Jump to content

Gran Turismo 5

Recommended Posts

Geplaatst:

Wedden dat er nogsteeds mensen zijn mt minder verstand van games als wij die gt5 willen kopen maar perongeluk proloque kopen... Ik weet gewoon dat dat gebeurt. Gister was wel weer leuk, al valt het me wel op dat het altijd een idiote 'discussie' tussen mij en westland word... :7

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Waarvoor zie ik soms die Prologue nog gewoon voor 29 euro in de winkel staan trouwens? Ik weet niet hoe dat nu is, maar bijvoorbeeld bij bol staat ie er nog gewoon.

Best vreemd lijkt me, waarvoor zou je die eigenlijk kopen, zit daar nog wat extra's aan ofzo?

Nee, maar ook winkels moeten van die game af.

En helaas, geen extra's.

Maar best grappig, Prologue kost zo rond de 30 euro en ik kocht GT5 Collectors edition voor 44 euro :clown:

Geplaatst:

Even kijken wanneer iedereen kan

GekkieJ01 beschikbaar 15/19 aug en van 22/24

OnbekendeIV beschikbaar van nu tot 18 aug

GolfG60 beschikbaar ( kan nog gewijzigd worden )

Redfire beschikbaar

Yannick beschikbaar

Ik kom denk ik ook wel weer eens een rondje rijden.. :D Ik kan t/m 23 augustus in principe wel elke dag.

Sentasi is toch een Zij?.

Ik weet niet meer wat ik ben. :-(

Geplaatst:

Even kijken wanneer iedereen kan

GekkieJ01 beschikbaar 15/19 aug en van 22/24

OnbekendeIV beschikbaar van nu tot 18 aug

GolfG60 beschikbaar ( kan nog gewijzigd worden )

Redfire beschikbaar

Yannick beschikbaar

Ik kom denk ik ook wel weer eens een rondje rijden.. :D Ik kan t/m 23 augustus in principe wel elke dag.

Sentasi is toch een Zij?.

Ik weet niet meer wat ik ben. :-(

Weet iemand trouwens of dit raar is? Vannacht zaten pa, een maat en ik GT5 te spelen om half 5.. en toen kwam ik net naar beneden ( uurtje of half 2 ) en zaten ze alweer GT5 te doen. :7

Geplaatst:

Hebben ze een relatie ofzo? :7

Zoja dan is het raar... :schater:

We moeten eigenlijk nu echt een datum trekken voor die meeting, wat vinden jullie van donderdag?

Geplaatst: (bewerkt)

Wss doe ik niet meer mee, mijn PS3 heeft het begeven.

Heb een rood knipperend lampje, deze kan dus mooi bij de andere kerstverlichting(3x X360 RROD).

Zal straks kijken of ik er wat aan kan doen, ik laat jullie wel weten.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Rood of oranje? Als je beeld zwart werd met wat piepjes en er knippert een oranje lampje, heb je een YLOD gehad.. :7 YLOD's zijn wel zeldzaam op een 40GB versie.

Rood of oranje? Als je beeld zwart werd met wat piepjes en er knippert een oranje lampje, heb je een YLOD gehad.. :7 YLOD's zijn wel zeldzaam op een 40GB versie.

Ik zal effe een filmpje schieten.

Filmpje

Let niet op me gemompel, beetje irritatie :')

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Dit is een gevalletje dood en overleden, sorry.. :-( Dat wordt opsturen naar Sony, andere manier van reparatie zoeken, of een nieuwe kopen..

Zullen we trouwens even verdergaan in het PS3 Topic? Dit heeft niet veel meer met GT5 te maken.. :puh:

Geplaatst:

Hebben ze een relatie ofzo? :7

Zoja dan is het raar... :schater:

We moeten eigenlijk nu echt een datum trekken voor die meeting, wat vinden jullie van donderdag?

Ik mot nog ff kyken ivm chille

Geplaatst:

GT5 Meeting? I'll be there!

Laat alvast NilsHoerenzoon niet toe want ik heb gisteren MP met hem gedaan en die kerel beukt je van de baan en snijdt alle bochten af :puh:

Haha, komt ook opeens iemand van leven @ hierboven. Maar je kan geloof ik mensen kicken, dus als die irritant is, hup weg, al weet ik niet wie 't is. :)

Zeg maar een datum, liefst nog deze week, dan heb ik nog vakantie. :D

Bewerkt: door Yannick(NL)
Geplaatst:

Haha, komt ook opeens iemand van leven @ hierboven. Maar je kan geloof ik mensen kicken, dus als die irritant is, hup weg, al weet ik niet wie 't is. :)

Zeg maar een datum, liefst nog deze week, dan heb ik nog vakantie. :D

NilsHoerenzoon: NilsHolgersson van GTAForum, mijn GTAForumiaanse echtgenoot :puh:

Geplaatst:

GT5 Meeting? I'll be there!

Laat alvast NilsHoerenzoon niet toe want ik heb gisteren MP met hem gedaan en die kerel beukt je van de baan en snijdt alle bochten af :puh:

Hou je bek, ik rijd goed, jij jankt alleen maar. Of je wagen is te traag of ik speel vals of je stuurtje doet het niet goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...