Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"

Recommended Posts

• Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

94

• -TonyStark-

35

• Teh_Ninja

22

• End Of The Riot

21

Geplaatst: (bewerkt)

vind het ontwerp van de S3 maar lelijk, hou totaal niet van die rond/ovaal afgewerkte randen..

maar als je dan toch een telefoon van rond de 600 euro wilt zou ik een iphone kiezen boven een android toestel zoals de one x/s3.

kan het fout hebben maar afgaande van het windowstijdperk van dualcores naar quadcores, is er een grote kans dat veel apps niet tot amper snelheidswinst op zullen leveren op een quadcore telefoon tov een dualcore telefoon omdat de apps nog voor single/dualcore 'geschreven' zijn als het ware. Dit heeft bij desktop systemen ook vrij lang geduurd.

Bewerkt: door Limbolander
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Er komt dus ook een tijd dat apps gebruiken maken van alle cores, de technologie is er nu moet de ondersteuning nog komen.

Geplaatst:

Er komt dus ook een tijd dat apps gebruiken maken van alle cores, de technologie is er nu moet de ondersteuning nog komen.

Klopt, daar heb je alleen nu nog niks aan.

Als ik 600 euro heb, koop ik sowieso een iPhone(als ik al zoveel geld zou willen uitgeven aan een telefoon). Android staat nog een paar stappen achter op iOS, sorry. iOS heeft onder andere de beste apps(amper een paar apps van m'n iPod heb je op Android..).

Zegt een gebruiker van een iPod Touch 4th generation 32 GB en een Sony Live Walkman.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Android staat nog een paar stappen achter op iOS, sorry. iOS heeft onder andere de beste apps(amper een paar apps van m'n iPod heb je op Android..).

Noem eens op wat je op iOS hebt en niet op Android.

Geplaatst:

Fifa 12, Castle Clout, Warlords, Carnivores IA, Monopoly(er is wel 1 versie, maar die is 5 keer zo duur als de iOS versie ervan..:7 ), Zombie Highway, Alpine Crawler, Appzilla 2(enkel 1 is beschikbaar en to be honest, die suckt), Wolfenstein 3D, Rope 'N Fly 2 en 3, Highway Rider, System Max, Aceplayer(wel iets vergelijkbaars op Android, maar niet zo fijn als Aceplayer),...

Ok, dat waren dus de apps die op m'n iPod staan. Wil je ook een lijstje van apps die op m'n pc staan en niet voor Android beschikbaar zijn of heb je nu toch door(hetgeen een vaststaand feit is en gewoon niet over valt te discussiëren:) dat iOS de meeste en bijgevolg dus de beste apps heeft? :)

Geplaatst:

iOS heeft inderdaad wel wat meer apps, maar er zijn ook zeker apps die wel voor Android zijn en niet voor iOS. Je hebt gewoon andere apps, welke beter zijn is aan jezelf te bepalen. Jij vind blijkbaar die van iOS beter, een ander kan weer die van Android beter vinden.

• 1 maand later...

Aangezien ik mijn Sony Ericsson Xperia Play in de wc heb laten vallen, en hij het nou niet meer doet, zoek ik een nieuw toestel.

Budget: 100-250 eu

Merk: SE, Samsung

Eisen: Moet een toestel zijn met veel ruimte voor bestanden, moet een snelle processorsnelheid hebben, goede videocamera, en een goede/duidelijke speaker.

Ik dacht zelf aan een Samsung Galaxy (?? ) of een Sony Ericsson Xperia Arc ( S? ) maar ik weet totaal niet of die in me budget past.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Ik dacht zelf aan een Samsung Galaxy (?? )

De Galaxy S2 is flink in prijs gedaald sinds de S3 uit is , verder kun je als je een groot scherm wilt kijken voor de S Plus ( wel verouderede Android ) of de Galaxy Nexus of Xcover.

Eisen: Moet een toestel zijn met veel ruimte voor bestanden, moet een snelle processorsnelheid hebben, goede videocamera, en een goede/duidelijke speaker.

De SE Live With Walkman, prachtig en heel luide speakers (stereo geluid) en de camera is ook van degelijke kwaliteit. icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door Woody268
Geplaatst:

iOS heeft inderdaad wel wat meer apps, maar er zijn ook zeker apps die wel voor Android zijn en niet voor iOS. Je hebt gewoon andere apps, welke beter zijn is aan jezelf te bepalen. Jij vind blijkbaar die van iOS beter, een ander kan weer die van Android beter vinden.

Dat niet alleen, ik ben zelf een iOS gebruiker en sinds kort een Mac OSX gebruiker en hiervoor Windows 7, en een simpel programmaatje zoals WinRAR is er niet op Mac, maar zo heb je voor Mac ook genoeg alternatieven die hetzelfde doen.

Hetzelfde is ook op iOS-Andriod-Windows platform maar dan met apps, conclusie is dan dat het allemaal een pot nat is.

Er zijn amper apps of games die slechts voor een platform is, en meestal is er dan wel een alternatief die erop lijkt.

Geplaatst:

De Galaxy S2 is flink in prijs gedaald sinds de S3 uit is , verder kun je als je een groot scherm wilt kijken voor de S Plus ( wel verouderede Android ) of de Galaxy Nexus of Xcover.

Nog steeds veel meer dan 250 euro..Je koopt trouwens beter voor wat meer geld een HTC One X dan een Samaung Galaxy S2.

Ik zou voor 1 van deze 3 gaan:

http://www.smartphoneshop.nl/product/155091/category-161308-smartphones/sony-ericsson-xperia-neo-v-blue.html

http://www.smartphoneshop.nl/product/167365/category-161308-smartphones/samsung-galaxy-ace-plus.html

http://www.smartphoneshop.nl/product/184125/category-161308-smartphones/samsung-galaxy-xcover-s5690-grey.html

De SE Live With Walkman, prachtig en heel luide speakers (stereo geluid) en de camera is ook van degelijke kwaliteit. icon_mrgreen.gif

http://talk.sonymobile.com/message/159140

Ruis bij alle geluiden en dit wordt niet opgelost door Sony(soms zelfs ontkend). Het scherm is naar mijn mening te klein om fjn te typen, apps te spelen en video's te bekijken. Het scherm is ook zéér krasgevoelig, ik bewaarde m'n Live Walkamn altijd in een zakje, eenmaal laten vallen zonder zakje => kras van bijna 2 cm waarvan 1 cm op het scherm(en de andere cm loopt door naar boven, links waar 'Sony Ericsson' staat) => ik stop 'm niet meer in een zakje omdat dat nu nutteloos is, hij is toch al bekrast.

Ik zou écht niet voor een Sony Ericsson Live Walkman gaan als je budget veel betere telefoons toelaat.

PS: Waarschijnlijk is het je al opgevallen, maar ik heb dus een Sony Ericsson Live Walkman.

PS2: Ondanks de ruis die ik heb(deze hoor je amper tijdens het belusiteren van muziek) is die xLoud geluidsverbetering écht goed. Geluidskwaliteit = TOP!

Niet iedereen heeft die ruis want de mijne heeft dat niet en wat jij met je gsm doet weet ik niet maar ik steek hem altijd los in mij broekzak en heb nog altijd geen enkele kras. biertje.gif

Kom op een samsung Xcover? emo.gif

Deze heeft een slechte geluidskwaliteit, een slechte camera met maar 3,2 mp, trage processor en wat is hij nou met een 'bouwvakkers telefoon'?

Bewerkt: door Woody268

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...