BiglifeRPG Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 Op het moment kan ik niet, PS3 is tijdens de rally met Klaas, Henk en Jan stuk gegaan, Ylod weer. Of het moet wachten tot rond de 28ste, dan word ie wss weer gemaakt. Jeetje... Heb je nog garantie? Nee toch? En ik doe ook wel mee met die meeting ook al is mijn connectie k*t. Ja, heb ik nog, krijg een gratis reparatie en anders mijn 80 euro terug, heb wss wel het geld om dan een nieuwe te kopen. De Slim of de Fat versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 Op het moment kan ik niet, PS3 is tijdens de rally met Klaas, Henk en Jan stuk gegaan, Ylod weer. Of het moet wachten tot rond de 28ste, dan word ie wss weer gemaakt. Jeetje... Heb je nog garantie? Nee toch? En ik doe ook wel mee met die meeting ook al is mijn connectie k*t. Ja, heb ik nog, krijg een gratis reparatie en anders mijn 80 euro terug, heb wss wel het geld om dan een nieuwe te kopen. De Slim of de Fat versie? Phatzak wordt toch niet meer verkocht? Liefste ga ik voor de Phat want die is mooier maar vind beide geen ramp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Ik heb nog steeds de fat... Vind hem ook mooier en ik heb er iets van 600 gb voor 60 euro ingegooid dus ik koop ook geen slim... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 (bewerkt) Ik heb al een slim . Net de Alpine A310 1600Ve uit '73 gekocht . Ook wel een lekker ding, niet zo goed tunebaar maar ach. Roflmao, krijg net een Kubelwagen typ82 uit '44. Maf ding Bewerkt: 15 januari 2012 door moechy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Ik heb nu een Autobianchi A112 Abarth '79 gekocht, echt een geinige auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Die wou ik ook kopen maar ben voor de alpine gegaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Oh, ik heb zelf de slim versie , alleen wel YLOD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Ik heb een VW beetle uit de oorlog gekocht, 25 Pk () Wie heeft er zin om met mij morgen of dinsdag wat te rijden? (ik heb niet echt de beste auto's) Heb btw ook de Mercedes Benz SLS AMG gekocht en alles er op en er aan gezet, zo ook hem lichter gemaakt, maar dat ding wil geen bochten maken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Ik heb een VW beetle uit de oorlog gekocht, 25 Pk () Wie heeft er zin om met mij morgen of dinsdag wat te rijden? (ik heb niet echt de beste auto's) Heb btw ook de Mercedes Benz SLS AMG gekocht en alles er op en er aan gezet, zo ook hem lichter gemaakt, maar dat ding wil geen bochten maken . Morgen of dinsdag kan ik wel Samen beetje toeren met prehistorische auto's? Zoals mijn kubelwagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul.kloosterman Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Ik heb een VW beetle uit de oorlog gekocht, 25 Pk () Wie heeft er zin om met mij morgen of dinsdag wat te rijden? (ik heb niet echt de beste auto's) Heb btw ook de Mercedes Benz SLS AMG gekocht en alles er op en er aan gezet, zo ook hem lichter gemaakt, maar dat ding wil geen bochten maken . Je moet je camber ff wat hoger zetten. voor hem ik m op 4.0 en achter iets van 2 ofzo verder heb ik hoogte achter wat lager gezet, moet je voor ook doen maar achter meer... zet de onderste rijen ook wat hoger (links in suspension scherm), zoals achter stabilasator op 7 en die 2 erboven op 6 en voor, moet je volgorde 5 4 4 aanhouden. weet niet of het zo duidelijk is maar heb t nu ook niet voor me staan... maar dat zou helpen... weet niet of ik morgen kan btw... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 (bewerkt) ... Morgen of dinsdag kan ik wel Samen beetje toeren met prehistorische auto's? Zoals mijn kubelwagen Ok, vandaag kan ik wel maar niet zo lang aangezien ik laat vrij ben en moet trainen. Morgen ben ik vroeg vrij. ... ... Ik za even kijken, ik heb de hoogtes eigenlijk nog nooit versteld waar kan dat precies? :$ Ok, vandaag kan ik wel maar niet zo lang aangezien ik laat vrij ben en moet trainen. Morgen ben ik vroeg vrij. Bewerkt: 16 januari 2012 door bassieboy35 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul.kloosterman Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 je zoekt je auto op in je auto menu, klik op je auto, zoek dan naar de settings knop, naast de 'neem auto' knop ga dan naar ophanging, en druk op 't tandwieltje bij je customized suspension. Daar kan je die dingen instellen. Je kan er ook voor kiezen om er ook een spoiler op te pleuren, maar dat is zo lelijk, en als je een beetje kan rijden ben je die ook helemaal niet nodig, zeker niet met een goede setting... Je moet zelf ook een beetje experimenteren met die settings, omdat iedereen weer anders rijdt, en een setting voor jou dus veel slechter kan zijn dan voor de gene die 'm gemaakt heeft. En zo leer je ook wat de settings doen en wat de beste settings zijn voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 Ok, bedankt , wie wil er online nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul.kloosterman Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 (bewerkt) ik kan nu niet op ps3, morgen kan wel, ben dan de hele dag vrij... Bewerkt: 16 januari 2012 door paul.kloosterman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 Ok, bedankt , wie wil er online nu? Ik ben online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.