Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Hierbij een belangrijke mededeling.

Laat het vanaf nu duidelijk zijn dat dit topic geen chat is. De vorige pagina's staan vol met offtopic reacties. Daarnaast moet er toestemming worden gevraagd voordat je een meeting aanmaakt in het games forum (zie ook de afgelopen MW2-meetings in Games). De topics in games zijn voor algemene praat over het spel, hulp/problemen of nieuws over de desbetreffende game en geen clantalk voor multiplayersessies. Indien je wilt afspreken met een team kan je dit via PB of andere communicatiemiddelen overleggen. Als het in andere topics niet is toegestaan geldt dit ook voor dit topic.

Indien je een meeting wilt organiseren kan je contact opnemen met mij of Svenie. Vragen hierover kunnen via PB, nu graag weer ontopic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meeting afgelast. I.V.M met het niet naleven van de regels dienen wij de meeting af te lassen, ik hoop zo spoedig mogelijk een nieuwe meeting te kunnen maken. Nog een aantal afspraken maken met de mod's en we kunnen beginnen. Over de data en dergelijke hoor je later meer.

Ontopic:

Weet iemand hoe je dat rode bolletje die knippert tijdens het spookrijden uitzet?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee hoe je het uitzet maar ik vind dit echt onzin... Als wij geen clan kunnen maken wat moeten we dan doen tegen iedereen zeggen dat ze naar de chat moeten komen? Dat is dan alsnog offtopic en iederen maar pb's sturen als je met zijn 12'en bent werkt al helemaal voor geen meter. Dat het veel off topic was oké daar letten we op maar die meeting dingen mag je toch wel in je post zetten als je het ook even hebt over de game zelf zoals dit: Ik heb een niewe wage en ik ga sparen voor een ferarri, aardig duur die dingen hoor... En daarna zegt: Komt er iemand eigenlijk ook nog ff online? Zou dat dan wel mogen? Of mag je tegenwoordig geen fun meer hebben op dit forum omdat het niet helemaal binnen jullie regeltjes is... :duh:

>>> Door Kai-ShockWave: Tuurlijk mag je het over je online "avonturen" hebben. Kijk naar de COD-topics. Daar wordt zo vaak gezegd wat bijvoorbeeld voor killsstreaks online zijn gehaald of hoe een online duel verliep. Alleen ging het hier de afgelopen pagina's wel heel erg offtopic en leek het net een gezellig talktopic om allemaal meetings te organiseren en daar zijn deze topics niet voor. Er was hiervoor al een regel dat leden meetings kunnen aanvragen, zie als voorbeeld de COD meeting van NickOwnage. Indien je een meeting wilt, kan je daarvoor bij ons terecht en krijg je zelfs een apart topic voor je meeting zodat hier niet alles door elkaar loopt. Indien je wilt reagaren hierop, stuur je maar een PB. Nu graag ontopic blijven. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoeld maar ze zijn bang dat als die meeting in de soep loopt, door wat voor reden ook, dat het hier wordt uitgebekvecht.

En omdat het geen officiële meeting is, hebben de mods er weinig invloed erop.

We wachten gewoon af wat Gekkie kan regelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Zo, weer een dagje GT5 achter de rug en heb een aantal leuke sneeuwfoto's gemaakt :*D

Chamonix%20Hoofdroute.jpg

Chamonix%20Hoofdroute_3.jpg

Chamonix%20Hoofdroute_4.jpg

En hier nog wat foto's, weet niet of ik ze al geupload heb, maar hier zijn ze (nogmaals):

N%C3%BCrburgring%20Nordschleife.jpg

Tsukuba%20Circuit.jpg

Tsukuba%20Circuit_2.jpg

Vind ze wel geslaagd :bier:

Je foto's doen 't niet.

Gistermiddag en avond waren geslaagd Viper en Golf. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met de nurnburgring challenges voor A-spec speciale events, heb nu 200000 credits maar moet 600000.. dus ff doorspelen en dan komt t goed. :puh:

Hoppa, weer 3 auto's gewonnen binnen een half uur.. ben nu bezig met me 4e waggie.. ( hoop dat ik een SLS AMG krijg )

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Tijd voor een belangrijk nieuwtje:

* start achtergrondsmuziek *

GT5 Update 2.0

* Alle 'standaard' auto's zullen vanaf dan een interieur view hebben. Elke auto heeft zo haar eigen details

* Spelers zullen tijdens een endurance race kunnen opslaan en op elk moment weer verder gaan

* Er zit in de update een pakket met 11 NASCAR 2011 auto's

* Er is een verbetering aangebracht in de weerinstellingen en spelers kunnen deze stapsgewijs aanpassen

* Update in Photo Travel Mode

* Laadtijden zijn verkort en reactietijd van het menu is verhoogd

* De user interface is verder uitgebreid en verbeterd

* Er is nu ondersteuning voor de G25/G27 stuurwielen van Logitech

* Er zijn nieuwe features in de Online Lounge

* De physics van de auto's zijn verbeterd en de AI is verbeterd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...