guusje Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 hoi. ik heb het spel een tijd geleden ook gekocht, en heb alle races gedaan van alles klasses, behalve de allerlaatste race van de s klasse nummer 10. want dan moet je in een paar rondes alle mensen inhalen, en de mensen rijden allemaal een dikke bak, die niet bij te houden valt. is er een truckje om die laatste race te voltooien, of heb je daar een speciale auto voor nodig ofzo. want als je die race hebt voltooid krijg je die formule 1 auto toch. ik heb het al super vaak geprobeerd, maar wil gewoon niet lukken groetjes guusje Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Nee, je krijgt daarna dan echt niet de F2007. Ik had er ook eerst problemen mee, maar ik weet nu de perfecte auto ervoor. Je moet de Renault Clio V6/Tuned nemen. Daarmee kun je alles op maximaal zetten, en dan kom je nog 9 punten onder het maximum. Op Suzuka heb je een auto nodig die lekker kan trekken, maar ook een ster is in de bochten, maar je hebt geen hoge top nodig. Dan is de Clio echt de beste. Ik haalde die race toen met gemak. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Is al bekend dat het Top Gear Test Track in GT5 komt? Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Is al bekend dat het Top Gear Test Track in GT5 komt? Maar dan wel het orgineel Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Is al bekend dat het Top Gear Test Track in GT5 komt? Ik geloof van wel. Maar het duurt denk ik nog heel lang voordat je er op kan scheuren en de tijden van The Stig kunt verbeteren. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Is al bekend dat het Top Gear Test Track in GT5 komt? Ik geloof van wel. Maar het duurt denk ik nog heel lang voordat je er op kan scheuren en de tijden van The Stig kunt verbeteren. Ja, want misschien word GT5 maar nog een stuk of 10 keer uitgesteld. Misschien is die naam voor de PS3 gemaakt door een X360Fanboy wel terecht, 'Delaystation'. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Hopen dat het uitstellen zijn positieve gevolgen zal hebben. Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Is al bekend dat het Top Gear Test Track in GT5 komt? Ik geloof van wel. Maar het duurt denk ik nog heel lang voordat je er op kan scheuren en de tijden van The Stig kunt verbeteren. Ja, want misschien word GT5 maar nog een stuk of 10 keer uitgesteld. Misschien is die naam voor de PS3 gemaakt door een X360Fanboy wel terecht, 'Delaystation'. Omdat maar 1 spel echt laat is, dan moet je niet gelijk zoiets bedenken. Over het algemeen zijn heel veel games uitgesteld. Maar omdat ze bij Polyphony van mierenneuken houden, duurt het wel heel erg lang. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik heb het spel ook net gehaald. Ik hoop dat een leuk spel is, ik moest er +- 40km voor fietsen . Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 40 heen en 40 terug of maar 20 heen en 20 terug? Nou, het is inderdaad een leuke game. Probeer zo snel mogelijk de A-klasse te voltooien zodat je online kan. Dan begint het pas echt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 40 heen en 40 terug of maar 20 heen en 20 terug? Nou, het is inderdaad een leuke game. Probeer zo snel mogelijk de A-klasse te voltooien zodat je online kan. Dan begint het pas echt. Waarom moet je de A-Klasse voltooien om online te spelen? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 40 heen en 40 terug of maar 20 heen en 20 terug? Nou, het is inderdaad een leuke game. Probeer zo snel mogelijk de A-klasse te voltooien zodat je online kan. Dan begint het pas echt. 20 heen en 20 terug, anders was het wel heel lang. Reageren
FerryN Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 40 heen en 40 terug of maar 20 heen en 20 terug? Nou, het is inderdaad een leuke game. Probeer zo snel mogelijk de A-klasse te voltooien zodat je online kan. Dan begint het pas echt. Waarom moet je de A-Klasse voltooien om online te spelen? Omdat je dan al wat meer auto's, ervaring, en de tuning mogelijkheden hebt Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik zit nu midden in die klasse B races. Erg gaaf spel. Ik heb nu een Alfa Romeo 147,Suzuki Cappuccino(63 pk bij ong.8500 t/pm )Honda Integra type R,Daihatsu OFC-1,Nissan GTR '07. Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Slim dat je gelijk een GTR hebt. Echt een van de beste auto's in het spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.