Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Wat is het leven toch zwaar... :7

Ik word er haast suïcidaal van :schater:

heb ze inmiddels ook al getuned (heb 2 van elke auto XD). en die spoiler van de scirooco is idd heel lelijk. Bij de golf is alles wat subtieler maar wel vet. Maar er zijn toch wel van die multispaaks velgen?

heb die nieuwe GT-R black edition ook al getuned. heeft nu een WHOPPING 936pk met 1406kg aan gewicht. Ding gaat als een malle!

En toen ik Gt5 vandaag startte dacht ik echt WTF?

was kerstmuziek op de achtergrond XD

De Skyline moet ik nog opfokken, mijn Golf heeft inmiddels 429pk na ongeveer 150km, denk dat 435pk eigenlijk max is.

Maar idd, Golf heeft subtiele 'accessoires', al is de voorlip van de Scirocco ook erg lekker, maar de spoiler zuigt hard.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ook ik heb de carpack gedownload ( samen met de lakaccesoires ) anders kreeg ik die kart niet.. dus toen maar effe slim geweest

Ik tune ze nog liever niet, misschien later wel.. Moet nog ff kijken, het eerste wat ik ga doen is die standaardauto's een beetje een sjonnie-look geven

( BMW 330i met spoiler enzo ) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb de carpack gedownload ( samen met de lakaccesoires ) anders kreeg ik die kart niet.. dus toen maar effe slim geweest

Ik tune ze nog liever niet, misschien later wel.. Moet nog ff kijken, het eerste wat ik ga doen is die standaardauto's een beetje een sjonnie-look geven

( BMW 330i met spoiler enzo ) :puh:

Polyphony gooit echt zijn eigen ruiten in :schater:

Eerst waren de races en challenges moeilijker, toen maakte ze meer ruimte qua straffen waardoor alles makkelijker werd.

Toen kwam controller gevoeligheid erbij, dat maakte het voor controllergebruikers makkelijker.

Toen met de X2010, mensen doen veel moeite voor die poepauto, en dan krijg je hem ineens bij de meest simpele race samen met 5 miljoen.

En nu met de DLC, krijg je de X2011 zo, maar komen er 3 karts bij, maar wat heeft dat voor zin want je krijgt de 125SPL met de goedkoopste DLC, waarom zou iemand die het enkel voor de karts doet nu de volle pack kopen?

Om het erger te maken, koop ik verdomme de DLC, kan ik de al gekregen wagens niet meer gebruiken, moet ik ze opnieuw kopen :?

En de tracks kan ik niet gebruiken, wth man.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb de carpack gedownload ( samen met de lakaccesoires ) anders kreeg ik die kart niet.. dus toen maar effe slim geweest

Ik tune ze nog liever niet, misschien later wel.. Moet nog ff kijken, het eerste wat ik ga doen is die standaardauto's een beetje een sjonnie-look geven

( BMW 330i met spoiler enzo ) :puh:

Polyphony gooit echt zijn eigen ruiten in :schater:

Eerst waren de races en challenges moeilijker, toen maakte ze meer ruimte qua straffen waardoor alles makkelijker werd.

Toen kwam controller gevoeligheid erbij, dat maakte het voor controllergebruikers makkelijker.

Toen met de X2010, mensen doen veel moeite voor die poepauto, en dan krijg je hem ineens bij de meest simpele race samen met 5 miljoen.

En nu met de DLC, krijg je de X2011 zo, maar komen er 3 karts bij, maar wat heeft dat voor zin want je krijgt de 125SPL met de goedkoopste DLC, waarom zou iemand die het enkel voor de karts doet nu de volle pack kopen?

Om het erger te maken, koop ik verdomme de DLC, kan ik de al gekregen wagens niet meer gebruiken, moet ik ze opnieuw kopen :?

En de tracks kan ik niet gebruiken, wth man.

Das best wel k*t...

Link to comment
Delen op andere websites

@ GolfG60 Familie delen zooi? wat is dat?

ben trouwens compleet verslaafd geraakt aan het rijden in beide vw's

ze rijden zo lekker. Heb vandaag met (getunede) golf r een zo goed als standaard audi r8 geowned op Nurb (online) :)

en heb ff op SSR5 gereden met scirocco die echt snel en scherp door de bochten gaat (met juiste settings)

En die nieuwe GT-R heeft nu nog meer pk's en gaat ziek snel :puh:

Ik ben dus wel tevreden met deze DLC 8)

moet alleen nog bezig met de mini...

Link to comment
Delen op andere websites

@ GolfG60 Familie delen zooi? wat is dat?

ben trouwens compleet verslaafd geraakt aan het rijden in beide vw's

ze rijden zo lekker. Heb vandaag met (getunede) golf r een zo goed als standaard audi r8 geowned op Nurb (online) :)

en heb ff op SSR5 gereden met scirocco die echt snel en scherp door de bochten gaat (met juiste settings)

En die nieuwe GT-R heeft nu nog meer pk's en gaat ziek snel :puh:

Ik ben dus wel tevreden met deze DLC 8)

moet alleen nog bezig met de mini...

Mensen waren pissed off dat de vorige DLC gelinkt werd op een account en dat andere gebruikers op de PS3 geen toegang tot die DLC kregen.

Met de nieuwe DLC is er tevens twee dingen bij gekomen, welke in de PSN Store staan waarmee je DLC per PS3 ofzo wordt gelinkt en niet per account.

Iig, ik gebruik dat niet, maar het was de laatste oplossing voor mij, had PS3 en GT5 al meerdere keer opnieuw opgestart en GT5 opnieuw geïnstalleerd.

Enigste was dit dan, en opnieuw beginnen, wat ik dus niet ga doen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag de gtr ben nog maar net begonnen

Dan moet je ff seasonal events gaan doen, kan je lkkr snel veel geld mee verdienen

en ga ook licences doen, daarmee krijg je ook auto's en bij licence S krijg je een gt academy GT-R, als je goud haalt tenmiste :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...