Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption: 'GTA op een paard'


Rockstar San Diego werkt sinds 2005 druk aan het spel Red Dead Redemption. Het spel speelt zich af in het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Hoofdpersoon John Marston probeert weer enige regels en wetgeving terug te brengen in dit droge en zanderige gebied van Amerika. Het spel wordt door sommige nu al GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de Western dorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard. Een eerste indruk van het spel is te zien in de eerste trailer die hieronder is te bekijken:

Het spel draait, zoals is te zien, net zo als Grand Theft Auto 4 op Rockstar Advanced Game Engine en de Euphoria animatie engine. Naast de trailer zijn ook nog 12 screenshots te bekijken. Het spel komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 ergens in de herfst van dit jaar. Verder is er nog niet veel over dit spel bekend. Rockstar Games kennende zal het zeker een mooi spel worden en zullen we de komende tijd er nog wel meer over horen.

Update - 26 mei 2009:

Zojuist is bekend gemaakt dat Red Dead Redemption is uitgesteld tot voorjaar 2010 om het spel zijn "volledige potentie in kwaliteit, speler ervaring en markt succes" te geven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waarschijnlijk zal er ook geen zee zijn. :7

Lijkt me niet nee. Maar hoe ze het bij GTA IV doen met zee, kunnen ze dat ook doen met land zoals senneken al zei. Door de warmte overlijd je na een tijd in dat gebied. :puh: Of ze doen van die oases ;7 Dan is er wel zee :7

Moet wel een heel grote oase zijn, een normale is volgens mij even groot als de huiskamer. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal er ook geen zee zijn. :7

Lijkt me niet nee. Maar hoe ze het bij GTA IV doen met zee, kunnen ze dat ook doen met land zoals senneken al zei. Door de warmte overlijd je na een tijd in dat gebied. :puh: Of ze doen van die oases ;7 Dan is er wel zee :7

Moet wel een heel grote oase zijn, een normale is volgens mij even groot als de huiskamer. :puh:

Daar kan je ook in verdrinken. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij een woestijn zouden ze 't zo kunnen stellen dat 't oneindig lang is, maar dat je na een tijdje rijden/lopen 'gedehydrateerd' raakt, en doodgaat als je te ver bent. :puh:

Inderdaad, is net zoiets als het water bij GTA IV. Wanneer je te lang zwemt gaat na een tijdje je levensbalk ook naar beneden door moeheid. Is ook wel een optie. Alleen kost dat vrij veel extra landschap die je niet kunt gebruiken..

ik denk eerder dat j dan omkomt van de dorst in de woestijn als je te ver gaat :)

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een oplossing als die in Far Cry lijkt me wel een goed idee. Anders staat het zo nep he. Dit lijkt me wel een vette game, al wil ik wel eerst wat nadere informatie over de verhaallijn enzo. Ik denk ook wel dat er weer verwijzingen naar GTA en andersom in zullen zitten. Zoals bijvoorbeeld de kledingzaak Rodeo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem ook zeker kopen als ik ooit nog een nieuwe PC krijg. GTA: SA kan deze PC nog net aan... :ch:

Het Wilde Westen heeft me altijd al geinteresseerd. Het lijkt me een fantastische game. Wat ik me wel afvraag is, of het net zoals GTA is, dat je missies moet doen enz. of dat je gewoon de hele tijd vrij kan rondlopen?

Bewerkt: door Die Hard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt me toch zeker wel de moeite waard om deze game eens een tijdje in de gaten te houden. Ook ga ik vaak uit van de mening van de gasten bij de PU (alleen was ik niet helemaal weg van fallout 3, heb het naar mijn mening te weinig gespeeld, het spel heeft me niet echt weten te boeien..).

Maar zowiezo ga ik dit in de gaten houden!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik las net de preview van deze game in de OPM. Wat een game wordt dit zeg! Zoveel opties en actie. Ze willen ook de woestijn levendig maken met verschillende dieren en achtervolgingen. Top game wordt dit _O_

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...