Jump to content
PatrickW

The Ballad of Gay Tony


gallery_748_15_4261.png
Rockstar heeft vandaag in een persbericht bekend gemaakt dat het tweede Episodic Content voor GTA IV dit najaar zal verschijnen met de titel "The Ballad of Gay Tony". Deze zal net als het eerste deel "The lost and Damned" te downloaden zijn via Xbox Live. Tegelijkertijd zal er ook een disc worden uitgebracht voor de Xbox 360 waarop beide episodes te vinden zijn.

"The Ballad of gay Tony" richt zich op het luxe nachtleven in Liberty City en zal veel nieuwe gameplay elementen bevatten. De hoofdpersoon is Luis Lopez, de assistent van de legendarische nachtclub eigenaar Tony Prince (aka "Gay Tony"). De speler krijgt te maken met de tegenstrijdige belangen van familie en vrienden, waarbij het niet altijd duidelijk is, wie er oprecht is in een wereld waarin iedereen te koop is.

Een exacte release-datum is nog niet bekend, maar zodra hier nieuws over is, zul je dat hier vinden. Ondertussen kun je in ons GTA4 forum meepraten over wat er gaat komen. Bekijk ook het artikel op WikiGTA over de nieuwste uitbreiding.

Bron: link

Update: de officiële website is inmiddels ook online, al staat hier nog niets nieuws op. Zodra deze uitgebreid wordt, lees je het hier! Bewerkt: door Lantyz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Amai! die komen allemaal voor de Xbox360 uit,slecht vorr sony :schater:

Tsja..

Sony wou geen 50 miljoen betalen aan R* voor 2 DLC's wat ik kan begrijpen, want dat geld kunnen ze aa veel betere dingen geven. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Amai! die komen allemaal voor de Xbox360 uit,slecht vorr sony :schater:

Tsja..

Sony wou geen 50 miljoen betalen aan R* voor 2 DLC's wat ik kan begrijpen, want dat geld kunnen ze aa veel betere dingen geven. ;)

Nee, ze hebben het geld gewoon niet. Ze hebben het nodig voor andere dingen. En daarnaast moeten ze het verlies van de PS3 nog steeds incasseren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Amai! die komen allemaal voor de Xbox360 uit,slecht vorr sony :schater:

Tsja..

Sony wou geen 50 miljoen betalen aan R* voor 2 DLC's wat ik kan begrijpen, want dat geld kunnen ze aa veel betere dingen geven. ;)

Sony hoeft niet altijd beschermd te worden, want als je wat over de Playstation 3 zegt voelen alle fanboy's zich beledigd. Dus geef gewoon toe dat het een domme set van Sony was. :7

Bewerkt: door danoontje_nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn bijnaam is gewoon Gay Tony. En er zijn geen homo clubs in GTA IV te vinden. Nu waarschijnlijk dus ook niet :puh:.

Ja. Ik weet niet waarom hij Gay Tony heet, maar zijn echte naam is Tony Prince.

Waarschijnlijk kom je er wel achter waarom hij zo genoemd wordt.

Maarja, jammer voor de PS3'ers, jullie kunnen hopen dat er iets voor de PS3 exclusive komt, dan kunnen jullie die Xbox'ers bestoken met kut opmerkingen :duh:

Wat een ratten zijn jullie Xboxers, jullie lachen je dood dat ps3'ers hem niet krijgen. Maar het is natuurlijk ook andersom zo. :7

En ik zeg jullie (Ben zelf ook een PS3'er _O_ ) omdat ik die lelijke DLC's niet eens wil :schater:

Met of zonder DLC, PS3 ownt toch :) Fanboy :$ :bier: [/font]

Maar ik vind het mooiste van alles toch een paar Xbox bezitters, die PS3 bezitters het hardste fanboy noemen, dat ze zelf harde fanboys zijn van Xbox :7 Maarja, wie zegt nu als je Bijvoorbeel een Xbox hebt, dat een PS3 beter is? Niemand, en andersom ook niet.

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had het al verwacht aleen voor de xdoos :duh:

Egt gewoon oneerlijk en dan kunnen jullie zeggen wij betalen voor xbox live, nou wij betalen meer als we

de ps3 zelf kopen :Y En het boeit me oook niet meer.Ik ben de gta iv stad toch zat en wil gewoon weer een niewe gta

daar zit ik nu op te wachten ;)

Toch noch heel erg oneerlijk van R*!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had het al verwacht aleen voor de xdoos :duh:

Egt gewoon oneerlijk en dan kunnen jullie zeggen wij betalen voor xbox live, nou wij betalen meer als we

de ps3 zelf kopen :Y En het boeit me oook niet meer.Ik ben de gta iv stad toch zat en wil gewoon weer een niewe gta

daar zit ik nu op te wachten ;)

Toch noch heel erg oneerlijk van R*!

Microsoft heeft Rockstar 50 Miljoen betaalt voor 2 DLC's exclusief voor de Xbox 360. Voordat TLAD uitkwam was al bekend dat ze beide exclusief voor de 360 zijn. Sony kan dat geld niet missen, dus kopen ze niks. Word niet boos op MS of Rockstar, maar word boos op Sony.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Amai! die komen allemaal voor de Xbox360 uit,slecht vorr sony :schater:

Tsja..

Sony wou geen 50 miljoen betalen aan R* voor 2 DLC's wat ik kan begrijpen, want dat geld kunnen ze aa veel betere dingen geven. ;)

Nee, ze hebben het geld gewoon niet. Ze hebben het nodig voor andere dingen. En daarnaast moeten ze het verlies van de PS3 nog steeds incasseren.

Haha!

Hoor de fanboy weer :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

jammer dat dit weer een 360 exlusive is. ik ben niet van plan om alweer een kachel aan te schaffen voor deze exlusive. ik denk dat de 360 toch geen gta 5? aankan dus zie ik dat als hoop. pfoe n dat hele stuk tekst getypt op mijn ps3 'zucht'

Bewerkt: door j0uk3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn bijnaam is gewoon Gay Tony. En er zijn geen homo clubs in GTA IV te vinden. Nu waarschijnlijk dus ook niet :puh:.

Ja. Ik weet niet waarom hij Gay Tony heet, maar zijn echte naam is Tony Prince.

Waarschijnlijk kom je er wel achter waarom hij zo genoemd wordt.

Maarja, jammer voor de PS3'ers, jullie kunnen hopen dat er iets voor de PS3 exclusive komt, dan kunnen jullie die Xbox'ers bestoken met kut opmerkingen :duh:

Wat een ratten zijn jullie Xboxers, jullie lachen je dood dat ps3'ers hem niet krijgen. Maar het is natuurlijk ook andersom zo. :7

En ik zeg jullie (Ben zelf ook een PS3'er _O_ ) omdat ik die lelijke DLC's niet eens wil :schater:

Met of zonder DLC, PS3 ownt toch :) Fanboy :$ :bier: [/font]

Maar ik vind het mooiste van alles toch een paar Xbox bezitters, die PS3 bezitters het hardste fanboy noemen, dat ze zelf harde fanboys zijn van Xbox :7 Maarja, wie zegt nu als je Bijvoorbeel een Xbox hebt, dat een PS3 beter is? Niemand, en andersom ook niet.

hehe ne ps3 wie wil da nu a zon lelijk ding en die bakskes dan ze zijn ver tsijlfde of die van de eerste playstation (1994)he he

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...