Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey..

nou is vandaag dus m'n telefoon naar de h*****n gegaan, scherm wit met roze strepen, onleesbaar dus

nou kan ik hem ook niet meer terug opsturen of het kost me geld, dus wil ik het liefste een ander toestel onder de 200..

liefste een BlackBerry (aangezien m'n SIM-Kaart BlackBerry internet heeft) maar een ander merk is ook wel oke.

liefste echt onder de 200 euro

het toestel moet wel:

een mp3 speler hebben

op internet kunnen

apps hebben die je kunt downloaden (Android / BlackBerry OS)

dus gewoon een beetje een telefoon van nu.. wie o wie kan me helpen..

EDIT: nou heb ik wel een Torch voor 200 opgemerkt: http://www.belcompany.nl/Telefoon/BlackBerry/Pages/ProductDetail.aspx?pid=p10090005_1&gsm=BlackBerry-Torch-9800

het is maar dat er mee vooruit kan..

>>> Door Kloep: Topic samengevoegd met het algemene 'Ik zoek een nieuwe mobiel'-topic.<<<

^ Dankjewel. ;)

Bewerkt: door DENNUSZ
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

94

• -TonyStark-

35

• Teh_Ninja

22

• End Of The Riot

21

Geplaatst:

Ik heb ook een BlackBerry abonnement met internet , maar die kun je ook gewoon in een andere telefoon gebruiken hoor :)

Geplaatst:

^ maar dan betaal je toch nog door voor je BlackBerry internet inplaats van gewoon mobiel internet toch?

Acer telefoons.. hoe is dat dan? ik heb geen goeie herinneringen aan Acer laptops, maar Acer telefoons heb ik nog nooit gehoord xD

Geplaatst:

De Galaxy S II plus bestaat (nog) niet. Je bedoeld waarschijnlijk de Galaxy S plus?

De Galaxy S Plus is eigenlijk een doorontwikkelde Galaxy S. De processor is sneller en de videokaart ook. Maar het heeft verder dezelfde afmetingen en behuizing als de normale S. De Galaxy S II heeft onder andere een groter scherm, ander uiterlijk, betere camera en verder nog wat andere functies. Ik heb zelf ook een Galaxy S Plus en in moet eerlijk zeggen dat er niks is wat hij niet kan, maar ik toch graag het iets grotere scherm van de S II zou willen hebben.

De Galaxy S II plus bestaat (nog) niet. Je bedoeld waarschijnlijk de Galaxy S plus?

Die bedoelde ik ook de Galaxy S Plus, voor de geïnteresseerde: ik heb toch de Galaxy S2 gekocht, vanwege zijn groter beeldscherm en omdat ik dan vanaf deze maand kan updaten naar Android 4.0 , niks op aan te merken , alleen werkt het beeldscherm soms onsoepel.

Bewerkt: door Davedavy
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet welke ik moet kiezen :puh:

Weet iemand het?

Samsung Galaxy S2 (deze kan ik in de webshop van mediamarkt kopen voor 444 euro Simlock vrij)

of

Samsung Galaxy S Plus ( deze kan ik donderdag 29-3-12 bij de mediamarkt voor 222 euro kopen Simlock vrij)

Geplaatst:

Als je het geld ervoor hebt zou ik toch echt de Galaxy S2 nemen, heb je meteen het beste wat er op de smartphone markt te verkrijgen is.

Geplaatst:

Als je het geld ervoor hebt zou ik toch echt de Galaxy S2 nemen, heb je meteen het beste wat er op de smartphone markt te verkrijgen is.

HTC One X

KUCH

De S2 kijkt me wat groot. en zitten functie's op die ik denk ik niet gebruik.

Dus het ziet er naar uit dat het de S Plus wordt.

Maar als iemand nog een verschil weet?

het word de S Plus.

Waarom?

Nou omdat hij goedkoper is. maar evenveel kan. En je de dual core processor niet nodig hebt, alleen als de processor overbelast raakt dan wordt pas de 2e core gebruikt.

En voor dat alleen al 200 euro extra betalen??? Nou nee, dan heb ik 2x S Plus en dan nog beter.

Edit 2: na lange discussie hier... toch de S2 :D :D

Bewerkt: door MaxVito
  • 1 maand later...
Geplaatst:

De S2 kijkt me wat groot. en zitten functie's op die ik denk ik niet gebruik.

Dus het ziet er naar uit dat het de S Plus wordt.

Maar als iemand nog een verschil weet?

het word de S Plus.

Waarom?

Nou omdat hij goedkoper is. maar evenveel kan. En je de dual core processor niet nodig hebt, alleen als de processor overbelast raakt dan wordt pas de 2e core gebruikt.

En voor dat alleen al 200 euro extra betalen??? Nou nee, dan heb ik 2x S Plus en dan nog beter.

Edit 2: na lange discussie hier... toch de S2 :D :D

De Cores worden tegelijk gebruikt en niet voor backup-cores

Geplaatst:

HTC One X

KUCH

I agree, momenteel is de One X qua specs het beste op de markt.

I agree, momenteel is de One X qua specs het beste op de markt.

Zeker? De Galaxy S3 is nu ook aangekondigd:

• Model: Touchscreen bar telefoon

• Afmetingen: 136,6 x 70,6 x 8,6 mm, 133 g

• Display: 4.8 “16M kleuren HD (720 x 1280 pixels) Super AMOLED capacitive touchscreen, Gorilla Glass

• CPU: Quad-core 32nm ARM Cortex A9 1,4 GHz-processor, Exynos 4212 Quad-chipset

• GPU: Mali-400MP

• RAM: 1 GB

• Geheugen: 16/32/64GB opslag, microSD-kaartslot

• Camera: 8 megapixel auto-focus camera met gezichtsherkenning, touch focus en beeld

stabilisatie; Full HD (1080p) video-opname met 30 bps, LED-flitser, 1.9MP camera aan de voorkant, video-oproepen

• Batterij: 2100 mAh

• Diversen: TouchWiz 4.0 UI, DivX / XviD-codec support, ingebouwde accelerometer, multi-touch input, nabijheidssensor, gyroscoopsensor, Swype-tekstinvoer, RGB licht

benchmark-Samsung-Galaxy-S3.jpg

Bewerkt: door Davedavy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...