint.

Oh daarom was het bij mij niet zo slim om hem direct een auto met 800 pk te geven :puh:

Die prof super car race op daytona verdiend makkelijk :D 1 minuut irjden en 17.000 Cr

Weet iemand of een Chaparral 2J Race car '70 goed is oor het GT world champion?

Hij heeft een top van 399 km/h en 818 pk/7000rpm en 861Nm/6000rpm. @ 821 kg.

Zou het daarmee lukken? ik ben nog lvl 11 dus dan kan ik weten of ik nog moet doorsparen voor een betere auto of niet.

Hoe de hell heb je die race voltooid?

Ik heb nu een Audi R8 5.2 FSI Quattro '09, alles helemaal opgetuned, alles staat maximaal. Zijn specificaties zijn nu: 890 pk/8900 rpm en heeft een gewicht van 1313 kg. Alleen hij gaat niet harder dan 300. Elke keer als die de 300 bereikt, vermindert die vaart naar 290 ongeveer... superirritant want ik kan die Pagani Zonda dan niet bijhouden. Tips tips?

Link to comment
Delen op andere websites

B-spec is inderdaad slecht. Mijn chauffeur rijdt altijd naast de baan.

omdat ie nog onervaren is,

je moet die B spec coureur vergelijken met je broertje van 7, als je begint.

Oh daarom was het bij mij niet zo slim om hem direct een auto met 800 pk te geven puh2.gif

Die prof super car race op daytona verdiend makkelijk icon_mrgreen.gif 1 minuut irjden en 17.000 Cr

Weet iemand of een Chaparral 2J Race car '70 goed is oor het GT world champion?

Hij heeft een top van 399 km/h en 818 pk/7000rpm en 861Nm/6000rpm. @ 821 kg.

Zou het daarmee lukken? ik ben nog lvl 11 dus dan kan ik weten of ik nog moet doorsparen voor een betere auto of niet.

Hoe de hell heb je die race voltooid?

Ik heb nu een Audi R8 5.2 FSI Quattro '09, alles helemaal opgetuned, alles staat maximaal. Zijn specificaties zijn nu: 890 pk/8900 rpm en heeft een gewicht van 1313 kg. Alleen hij gaat niet harder dan 300. Elke keer als die de 300 bereikt, vermindert die vaart naar 290 ongeveer... superirritant want ik kan die Pagani Zonda dan niet bijhouden. Tips tips?

Dat heet een begrenzer. shiny.gif

Link to comment
Delen op andere websites

B-spec is inderdaad slecht. Mijn chauffeur rijdt altijd naast de baan.

omdat ie nog onervaren is,

je moet die B spec coureur vergelijken met je broertje van 7, als je begint.

Oh daarom was het bij mij niet zo slim om hem direct een auto met 800 pk te geven :puh:

Die prof super car race op daytona verdiend makkelijk :D 1 minuut irjden en 17.000 Cr

Weet iemand of een Chaparral 2J Race car '70 goed is oor het GT world champion?

Hij heeft een top van 399 km/h en 818 pk/7000rpm en 861Nm/6000rpm. @ 821 kg.

Zou het daarmee lukken? ik ben nog lvl 11 dus dan kan ik weten of ik nog moet doorsparen voor een betere auto of niet.

Hoe de hell heb je die race voltooid?

Ik heb nu een Audi R8 5.2 FSI Quattro '09, alles helemaal opgetuned, alles staat maximaal. Zijn specificaties zijn nu: 890 pk/8900 rpm en heeft een gewicht van 1313 kg. Alleen hij gaat niet harder dan 300. Elke keer als die de 300 bereikt, vermindert die vaart naar 290 ongeveer... superirritant want ik kan die Pagani Zonda dan niet bijhouden. Tips tips?

Dus je hebt al een volledig aanpasbare overbrenging?

Als je die nog niet hebt kopen!

Zodra je dat hebt gedaan ga je naar "Garage" Ga met de muis op je wagen en kies "Tuning" ga vervolgens naar "Overbrenging"

Je zult daar een soort draaiknop zien met een + en een - klik daar op, en dan moet je de Topsnelheid op het (bijna) hoogst(e) zetten. Die staat bij mij op 430 maar houd er wel rekening mee dat je auto ongeveer 30km/h langzamer gaat dan daar staat aangegeven. :bier:

Als je dit al hebt gedaan en het helpt niet dan kan je auto het gewoon niet aan xD

Misschien dat je dan nog bij GT Auto je auto gestroomlijnder kan maken. 0_0

En volg niet de blauwe lijn, dat is niet de SNELSTE maar de VEILIGSTE.

En je kan gewoon vol gas houden, ik in ieder geval wel :*D

Maar let wel op, hoe hoger de top hoe langzamer hij accelereert. Op Daytona is dat niet zo'n probleem maar op de meeste tracks wel!

EDIT:

Vet vaag mijn chaparal 2J had zonet 818 pk en nu 821 :S ik heb er net één ronde mee gereden en niet getuned of nieuw olie :puh:

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je hebt al een volledig aanpasbare overbrenging?

Als je die nog niet hebt kopen!

Zodra je dat hebt gedaan ga je naar "Garage" Ga met de muis op je wagen en kies "Tuning" ga vervolgens naar "Overbrenging"

Je zult daar een soort draaiknop zien met een + en een - klik daar op, en dan moet je de Topsnelheid op het (bijna) hoogst(e) zetten. Die staat bij mij op 430 maar houd er wel rekening mee dat je auto ongeveer 30km/h langzamer gaat dan daar staat aangegeven. :bier:

Als je dit al hebt gedaan en het helpt niet dan kan je auto het gewoon niet aan xD

Misschien dat je dan nog bij GT Auto je auto gestroomlijnder kan maken. 0_0

En volg niet de blauwe lijn, dat is niet de SNELSTE maar de VEILIGSTE.

En je kan gewoon vol gas houden, ik in ieder geval wel :*D

Whow thanks voor de tip ik ga het meteen proberen! Ik heb overigens al een dikke spoiler op m'n R8 staan. :) Het ziet er zeer 'chique' uit! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je hebt al een volledig aanpasbare overbrenging?

Als je die nog niet hebt kopen!

Zodra je dat hebt gedaan ga je naar "Garage" Ga met de muis op je wagen en kies "Tuning" ga vervolgens naar "Overbrenging"

Je zult daar een soort draaiknop zien met een + en een - klik daar op, en dan moet je de Topsnelheid op het (bijna) hoogst(e) zetten. Die staat bij mij op 430 maar houd er wel rekening mee dat je auto ongeveer 30km/h langzamer gaat dan daar staat aangegeven. :bier:

Als je dit al hebt gedaan en het helpt niet dan kan je auto het gewoon niet aan xD

Misschien dat je dan nog bij GT Auto je auto gestroomlijnder kan maken. 0_0

En volg niet de blauwe lijn, dat is niet de SNELSTE maar de VEILIGSTE.

En je kan gewoon vol gas houden, ik in ieder geval wel :*D

Whow thanks voor de tip ik ga het meteen proberen! Ik heb overigens al een dikke spoiler op m'n R8 staan. :) Het ziet er zeer 'chique' uit! :puh:

Hoe meer neerwaartse kracht je spoiler geeft des te lager je topsnelheid! Dit kan je ook bij het "Tuning" menu aanpassen!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zonet non-stop de top gear track achter elkaar gedaan om lvl 14 te worden : ')

Zodat ik hopelijk de Bugatti veyron win :puh: iemand tips?

Heb nu wel mooi 500.000 Cr verdient xD en een Spitfire 1500 '74

EDIT:

NEEEE!!! zie net dat een motorbeurt voor mijn Chaparral 2J 500.000 cr kost! krijg ik dan meer pk? wtf waar is dat voor nodig :(

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

j0uk3 nogmaals bedankt voor de tip! Mijn R8 gaat nu veel harder dan 300 km/u en ik heb de race gehaald. Vervolgens heb ik ook het Gran Turismo Tournement gedaan en bij alles goud gewonnen. Geunlockt: de Bugatti Veyron! 970 pk! Whaaa ik word helemaal gek! Trouwens ik zag nog ergens een trofee waarbij je 400 km/u moet rijden! Ik heb het net geprobeerd met de Veyron maar hij ging niet harder dan 385. Hiervoor heb je echt een Formule 1 auto nodig of niet dan?

Link to comment
Delen op andere websites

j0uk3 nogmaals bedankt voor de tip! Mijn R8 gaat nu veel harder dan 300 km/u en ik heb de race gehaald. Vervolgens heb ik ook het Gran Turismo Tournement gedaan en bij alles goud gewonnen. Geunlockt: de Bugatti Veyron! 970 pk! Whaaa ik word helemaal gek! Trouwens ik zag nog ergens een trofee waarbij je 400 km/u moet rijden! Ik heb het net geprobeerd met de Veyron maar hij ging niet harder dan 385. Hiervoor heb je echt een Formule 1 auto nodig of niet dan?

Proficiat!

Ik zat gister om 3 uur 's nachts ook de Tournament te doen, was ik bij elke 1e geworden en toen moest ik nog 1 ronde rijden en toen kwam me ma binnen en toen moest alles uit :(

Maar ik ga zo meteen weer ff die tournament halen.

En de Bugatti kan wel 400 km/h halen kijk maar:

Als je nog verder struint op youtube zul je zien dat hij zelfs 446 km/h kan halen

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm oké. Nou dan ga ik het maar weer is proberen. Dat tournement duurt echt lang hè? Bij sommige races moet je dan 5 rondes racen. Haha bij de derde ronde heb ik het wel weer gezien maar het geeft wel een grote voldoening als je dan uiteindelijk je prijs krijgt

(+90.000 Credits!)

Nou goed veel succes in ieder geval! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Jaguar heeft nogal vaak last van wheelies :S boven de 6000 rpm

topgeartesttracku.jpg

topgeartesttrack1.jpg

tsukubacircuit1.jpg

Heb zonet de Veyron gewonnen! coffee kleur ofzo :duh:

Wat een waardeloze $#%^%$^auto, hij mag dan wel 1239 pk hebben, maar ik kom er met geen mogelijkheid mee door een bocht :puh:

Wat is de Chaparral 2J '70 toch een HEERLIJKE auto, gaat super vlot door de bochten word letterlijk op de grond geduwd door de motors :D

Veyron heb ik inmiddels alweer verkocht :tu:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Afbeeldingen in spoiler geplaatst.
Link to comment
Delen op andere websites

Vriendelijk verzoek om HR afbeeldingen in een spoiler te plaatsen. Danku. ^_^

ok, sorry :puh:

Ik heb een vraagje;

Ik ben nude lvl 16, en heb 700.000 cr. Weet iemand een goede auto voor mij?

Mijn Chaparral 2J trekt het niet meer zo goed, en de veyron die ik had was waardeloos in de bochten.

Ik heb liever een auto die beter stuurt dan accelereert!

Er zijn ook zoveel auto's :-(

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...