onbekendeIV Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Heeft iemand trouwens een pick-up voor mij te leen om zo'n race mee te doen? jawel welke wil je? Dodge Ram Toyota Ford F150? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Heeft iemand trouwens een pick-up voor mij te leen om zo'n race mee te doen? jawel welke wil je? Dodge Ram Toyota Ford F150? Maakt mij niet zo veel uit, misschien kan je ze eens even bij dat delen zetten en dan pak ik er wel eentje. Ik moet er alleen die racejes mee doen, dus ik wil niet te moeilijk. xd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Maakt mij niet zo veel uit, misschien kan je ze eens even bij dat delen zetten en dan pak ik er wel eentje. Ik moet er alleen die racejes mee doen, dus ik wil niet te moeilijk. xd ok ik ze alle 3 wel op delen, nog iets anders nodig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Ik ga denk ik morgen ook weer is GT5 spelen ik vind het alleen eigenlijk meer leuk om goede auto's makkelijk te kopen vol tunen en dan er een paar rondjes mee rijden en dan weer opnieuw? Is er een gltich voor geld netzoals de birthday glitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Ik ga denk ik morgen ook weer is GT5 spelen ik vind het alleen eigenlijk meer leuk om goede auto's makkelijk te kopen vol tunen en dan er een paar rondjes mee rijden en dan weer opnieuw? Is er een gltich voor geld netzoals de birthday glitch er is nu wel een seizoens race van onder de 5min waar je 500duizend mee wint. en is herhaalbaar. maar je moet minstens een enzo wel voor hebben dus een inverstering van minstens 1.5mil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Ik ga denk ik morgen ook weer is GT5 spelen ik vind het alleen eigenlijk meer leuk om goede auto's makkelijk te kopen vol tunen en dan er een paar rondjes mee rijden en dan weer opnieuw? Is er een gltich voor geld netzoals de birthday glitch er is nu wel een seizoens race van onder de 5min waar je 500duizend mee wint. en is herhaalbaar. maar je moet minstens een enzo wel voor hebben dus een inverstering van minstens 1.5mil Mmm ik ga eens kijken ! Ben morgen ook jarig dus is kijken wat voor auto ik krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2011 (bewerkt) @onbekendeIV Nee, bedankt! Ik kijk morgen. Edit: Ik heb die race gehaald en nog eentje van zo'n blok van 9 en nu heb ik de TVR Tuscan gewonnen, als die zo heet. Ik zag nu ook twee van die pick-ups in online-showroom staan. Bedankt! @GTA-top Leuk dat je ook gaat spelen, volgens mij zijn er ook nog andere seizoensevents waar je veel geld mee kan verdienen met een wat goedkopere auto. Maar die met de Enzo vind ik het snelst en het makkelijkst. En alvast gefeliciteerd! Bewerkt: 11 augustus 2011 door Yannick(NL) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 (bewerkt) Zo heb er al weer een aantal Gran Turismo opzitten. Die seizoenevents verdienen erg makkelijk ja en heb er ook 20 helmen bij Ik ga zo is kijken voor die ene met de Enzo dan ! Edit : Kon het niet laten om een Doge Viper GTS-R te kopen hij ziet er zo uit als een oude uit het mooi GT3 :$ Bewerkt: 12 augustus 2011 door GTA-top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 (bewerkt) Ik heb een paar fototjes gemaakt van m'n ongetunede 458 Italia. Toen ik m'n foto's vanaf een site met [img*]..[/img*] (zonder *) erop wilde zetten kwam dit: "You are not allowed to use that image extension on this board." Hmm?;o Zou die C-Spec waar eerder over gesproken is ooit nog eens komen? Ik hoop het wel, GT5 + Free Roam = proheid! Verlang ik echt naar, zeker nadat we realistisch gingen rijden op die snelweg. Waar is deze eerste foto gemaakt? Ik kan me echt niet zo'n tunnel bedenken of is dit helemaal geen race? http://www.gtaforum.nl/topic/97346-gran-turismo-5/page__view__findpost__p__1788844 Bewerkt: 12 augustus 2011 door Yannick(NL) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Mooie screens! Kan je mij vertellen waar ik als ik op een track aan het racen ben die foto mode kan vinden? Dan maak ik denk ik een wallpaper van m'n driftende fiat 500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Je moet je herhaling bekijken, op het moment dat je een foto wil nemen druk op start. (Dan pauzeert de herhaling) Daarna komt er een knopje, die staat links van stoppen (rood knopje). Dat knopje is voor foto's te nemen en dan kan je je uitleven! Samenvatting: Herhaling > Start drukken(Pauze) > Foto-modus (In onderste balkje naast start) Tada! Na de eerste google resultaten van 'Gran Turismo 5 dlc' gelezen te hebben zou er nog best wel eens een leuke DLC kunnen komen. Ik hoop wel een aantal tracks, misschien nog wat leuke auto's en hopelijk dan die C-spec free-roam. Maar dat is hopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Kan je de herhaling ook doen in oefen races of online? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Kan je de herhaling ook doen in oefen races of online? ja, bij online kun je na de race de herhaling opslaan, Race afgelopen> uitslag> herhaling opslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Oke dan ga ik dat later ff checken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Ik heb een paar fototjes gemaakt van m'n ongetunede 458 Italia. Toen ik m'n foto's vanaf een site met [img*]..[/img*] (zonder *) erop wilde zetten kwam dit: "You are not allowed to use that image extension on this board." Hmm?;o Zou die C-Spec waar eerder over gesproken is ooit nog eens komen? Ik hoop het wel, GT5 + Free Roam = proheid! Verlang ik echt naar, zeker nadat we realistisch gingen rijden op die snelweg. Waar is deze eerste foto gemaakt? Ik kan me echt niet zo'n tunnel bedenken of is dit helemaal geen race? http://www.gtaforum....ost__p__1788844 Die eerste foto was van Special Stage 5 als ik het goed heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.