Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

50/90 rondjes van Laguna Seca, maar ik ben zo weg dus ik ga morgen verder. Wel kut dat ik dan met m'n PS3 aan moet gaan slapen, maar ik heb ook geen zin om weer overnieuw te beginnen.

Als ik win, sta nu bijna 2 rondjes voor dus zal wel, dan win ik zo'n oude Jaguar. Ik vind een event best leuk trouwens, wel meerdere gewoon zelfs en dan iets leuks om forum uitgewerkt. :)

Een keertje racen zou ik ook wel leuk vinden ipv altijd RL rijden, al is dat ook super leuk! Ik zie genoeg mensen die dit spel spelen en misschien worden oud-spelers ook nog enthousiast. :D

Een Ferrari event lijkt me ook gaaf. Eerst beetje rustig rijden en later nog een raceje en dan nog wat foto's maken.

Zo kan je natuurlijk wel met elke auto verzinnen, maar ik vind Ferrari's wel iets speciaals.

M'n getunede Dodge Viper SRT10 is echt een beest! Ik haal ongeveer 390 km/h, dus net geen 400, maar ik vind 'm stukken beter als zo'n Bugatti die niet goed stuurt. Is een aanrader dus!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zozo, blijkbaar is GT5 weer helemaal back in black zo te zien? :D

Misschien dat ik morgen weer thuis ben, moet effe kijken welke auto hier nog staat en hoelang ik hier nog blijf, is ook nog kluswerk aan het huisje he.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor zie ik soms die Prologue nog gewoon voor 29 euro in de winkel staan trouwens? Ik weet niet hoe dat nu is, maar bijvoorbeeld bij bol staat ie er nog gewoon.

Best vreemd lijkt me, waarvoor zou je die eigenlijk kopen, zit daar nog wat extra's aan ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...