Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

ook al rijdt de aventador mss net zo poep als de murcielago, hij heeft standaard al wel 700pk, dus met tuning valt dat ding strx niet meer te stoppen! :puh:

en die kever lijkt me ook super vet, idd dikke velgen eronder lkkr pk's erbij tunen en scheuren maar :)

Btw, heb net ff in formule 1 auto (f1 2007) gereden in gt5. Op de nurburgring, heb ik een tijd van 4:58,824 :*D

52z0hk.jpg

Bewerkt: door paul.kloosterman
Link to comment
Delen op andere websites

Die speedtest baan ziet er ook wel vet uit. Zelfde als de auto's.

Kan je van die Countryman geen rally auto maken? Dacht bij Top Gear eens een Countryman rally auto gezien te hebben. Haha :D

Begint er nu eindelijk leuker uit te zien, de DLC.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo heb het ook gekocht. Was maar €30. En gelijk een nieuwe controller xD (wat een kutverpakking ook)

Duurt overigens wel lang om te installeren...

Hmm heb als eerste auto een Honda Civic SiR-II van '95 getuned tot 196Pk nu en een Toyota 86Gt met 195pk

Waar kan je btw olie verversen en je velgen en dergelijke aanpassen?

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

je olie verversen, velgen vervangen, auto wassen, auto spuiten, enz enz kan bij GT auto...

staat in je hoofdmenu naast je tuningmenu...

ik raad je aan vaak je olie te verversen, dat levert je later extra pk's op...

Link to comment
Delen op andere websites

je olie verversen, velgen vervangen, auto wassen, auto spuiten, enz enz kan bij GT auto...

staat in je hoofdmenu naast je tuningmenu...

ik raad je aan vaak je olie te verversen, dat levert je later extra pk's op...

Owke bedankt :puh:. Moet allemaal nog wat aan de instellingen en dergelijke wennen.

Heb nu Normale sportbanden voor en achter op men civic.

Link to comment
Delen op andere websites

Die speedtest baan ziet er ook wel vet uit. Zelfde als de auto's.

Kan je van die Countryman geen rally auto maken? Dacht bij Top Gear eens een Countryman rally auto gezien te hebben. Haha :D

Begint er nu eindelijk leuker uit te zien, de DLC.

Die countryman word geen rally auto, anders zou in het autolijstje van de dlc wel of een rally versie bijstaan, of een RM en dat is niet het geval. Je kan er vast wel rallybanden onder pleuren maar meer ook niet, op wat spoilers enz na...

@ moechy: tip, ga veel seasonal events doen (staat naast je a spec menu in hoofdmenu), verdien je lkkr snel geld mee. Ik heb destijds zo snel mogelijk een rs6 gekocht, daar kan je alles mee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die speedtest baan ziet er ook wel vet uit. Zelfde als de auto's.

Kan je van die Countryman geen rally auto maken? Dacht bij Top Gear eens een Countryman rally auto gezien te hebben. Haha :D

Begint er nu eindelijk leuker uit te zien, de DLC.

Die countryman word geen rally auto, anders zou in het autolijstje van de dlc wel of een rally versie bijstaan, of een RM en dat is niet het geval. Je kan er vast wel rallybanden onder pleuren maar meer ook niet, op wat spoilers enz na...

@ moechy: tip, ga veel seasonal events doen (staat naast je a spec menu in hoofdmenu), verdien je lkkr snel geld mee. Ik heb destijds zo snel mogelijk een rs6 gekocht, daar kan je alles mee :puh:

Owke :puh:. Wow olieverversing van 215pk naar 226 pk en dan de motor vervangen wat me ook weer tot 238Pk brengt xD Was nodig ook :7. Staat online los van offline btw?

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Die speedtest baan ziet er ook wel vet uit. Zelfde als de auto's.

Kan je van die Countryman geen rally auto maken? Dacht bij Top Gear eens een Countryman rally auto gezien te hebben. Haha :D

Begint er nu eindelijk leuker uit te zien, de DLC.

Die countryman word geen rally auto, anders zou in het autolijstje van de dlc wel of een rally versie bijstaan, of een RM en dat is niet het geval. Je kan er vast wel rallybanden onder pleuren maar meer ook niet, op wat spoilers enz na...

Gewoon zelf eentje maken. :puh:

Looks hoeven verder niet, spoilertje mag wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je bedoelt motor 'herstellen', niet vervangen :puh:

en wat bedoel je met de vraag of online los staat van offline?

als je wat aan je auto wijzigt terwijl je online in een lobby zit dan hou je die settings ook in offline game...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je bedoelt motor 'herstellen', niet vervangen :puh:

en wat bedoel je met de vraag of online los staat van offline?

als je wat aan je auto wijzigt terwijl je online in een lobby zit dan hou je die settings ook in offline game...

Ja herstellen :puh:.

Ja ik bedoel als je online gaat heb je enkel de auto's die je al hebt zeker?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je bedoelt motor 'herstellen', niet vervangen :puh:

en wat bedoel je met de vraag of online los staat van offline?

als je wat aan je auto wijzigt terwijl je online in een lobby zit dan hou je die settings ook in offline game...

Ja herstellen :puh:.

Ja ik bedoel als je online gaat heb je enkel de auto's die je al hebt zeker?

Ja, je eigen garage en de 'aanbevolen' wagens, die je tevens ook in de Arcade mode hebt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja tenzij je in een rouletterace zit, dan kiest de host een bepaald soort auto en krijg jij een gelijke willekeurige...

en als de host de auto's uitzoekt (normale race) dan krijg je en de rest in die ruimte die auto...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...