Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik vind de Volkswagen Polo GTI (de tweede) erg lekker rijden. Als je hem koopt heeft die 200 pk, maar je kan hem opvoeren tot 358 pk wat ik heb gedaan. Met zachte race banden stuurt die heerlijk en hij gaat ook redelijk hard. Maarja ik weet niet of je die nou wilt kopen, want het is nou niet echt een high-end sportauto maar ik vind hem echt supertof! Btw, ik kan mijn Veyron helemaal niet verkopen :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik helemaal blij, yeah, eindelijk een pick-up truck, geen idee welke. Dus ik daarmee racen, eerste race ging redelijk makkelijk, eerste dus. Kom ik bij Daytona, de tweede en laatste race. Laatste rondje, yeah, bijna... Komt er opeens een Silverado aan gesjeest en ramt me tegen me kont aan waardoor ik de controle verlies en in de berm eindig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik helemaal blij, yeah, eindelijk een pick-up truck, geen idee welke. Dus ik daarmee racen, eerste race ging redelijk makkelijk, eerste dus. Kom ik bij Daytona, de tweede en laatste race. Laatste rondje, yeah, bijna... Komt er opeens een Silverado aan gesjeest en ramt me tegen me kont aan waardoor ik de controle verlies en in de berm eindig :7

Dat had ik ook de hele tijd maar dan me de Historic car race.

Maar mijn 2J heeft het gehaald beide :D wel %%$^moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wilt dat GT-Life gebeuren in je browser mijn foto's niet laten zien :-(

Heb je eindelijk een kinky Ferrari plaatje in semi-zwart-wit, kan je hem niet zien

Edit; nevermind, op de Nederlandse doet hij het wel :7

wsGWf6SUfh54SbeS6I_0.jpg

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, om Like the Wind te halen heb ik een volledig getunede Corvette ZR1 gebruikt met race mod. Dan haal je hem vrij makkelijk :)

Trouwens, hoe heb jij die Chaparrel gehaald? En zou ik 'm nog eens een keertje kunnen lenen? :7

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, om Like the Wind te halen heb ik een volledig getunede Corvette ZR1 gebruikt met race mod. Dan haal je hem vrij makkelijk :)

Trouwens, hoe heb jij die Chaparrel gehaald? En zou ik 'm nog eens een keertje kunnen lenen? :7

Ik heb hem met de Birthday trick gekregen :D

Ik zal nog wel even eentje voor jou regelen, die mag je dan houden.

Aangezien ik nog een Toyota 7 '70 wil :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jouk, vreselijk bedankt _O_

Als je nog iets nodig hebt, gij hoeft het maar te vragen.

Ik heb zaterdag een Playseat + G27 gekregen van me pa, meesterlijk setje, alleen driften gaat mij nu wel heel moeilijk af, aangezien ik sinds GT2 met joystick speel.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan je de Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09 halen?

Hier bij de Chevrolet dealer staat alleen een Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09 zoner RM.

Ik wil de Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09 kopen voor het Like the wind event.

Staat hij onder een heel andere dealer ofso? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

WAT HEB JE MET DE MASERATI GEDAAN :7 Daar hoort geen spoiler op te zitten xD

De Lotus Elise 111R RM is trouwens een beest van de wagen, de grip is vergelijkbaar met de Ferrari 512BB. Heb er toch maar racing tires onder gezet, zou ik daarmee de supercar challenge kunnen doen? xD

Link to comment
Delen op andere websites

GT5 is een echte topper, alleen zonde van de lange laadtijden. De Masserati vind ik toch ook wel een beetje fout! Ik rij een Suzuki Cappucino, niet erg snel maar goed! :D

Maar ben aan't sparen voor een Ford GT of een Murciélago, liefst de laatste want Lamborghini is van Audi en behoort tot de Volkswagen Group, en Volkswagen is zo ongeveer m'n leven! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...