Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Waarschijnlijk dat ik over een half jaar geen GT5 meer speel maar ETS2. :D

Euro truck simulator? En ik bedoel dat je de dlc niet hoeft te downe om te weten dat er nieuwe dlc komt, heb nooit gezegt dat ik dacht dat er geen nieuwe dlc kwam. :7:Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarschijnlijk dat ik over een half jaar geen GT5 meer speel maar ETS2. :D

Euro truck simulator? En ik bedoel dat je de dlc niet hoeft te downe om te weten dat er nieuwe dlc komt, heb nooit gezegt dat ik dacht dat er geen nieuwe dlc kwam. :7:Y

Klopt, ETS2. Ik zal dr binnekort waarschijnlijk een topic over maken als ik tijd vrij kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

BUMP!

het viel me laatst op dat de Chrysler Prowler eigenlijk een verborgen halfpremium auto is. Het is de enige standaard auto in het spel waar ook de toerenteller en de snelheidsmeter ook echt functioneren.

(bij 2:04 ongeveer)

Link to comment
Delen op andere websites

Net effe op Núrburgring met een Ferrari F40 <3, sport zacht eronder, midden in de nacht(0:00) zonder regen en alle hulpmiddelen uit op ABS na, tevens mapweergave en hud uit.

En dan toch nog een 7:53 rijden, en dat terwijl ik sommige stukken aardig rustig aan deed, kan iemand deze tijd verslaan? :engel:

Ohja, wie heeft de trophy 'Het officiële record van de GT-R'? Ben wel benieuwd wie die allemaal heeft :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb daarnet even die DLC bekeken en wat meer informatie over DLC in het algemeen opgezocht.

Die DLC cars zien er best netjes uit, maar ik moest echt lachen om die Prius. xD

Blijkbaar komt er ook om de 2 maanden een DLC uit, heb ook gelezen dat rond kerst nieuwe DLC uitkomt. Als er wat leuke dingen bijzitten, dan ga ik 'm zeker wel kopen en misschien ook nog de eerste.

Ik hoop eigenlijk op wat nieuwe én oude supercars, niet weer van die race auto's. Leuke track mag ook wel trouwens, aantal liever. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet echt kappen met het kopen van dubbele auto's :7

6x Audi RS6

3x Audi R8 V8

5x Audi R8 V10

2x Audi TT '03

5x BMW M5

3x BMW M3

2x BMW 1-Series

2x BMW Z-series

2x Chevrolet ZR1 RM

2x Dodge Charger '08

2x Dodge Charger '70

2x Ferrari Enzo

4x Ferrari F40

2x Fiat 500 '68

2x Honda S2000

3x Honda Civic

4x Lamborghini Murcielago(1x LP670)

2x Lamborghini Gallardo

2x Lancia Delta

2x Lexus LFA

2x Lexus IS F

2x Maserati GranTurismo

2x Mazda RX7

2x Mazda MX-5

6x Mercedes SLS

3x Mercedes C63

2x Mini Cooper

4x Mitsubishi Evo(2x IV en 2x IX)

4x Nissan GT-R

3x Skyline, 1x R34, 1x R33, 1x R32

2x Nissan Silvia S15

4x Renault Clio V6

3x Shelby Cobra

3x Subaru Impreza

7x Volkswagen Golf MK4

4x Volkswagen Golf MK5

3x Volkswagen Sambabus

2x Volkswagen Schwimmwagen

2x Volkswagen Kubelwagen

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Net effe op Núrburgring met een Ferrari F40 <3, sport zacht eronder, midden in de nacht(0:00) zonder regen en alle hulpmiddelen uit op ABS na, tevens mapweergave en hud uit.

En dan toch nog een 7:53 rijden, en dat terwijl ik sommige stukken aardig rustig aan deed, kan iemand deze tijd verslaan? :engel:

Ohja, wie heeft de trophy 'Het officiële record van de GT-R'? Ben wel benieuwd wie die allemaal heeft :Y

Ik zag vandaag dat ik die trophy nog niet had, dus heb ff gehaald. 1ste ronde raakte ik perongeluk het gras waardoor ik net geen officiële tijd kon neerzetten. 2de ronde ging wel goed en deed ik een 7:28:3 volgensmij. Maar heb wel foutjes gemaakt met bocht te ruim genomen enz, dus kan cker beter :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Paul, er zit wel wat speling in ja, was zelf ook uitgegleden maar had het net gehaald en was een geldige tijd gelukkig.

@ Yannick, omdat ik meerdere doeleinden met sommige heb, denk aan semi racers, circuit racers, showwagens en gewoon standaard auto's ;)

Bv. de Clio V6, een circuit racer, een rally/sneeuw racer, een semiracer en eentje minimaal getuned.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Yannick, omdat ik meerdere doeleinden met sommige heb, denk aan semi racers, circuit racers, showwagens en gewoon standaard auto's ;)

Bv. de Clio V6, een circuit racer, een rally/sneeuw racer, een semiracer en eentje minimaal getuned.

Aah ok. Ik heb meestal gewoon een standaard auto en een vol getunede auto met alleen versnellingsbak beetje aangepast.

Ik snap niet heel veel van die andere instellingen, dus waar die sneller van wordt in bijvoorbeeld rally's. :\

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf teveel van die redbull x1 troep. 2vettel versies 2010 (1 gewonnen ander gekregen vanwege vettels kampioenschap), een witte 2010 (gekregen toen het nog kon) en van m'n DLC ook nog een 2011 versie in mat zwart -_-

heb ook alle academy auto's waarvan 1 dubbel en 1 gewonnen met alle goud in S licence

heb eigenlijk niet zoveel dubbele auto's, zeker omdat je nu verschillende settings kan opslaan voor een auto, net zoals in GT4...

Bewerkt: door paul.kloosterman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...