Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik zit te twijfelen of ik deze game moet halen, ik zoek een game die ik voor een lange tijd kan spelen ik ben nou niet echt de grootste auto expert dus het zal mij vooral om het rijden zelf gaan. wil alleen even weten of deze game ook voor een beginner in race games leuk is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ongetwijfeld, ik ken me ook nog herinneren dat een vriend van me toen der tijd GT3 had gekocht, en wist helemaal niks van auto's in het begin, maand later kon hij gewoon beetje met mij mee praten over auto's. Dus als je dit spel speelt zul je vast wel wat oppikken over auto's. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de Lotus Elise 111R RM blijft een topper, ook al heeft hij een absurd lage top snelheid. Ik vind het geweldig om die Top Gear Test Track race van de Lightweight Cup te doen. Al die controle die je over het kleine autootje hebt... geweldig... Ben nou aan het sparen voor de Lambo SV, ik hoop dat die meer grip heeft dan de niet-SV auto waarvan ik de naam altijd vergeet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je gelooft het of niet maar de meeste denke dat de foto's uit Photo mode echt zijn, Zelfs de echte Die Hard Xbox Geeks zijn zelfs verbaast dat hun yankee machine dit niet aankan :puh:

1183600860_5_eP4w.jpeg

1183600529_5_NXT5.jpeg

1183600930_5_8XA9.jpeg

1183600987_5_jic7.jpeg

1183601127_5_61XG.jpeg

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu aan het sparen voor een Peugot 908 HDI, heb inmiddels al 2 milj cr. Maar ik ben nog maar lvl 20.

Heb zojuist een Fiat PANDA gekocht, geniale bak. Hij komt met die 56pk nog net de Eiger K route ofzoiets op :puh: (Mijn Subaru 360 inmiddels ook xD)

Ik koop allemaal kleine autootjes met +- 40 pk, is altijd fun :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook stuurtjes met een handrem? EDIT: Of nog beter, kun je je handrem gebruiken in het spel zelf? :D Zo ja dan ga ik overwegen om het spel te kopen als ie ooit uit komt voor PC(zal er wel niet in zitten, maar who knows)... Kijken of ik een FWD auto de drifttracks op kan krijgen, lekker klooien net als in het echt, maar dan zonder m`n echte auto te vernaaien :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zetten jullie die foto's van Gran Turismo 5 over naar de PC?

Trouwens dat "Kerstcadeau" van Sony vindt ik zwaar genaait. Ik heb speciaal de Collector's Edition gekocht voor die 5 Chrome Line cars en nu krijgt iedereen er 3 gratis. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zetten jullie die foto's van Gran Turismo 5 over naar de PC?

Trouwens dat "Kerstcadeau" van Sony vindt ik zwaar genaait. Ik heb speciaal de Collector's Edition gekocht voor die 5 Chrome Line cars en nu krijgt iedereen er 3 gratis. nosmile.gif

Dat was sowieso te verwachten bij Sony.

BTW Met USB stick, moet je effe kijken bij fotoalbum, en dan de foto aanklikken, en dan staat er onderin het beeld ergens kopieren.

Link to comment
Delen op andere websites

@Myth; het spel zal niet naar de pc komen, dat kan ik je garanderen, en ik ken geen stuurtjes met een handrem. Wel met knoppen die je in zou kunnen stellen als handrem :puh:

@EotR; Eerst moet je via je foto-album ingame de foto's "online" zetten door op de "zet online" knop, ga dan naar de officiële Gran Turismo site, en klik daar op "My Home", rechts bovenin. Log daar in, en als het goed is, staan daar je foto's.

Ik heb trouwens een Audi R8 gekocht (de duurste). Wat een auto, bij de rechte lijnen is het geniaal, alleen als je hem één keer in het zand dipt ben je meteen de weg kwijt. Letterlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook stuurtjes met een handrem? EDIT: Of nog beter, kun je je handrem gebruiken in het spel zelf? :D Zo ja dan ga ik overwegen om het spel te kopen als ie ooit uit komt voor PC(zal er wel niet in zitten, maar who knows)... Kijken of ik een FWD auto de drifttracks op kan krijgen, lekker klooien net als in het echt, maar dan zonder m`n echte auto te vernaaien :puh:

GT5(of andere Gran Turismo) zal nooit naar de PC komen tenzij Sony er een leuk bedrag aan verdiend, maar dat zit er niet in.

Handrem voor op de pc/stuur is gemakkelijk zelf te maken, meeste handremmen hebben de handremsensor op de handrem zelf.

Deze kun je dus als een knop/sensor gebruiken, maar het moeilijke is, waar plaats je zoiets.

En als je je Stuur/shifter niet open wilt maken, kun je altijd nog kijken voor een simpele controller voor te modificeren.

Kun je ook nog een klein kastje maken met extra knoppen, alleen zal je handrem dan niet werken op de PS3.

En als je het gewoon simpel wilt houden, kun je ook nog een vliegcontroller/joystick pakken en die als handrem gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net de "Like the wind" A-Spec gehaald met mijn Corvette ZR1 RM. Daytona was een makje, maar indy was moeilijk omdat mijn auto gewoon niet snel genoeg ging. Toen was ik 1e toen weer 2e en toen weer 1e etc xD.

Maar die Toyota MINOLTA '89 die ik heb gewonnen is über goed, heb er een Turbo-kit ingedondert en soft-race tires. Gaat als de brandweer met 1080PK word met 15 sec voorsprong 1e :D

op naar de American Championship

Voor de:

Jay Leno Tank Car ‘03 (S)

Uit verveling heb ik mijn Fiat Panda 1000S '90 getuned naar 200 pk. Hij heeft een top van 240 km/h :puh:

Mein Schwimmwagen hat 120Ps und geht 210 km/u

Ook heb ik nog een fiat 500 '68 met 90 pk

2CV met 70 pk

xD heb geld teveel

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...