Jump to content
PatrickW

The Ballad of Gay Tony


gallery_748_15_4261.png
Rockstar heeft vandaag in een persbericht bekend gemaakt dat het tweede Episodic Content voor GTA IV dit najaar zal verschijnen met de titel "The Ballad of Gay Tony". Deze zal net als het eerste deel "The lost and Damned" te downloaden zijn via Xbox Live. Tegelijkertijd zal er ook een disc worden uitgebracht voor de Xbox 360 waarop beide episodes te vinden zijn.

"The Ballad of gay Tony" richt zich op het luxe nachtleven in Liberty City en zal veel nieuwe gameplay elementen bevatten. De hoofdpersoon is Luis Lopez, de assistent van de legendarische nachtclub eigenaar Tony Prince (aka "Gay Tony"). De speler krijgt te maken met de tegenstrijdige belangen van familie en vrienden, waarbij het niet altijd duidelijk is, wie er oprecht is in een wereld waarin iedereen te koop is.

Een exacte release-datum is nog niet bekend, maar zodra hier nieuws over is, zul je dat hier vinden. Ondertussen kun je in ons GTA4 forum meepraten over wat er gaat komen. Bekijk ook het artikel op WikiGTA over de nieuwste uitbreiding.

Bron: link

Update: de officiële website is inmiddels ook online, al staat hier nog niets nieuws op. Zodra deze uitgebreid wordt, lees je het hier! Bewerkt: door Lantyz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

pff wat een plottwist, het is wel ontzettend goed gedaan dat 3 totaal verschillende verhalen en personages samenkomen door een zak diamanten. maar wat een verhaal zeg ik snap er niks meer van.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel goed gedaan eerst TLAD uitbrengen en net als iedereen denkt dat je GTAIV voor de volle 100% hebt uitgespeelt komt The Ballad of Gay Tony GENIAAL !! _O_

Euhm, iedereen wist al dat er een tweede ging komen :Y

ontopic:

Jammer dat het niet voor de PS3 komt, ziet er wel een goed verhaal uit. :Y

But so be it.

Bewerkt: door Platypus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk zwaar *** dat deze niet uitkomt voor de PS3, vooral omdat er nieuwe gameplay elementen in zullen zitten, en dat terwijl GTA toch altijd wel een streepje voor had op de PS dan op de Xbox..

Achja, zoals mijn bovenstaander mooi heeft gezegd: So be it..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet je:

Voor al die ****** haters die geen xbox hebben, lekker voor je, wtf maakt het uit, er is een grote kans dat tlad en die andere nieuwe dlc, ook op de pc/ps3 komen, maar iets later dan ofzo.

Overigens ben ik blij dat ze 'het luxe nachtleven' als sfeer hebben gekozen. Ik word een beetje gek van die immigranten en crips n bloods...

Doei

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk zwaar *** dat deze niet uitkomt voor de PS3, vooral omdat er nieuwe gameplay elementen in zullen zitten, en dat terwijl GTA toch altijd wel een streepje voor had op de PS dan op de Xbox..

Achja, zoals mijn bovenstaander mooi heeft gezegd: So be it..

wel een streepje voor op release date, niet op graphics.

maar goed, ik snap wat je bedoelt :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb zin om hier een potje te gaan vloeken en schelden over R alleen maar xox xbox xbox en nooit meer pc :duh:

:?

wrm niet meer op de pc wat een eikels :cry:

:bier: tot gta

Bewerkt: door P.ZAAL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt mij wel een leuke DLC. Ik ben blij dat ze dit eens doen met een GTA. Ik denk dat ze er aardig wat geld aan verdienen. Helaas is hij niet voor de PC of de Playstation 3, maar alleen voor de Xbox360. Naar mijn mening kunnen ze toch echt beter de DLC's op de Xbox, PC én PS3 uitbrengen. Maar goed.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt mij wel een leuke DLC. Ik ben blij dat ze dit eens doen met een GTA. Ik denk dat ze er aardig wat geld aan verdienen. Helaas is hij niet voor de PC of de Playstation 3, maar alleen voor de Xbox360. Naar mijn mening kunnen ze toch echt beter de DLC's op de Xbox, PC én PS3 uitbrengen. Maar goed.

Ach ja, de Xboxers moeten ook betalen voor live, zo krijgen ze ook wat extra's :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De twee downloadable episodes komen rond de jaarwisseling, gebundeld in een pack voor de PC met de adviesprijs 25 of 30 euro.

Kan niet anders dan dat Micro$oft een dergelijke actie aanbiedt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...