Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mensen, doe gauw de seizoensevent van de Vettel, 5 miljoen als je goud haalt!

Eerste run, gelijk goud :D

Moet dat heel snel? Zo klinkt het met 'gauw'haha. :puh: 5 miljoen klinkt trouwens wel nice. :D

Dacht eerst dat het maar een dag geweldig was maar heb gekeken en je hebt 5 dagen de tijd.

Voor goud moet je 1:25 rijden, en ik deed met een keer berm en een bijna spin zo'n 1:16, goed te doen dus :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste 20+ rondjes waren allemaal ongeldig. -.- Heel veel waren gewoon ruim binnen de tijd, eerste geldige was 1:25:080. -.- Daarna nog aantal keer proberen en uiteindelijk heb ik 'm toch goud gehaald! Ook heb ik zo'n andere tijdrit goud gehaald, op cape ring met escudo dirt trial car. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, net B-Spec aangezet en Professional serie af laten maken.

Kreeg een random auto bon, en wat komt eruit, een Cobra 427 in Charcoal met grijze strepen :D

Waar ik toevallig een uur geleden over was aan het twijfelen om hem in die combinatie te kopen, wel leuk, in plaats van die bagger Standard auto's die ik normaal krijg.

Heb nu dus 3 Cobra's, 1 chromeline, 1 fully tuned mat zwarte(omdat ik die ook won in een lelijke kleur zonder strepen) en nu dus deze :tu:

Heeft iemand al de update?

Ik ben hem nu aan het downloaden en hij is een whopping 1192mb groot, ben benieuwd.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor de dubbelpost, maar dit is het wel waard.

Namelijk de nieuwe DLC komt er op de 18de deze maand!

2 nieuwe mappen, 11 nieuwe touring cars, 3 nieuwe karts en 1 nieuwe X1, nieuwe racing outfits en 100 nieuwe paintjobs.

Carlist:

Red Bull X2011 Protytpe ’11

Dodge Challenger SRT8 Touring Car

Honda CR-Z Touring Car

Mazda Roadster Touring Car

Mazda RX-7 Touring Car

Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car

Nissan GT-R R35 Touring Car

Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car

Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car

Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car

Subaru Impreza Touring Car

Toyota Prius Touring Car

Gran Turismo Racing Kart Jr.

Gran Turismo Racing Kart 100

Gran Turismo Racing Kart 125

Hier wat pics:

gran-turismo-5-dlc-cars-15.jpg

Nieuwe X1.

kart-space-track-1.jpg

Nieuwe kartbaan.

spa-francorchamps-gran-turismo-5-2.jpg

Spa Francorchamps.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg de Red Bull X2011 Protytpe ’11 toen ik inlogte, ik ben nog niet heel ver omdat ik overnieuw begon, ik een race doen en klikte ik die auto aan FTW! 1565 PK? Dat ding kan makkelijk 450 en heb die thropie 111 meter per seconde gehaald :D, weet iemand als je hem mag houden?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ps3 starten en dowloaden, zijn de standard interiors degelijk? ( vind die nieuwe auto's niet de mooite waard, wil gewone auto's geen race auto's... Daar hebben we al genoeg van)

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Nu ps3 starten en dowloaden, zijn de standard interiors degelijk? ( vind die nieuwe auto's niet de mooite waard, wil gewone auto's geen race auto's... Daar hebben we al genoeg van)

Ik heb enkel bij de Golf 1 getest, en echt spectaculair was het niet, enigste wat ik zag was zwart en een zwart iets wat op een stuur moest lijken.

Over de auto's, klopt, ik had ook liever normale wagens gezien maar ik vind het leuk dat er nieuwe karts komen, en vooral dat er een/twee snellere tussenzit.

Je hebt drie versies, de Junior, zal wel 80 gaan ofzo, de 100 versie, die zal ongeveer even snel gaan als die we al in GT5 hebben.

En dan de 125 versie, waarvan ik hoop dat het een shifter cart is, dan kun je tegen snelheden van pakweg 170+ kunnen kijken.

Indien het geen shifter is zit je rond de 140km/u.

Tevens denk ik wel dat er een shifter tussen zit, want waarom zouden ze een nieuwe kart brengen die identiek is aan de vorige op een koplamp na?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ps3 starten en dowloaden, zijn de standard interiors degelijk? ( vind die nieuwe auto's niet de mooite waard, wil gewone auto's geen race auto's... Daar hebben we al genoeg van)

Ik heb enkel bij de Golf 1 getest, en echt spectaculair was het niet, enigste wat ik zag was zwart en een zwart iets wat op een stuur moest lijken.

Over de auto's, klopt, ik had ook liever normale wagens gezien maar ik vind het leuk dat er nieuwe karts komen, en vooral dat er een/twee snellere tussenzit.

Je hebt drie versies, de Junior, zal wel 80 gaan ofzo, de 100 versie, die zal ongeveer even snel gaan als die we al in GT5 hebben.

En dan de 125 versie, waarvan ik hoop dat het een shifter cart is, dan kun je tegen snelheden van pakweg 170+ kunnen kijken.

Indien het geen shifter is zit je rond de 140km/u.

Tevens denk ik wel dat er een shifter tussen zit, want waarom zouden ze een nieuwe kart brengen die identiek is aan de vorige op een koplamp na?

Leuk aan de dlc: spa, ehh ja dat was het... ( voor de rest wil ik niet betale)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de X2010, en die kreeg je omdat Sebastien Vettel won met Formule 1. Iedereen krijgt nu een gratis X2010 toegestuurd.

Oh :$ toch bedankt! :), ik kreeg vandaag ook een maserati gran turismo '08 ik vond het een bagger sleutel auto, het interieur was wel mooi. Flipperschakeling (of hoe je het precies noemt), veel technische snufjes. Door die nieuwe auto heb ik al wat racen gewonnen en mijn bedrag staat nu rond de 250.000 credtis ik heb wat meer keus, alleen weet ik niet goed welke auto ik moet kiezen door de 2 nieuwe die ik kreeg :N iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk aan de dlc: spa, ehh ja dat was het... ( voor de rest wil ik niet betale)

DLC bestaat uit 4 delen, 1x banen, 1x wagens, 1x racing suits en 1x paintjobs.

Banen waren 5 dollar, auto's 8 dollar, racing suits 3 dollar en paintjobs 2 dollar, en alles samen kun je kopen voor 12 dollar.

Wat het in euro's gaat kosten weet ik niet, dat zien we over een week.

Ik ga trouwens wel gewoon alles halen, als je dingen apart gaat halen ben je meer kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat het in euro's gaat kosten weet ik niet, dat zien we over een week.

Ik ga trouwens wel gewoon alles halen, als je dingen apart gaat halen ben je meer kwijt.

Is al bekend hoor.

Circuits: €3,99

Auto's: €7,99

Uitrusting: €1,99

Paintjobs: €1,99

Totaalpakket: €11,99

Link to comment
Delen op andere websites

Wat het in euro's gaat kosten weet ik niet, dat zien we over een week.

Ik ga trouwens wel gewoon alles halen, als je dingen apart gaat halen ben je meer kwijt.

Is al bekend hoor.

Circuits: €3,99

Auto's: €7,99

Uitrusting: €1,99

Paintjobs: €1,99

Totaalpakket: €11,99

Oh, hoe moeilijk, gewoon dollar in euro's veranderen :schater:

Nja, binnenkort maar een 20 euro kaartje halen bij de dixons :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...