Jump to content

Side window


ArticLight

Recommended Posts

gewoon meteen een hele rits kopen en anders niet, heb zelf gewoon bij de lokale winkel gekocht

en beetje offtopic maar gvd wou ik net ff lekker wat meer cablemanagement gaan doen kom ik erachter dat ik geen tightwraps meer heb liggen :(

En dat op een zondag ook nog eens :7

Je kan trouwens ook een dremel gebruiken als je er mee overweg kan :Y

Das een kleine slijptolletje zeg maar met kleine slijpschijfjes :Y

Waarom zit iedereen hier schroeven of lijm/dubbelzijdige tape te adviseren? :@

Ducktape FTW!

duct-tape-pc-case.jpg

haha doordeweeks zie ik al genoeg computers dus dan heb ik het s'avonds ook wel gehad ( 40 u stage in de week nu )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ArticLight

    10

  • Limbolander

    10

  • Danoontje_nl

    5

  • Sprunk

    4

freezinghardware is ook een goede casemod shop.Ze hebben bijna altijd alles op voorraad.

http://shop.freezinghardware.nl/

Helaas hebben ze daar die Acryl panelen niet op voorraad. :(

Maar uit de shopreviews op tweakers.net blijkt dat Highflow mooi betrouwbaar is. ^_^ Maar nu weer even een vraagje: Ik heb een klein tubetje glow-in-the-dark verf gevonden, iemand suggesties wat ik daarmee kan doen? (om me kast dan wat te pimpen hè. :puh: (en laat reacties van 'erop smeren' maar achterwege...)).

Link to comment
Delen op andere websites

(Tenzij je liever je kabels zo goed mogelijk verbergt) Op je kabels smeren? Lijkt me dan wel een cool effect. :Y

EDIT: of op een van je fans, dan zie je 't leuk ronddraaien in 't donker. :puh: Tenzij je daar al leds hebt, of er geen ene fan zichtbaar is.

En rond de usb's/andere datasleuven van je pc? Dan weet je in 't donker waar je ermee naartoe moet. :puh:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

(Tenzij je liever je kabels zo goed mogelijk verbergt) Op je kabels smeren? Lijkt me dan wel een cool effect. :Y

EDIT: of op een van je fans, dan zie je 't leuk ronddraaien in 't donker. :puh: Tenzij je daar al leds hebt, of er geen ene fan zichtbaar is.

En rond de usb's/andere datasleuven van je pc? Dan weet je in 't donker waar je ermee naartoe moet. :puh:

Kabels en dataports vind ik wel een goed idee, maar glow-in-the-dark op een LED fan zul je niet echt merken. :7 Thanks voor de suggesties. :) Iemand nog andere?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een logo ergens op je pc? (ik denk dan aan het >>alienware<< logo, dat wel past bij glow in the dark. Natuurlijk is het wel dom om een alienware logo op een niet-alienware pc-kast te doen).. :puh: Maar andere logo's kan ook, nvidia, asus, intel (weet ik veel welke hardware er in je pc zit :puh: ). Ik wee took niet hoe die glow in the dark verf eruit ziet in het volle licht, dus dan krijg je misschien het verkeerde effect. maar goed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een logo ergens op je pc? (ik denk dan aan het >>alienware<< logo, dat wel past bij glow in the dark. Natuurlijk is het wel dom om een alienware logo op een niet-alienware pc-kast te doen).. :puh: Maar andere logo's kan ook, nvidia, asus, intel (weet ik veel welke hardware er in je pc zit :puh: ). Ik wee took niet hoe die glow in the dark verf eruit ziet in het volle licht, dus dan krijg je misschien het verkeerde effect. maar goed. :)

Ik heb al een idee. :D Op het paneel dat aan de achterkant bij het moederbord zit staat er zo zo in een soort reliëf ASUS, nu ga ik dat denk ik verfen. ^_^

Ook heb ik mijn ouders bijna overgehaald dat ik een acryl paneel, 2 cold cathodes en een thermometertje mag kopen. :)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een logo ergens op je pc? (ik denk dan aan het >>alienware<< logo, dat wel past bij glow in the dark. Natuurlijk is het wel dom om een alienware logo op een niet-alienware pc-kast te doen).. :puh: Maar andere logo's kan ook, nvidia, asus, intel (weet ik veel welke hardware er in je pc zit :puh: ). Ik wee took niet hoe die glow in the dark verf eruit ziet in het volle licht, dus dan krijg je misschien het verkeerde effect. maar goed. :)

Ik heb al een idee. :D Op het paneel dat aan de achterkant bij het moederbord zit staat er zo zo in een soort reliëf ASUS, nu ga ik dat denk ik verfen. ^_^

Ook heb ik mijn ouders bijna overgehaald dat ik een acryl paneel, 2 cold cathodes en een thermometertje mag kopen. :)

Ouders overhalen is zo lastig, heb het zelf ook. :puh:

Maar wat voor thermometertje?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit:

1076353789.jpg

Case master ultracool II digital. Je hebt 't ook in zwart en het past precies in de vrije frontjes van je pc. Dus erg handig in te bouwen. Weet niet of ze nog verkocht worden, misschien zijn er al nieuwere modellen.

Dat is misschien wat beter dan het bovenstaande, het geeft verschillende temperaturen enzo weer. :)

En waarom zijn je ouders ertegen? Zo'n dingen kosten toch niet veel, en casemodding is toch een mooi tijdverdrijf als je er niet zooveel geld insteekt..

Link to comment
Delen op andere websites

Fancontroller heb ik ook overwogen, maar die kosten alweer gauw tegen de 30/40/50 euro en dat vind ik iets teveel. :puh: En zo'n ding heb ik ook niet echt nodig, want mijn computer is al best stil (Coolermaster Ultra silent LED fans en een Arctic Cooler Freezer 7 Pro :) ). Oh, en mijn ouders zijn ertegen omdat ze het 'geldverspilling vinden' en 'dat ziet toch niemand'. :duh: Maar ik blijf zeuren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...