Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Op het moment kan ik niet, PS3 is tijdens de rally met Klaas, Henk en Jan stuk gegaan, Ylod weer.

Of het moet wachten tot rond de 28ste, dan word ie wss weer gemaakt.

Jeetje... Heb je nog garantie? Nee toch? En ik doe ook wel mee met die meeting ook al is mijn connectie k*t.

Ja, heb ik nog, krijg een gratis reparatie en anders mijn 80 euro terug, heb wss wel het geld om dan een nieuwe te kopen.

De Slim of de Fat versie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op het moment kan ik niet, PS3 is tijdens de rally met Klaas, Henk en Jan stuk gegaan, Ylod weer.

Of het moet wachten tot rond de 28ste, dan word ie wss weer gemaakt.

Jeetje... Heb je nog garantie? Nee toch? En ik doe ook wel mee met die meeting ook al is mijn connectie k*t.

Ja, heb ik nog, krijg een gratis reparatie en anders mijn 80 euro terug, heb wss wel het geld om dan een nieuwe te kopen.

De Slim of de Fat versie?

Phatzak wordt toch niet meer verkocht?

Liefste ga ik voor de Phat want die is mooier maar vind beide geen ramp ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een slim :puh:.

Net de Alpine A310 1600Ve uit '73 gekocht :puh:. Ook wel een lekker ding, niet zo goed tunebaar maar ach.

Roflmao, krijg net een Kubelwagen typ82 uit '44. Maf ding :7

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een VW beetle uit de oorlog gekocht, 25 Pk (:D)

Wie heeft er zin om met mij morgen of dinsdag wat te rijden? :) (ik heb niet echt de beste auto's)

Heb btw ook de Mercedes Benz SLS AMG gekocht en alles er op en er aan gezet, zo ook hem lichter gemaakt, maar dat ding wil geen bochten maken :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een VW beetle uit de oorlog gekocht, 25 Pk (:D)

Wie heeft er zin om met mij morgen of dinsdag wat te rijden? :) (ik heb niet echt de beste auto's)

Heb btw ook de Mercedes Benz SLS AMG gekocht en alles er op en er aan gezet, zo ook hem lichter gemaakt, maar dat ding wil geen bochten maken :(.

Morgen of dinsdag kan ik wel :puh: Samen beetje toeren met prehistorische auto's? :puh: Zoals mijn kubelwagen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een VW beetle uit de oorlog gekocht, 25 Pk (:D)

Wie heeft er zin om met mij morgen of dinsdag wat te rijden? :) (ik heb niet echt de beste auto's)

Heb btw ook de Mercedes Benz SLS AMG gekocht en alles er op en er aan gezet, zo ook hem lichter gemaakt, maar dat ding wil geen bochten maken :(.

Je moet je camber ff wat hoger zetten. voor hem ik m op 4.0 en achter iets van 2 ofzo

verder heb ik hoogte achter wat lager gezet, moet je voor ook doen maar achter meer...

zet de onderste rijen ook wat hoger (links in suspension scherm), zoals achter stabilasator op 7 en die 2 erboven op 6

en voor, moet je volgorde 5 4 4 aanhouden. weet niet of het zo duidelijk is maar heb t nu ook niet voor me staan...

maar dat zou helpen...

weet niet of ik morgen kan btw...

Link to comment
Delen op andere websites

...

Morgen of dinsdag kan ik wel :puh: Samen beetje toeren met prehistorische auto's? :puh: Zoals mijn kubelwagen

Ok, vandaag kan ik wel maar niet zo lang aangezien ik laat vrij ben en moet trainen. Morgen ben ik vroeg vrij.

...

...

Ik za even kijken, ik heb de hoogtes eigenlijk nog nooit versteld waar kan dat precies? :$

Ok, vandaag kan ik wel maar niet zo lang aangezien ik laat vrij ben en moet trainen. Morgen ben ik vroeg vrij.

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

je zoekt je auto op in je auto menu, klik op je auto, zoek dan naar de settings knop, naast de 'neem auto' knop

ga dan naar ophanging, en druk op 't tandwieltje bij je customized suspension. Daar kan je die dingen instellen.

Je kan er ook voor kiezen om er ook een spoiler op te pleuren, maar dat is zo lelijk, en als je een beetje kan rijden ben je die ook helemaal niet nodig, zeker niet met een goede setting...

Je moet zelf ook een beetje experimenteren met die settings, omdat iedereen weer anders rijdt, en een setting voor jou dus veel slechter kan zijn dan voor de gene die 'm gemaakt heeft. En zo leer je ook wat de settings doen en wat de beste settings zijn voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...