Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

vind t alleen zo kut dat je moet betalen met of een creditcard, of een psn card van 20 of 50 eu.

IDeal hebben ze nog nooit van gehoord...

maar ik moet m zowieso hebben, dus dat hebben ze daar goed geregeld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

vind t alleen zo kut dat je moet betalen met of een creditcard, of een psn card van 20 of 50 eu.

IDeal hebben ze nog nooit van gehoord...

maar ik moet m zowieso hebben, dus dat hebben ze daar goed geregeld :puh:

Meestal zijn er nog wel DLC's of andere dingen in de PS store die je dan ook ineens kan kopen. :puh:

Maar het is idd wel erg onhandig, ik koop altijd van die PSN cards omdat wij geen creditcard hebben en dan zit je altijd met zo'n doosje. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ja ook dat onnozele doosje idd

ahahahah

@ moechy, in gt5 kan je foto's maken, die kan je vervolgens exporteren naar je xmb menu (ps menu) en daar van uit kan je het of op een usb stick zetten, of evt via de mail versturen ofzo..

Link to comment
Delen op andere websites

ja ook dat onnozele doosje idd

ahahahah

@ moechy, in gt5 kan je foto's maken, die kan je vervolgens exporteren naar je xmb menu (ps menu) en daar van uit kan je het of op een usb stick zetten, of evt via de mail versturen ofzo..

Ow zo :puh:.

Kut ik wou dat ik die Toyota Yaris niet verkocht had :7.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

ja die yaris ben je nog nodig voor die a spec race...

en de yaris die je moet hebben kom je vaak niet tegen in ocd :puh:

ik kan je evt wel eentje sturen...?

Dat zou vriendelijk zijn :puh:. Overigens koop ik blijkbaar altyd de verkeerde keuze qua auto's :7

Link to comment
Delen op andere websites

ja die yaris ben je nog nodig voor die a spec race...

en de yaris die je moet hebben kom je vaak niet tegen in ocd :puh:

ik kan je evt wel eentje sturen...?

Dat zou vriendelijk zijn :puh:. Overigens koop ik blijkbaar altyd de verkeerde keuze qua auto's :7

Dat probleem onderv(i)/(o)nd mij ook :puh:

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu zo'n Nissan Silvia Gekocht voor FR races.

Heeft 259pk op de moment. Niet makkelijk als je tegen mercedessen nzo moet :7.

Overigens heeft ie een semi titanium uitlaat eronder hangen , als ie terugschakelt klinkt het net als een blaffende hond :7

En het duurt verdomme lang voordat ie naar 5de schaelt. Zo meteen maar eens een 5 - 6 bak erin smijten.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Honda Integra Type R gekocht, een lekkere blaaspijp eronder gezet, dit heb ik gedaan na het bekijken van een paar meeting filmpjes op YT. Gingen ze allemaal 0-100, 40-140, 80-180 etc.. Was opzich wel vet als wij dat ook een keer gaan doen. hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Honda Integra Type R gekocht, een lekkere blaaspijp eronder gezet, dit heb ik gedaan na het bekijken van een paar meeting filmpjes op YT. Gingen ze allemaal 0-100, 40-140, 80-180 etc.. Was opzich wel vet als wij dat ook een keer gaan doen. hypocrite.gif

Count me in :puh:. Na het weekend dan wel :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Honda Integra Type R gekocht, een lekkere blaaspijp eronder gezet, dit heb ik gedaan na het bekijken van een paar meeting filmpjes op YT. Gingen ze allemaal 0-100, 40-140, 80-180 etc.. Was opzich wel vet als wij dat ook een keer gaan doen. hypocrite.gif

Count me in puh2.gif. Na het weekend dan wel emo.gif.

Ik wacht eerst hoe het zit met inschrijvingen, dan prikken we een datum, heb toevallig nog een oud topic staan over een GT5 meeting, maar die heb ik nog niet kunnen afmaken. Wellicht dat we in dat topic verder kunnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Honda Integra Type R gekocht, een lekkere blaaspijp eronder gezet, dit heb ik gedaan na het bekijken van een paar meeting filmpjes op YT. Gingen ze allemaal 0-100, 40-140, 80-180 etc.. Was opzich wel vet als wij dat ook een keer gaan doen. hypocrite.gif

Count me in puh2.gif. Na het weekend dan wel emo.gif.

Ik wacht eerst hoe het zit met inschrijvingen, dan prikken we een datum, heb toevallig nog een oud topic staan over een GT5 meeting, maar die heb ik nog niet kunnen afmaken. Wellicht dat we in dat topic verder kunnen gaan. Of men Nissan Silvia die na een oliebeurt even 325Pk heeft xD Wat olie toch allemaal kan doen

Is goed :puh:. Met wat voor auto's dan? Enkel honda's?

Want heb nog wel een honda Civic staan met 307Pk.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...