Jump to content
PatrickW

The Ballad of Gay Tony


gallery_748_15_4261.png
Rockstar heeft vandaag in een persbericht bekend gemaakt dat het tweede Episodic Content voor GTA IV dit najaar zal verschijnen met de titel "The Ballad of Gay Tony". Deze zal net als het eerste deel "The lost and Damned" te downloaden zijn via Xbox Live. Tegelijkertijd zal er ook een disc worden uitgebracht voor de Xbox 360 waarop beide episodes te vinden zijn.

"The Ballad of gay Tony" richt zich op het luxe nachtleven in Liberty City en zal veel nieuwe gameplay elementen bevatten. De hoofdpersoon is Luis Lopez, de assistent van de legendarische nachtclub eigenaar Tony Prince (aka "Gay Tony"). De speler krijgt te maken met de tegenstrijdige belangen van familie en vrienden, waarbij het niet altijd duidelijk is, wie er oprecht is in een wereld waarin iedereen te koop is.

Een exacte release-datum is nog niet bekend, maar zodra hier nieuws over is, zul je dat hier vinden. Ondertussen kun je in ons GTA4 forum meepraten over wat er gaat komen. Bekijk ook het artikel op WikiGTA over de nieuwste uitbreiding.

Bron: link

Update: de officiële website is inmiddels ook online, al staat hier nog niets nieuws op. Zodra deze uitgebreid wordt, lees je het hier! Bewerkt: door Lantyz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Amai! die komen allemaal voor de Xbox360 uit,slecht vorr sony :schater:

Tsja..

Sony wou geen 50 miljoen betalen aan R* voor 2 DLC's wat ik kan begrijpen, want dat geld kunnen ze aa veel betere dingen geven. ;)

Nee, ze hebben het geld gewoon niet. Ze hebben het nodig voor andere dingen. En daarnaast moeten ze het verlies van de PS3 nog steeds incasseren.

Haha!

Hoor de fanboy weer :7

:7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had het al verwacht aleen voor de xdoos :duh:

Egt gewoon oneerlijk en dan kunnen jullie zeggen wij betalen voor xbox live, nou wij betalen meer als we

de ps3 zelf kopen :Y En het boeit me oook niet meer.Ik ben de gta iv stad toch zat en wil gewoon weer een niewe gta

daar zit ik nu op te wachten ;)

Toch noch heel erg oneerlijk van R*!

Microsoft heeft Rockstar 50 Miljoen betaalt voor 2 DLC's exclusief voor de Xbox 360. Voordat TLAD uitkwam was al bekend dat ze beide exclusief voor de 360 zijn. Sony kan dat geld niet missen, dus kopen ze niks. Word niet boos op MS of Rockstar, maar word boos op Sony.

Dat kan zo zijn maar rockstar heeft het wel aangenomen samen met microsoft....

Dan kan het toch oneerlijk zijn? ;)

Ze zitten gewoon een beetje met z'n tweetjes samen te werken alsof Sony niet bestaat :N

Kunnen jullie wel zeuren van ja microsoft het 50 mil betaalt het is alsnog oneerlijk tegenover pc en ps3 bezziters...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had het al verwacht aleen voor de xdoos :duh:

Egt gewoon oneerlijk en dan kunnen jullie zeggen wij betalen voor xbox live, nou wij betalen meer als we

de ps3 zelf kopen :Y En het boeit me oook niet meer.Ik ben de gta iv stad toch zat en wil gewoon weer een niewe gta

daar zit ik nu op te wachten ;)

Toch noch heel erg oneerlijk van R*!

Microsoft heeft Rockstar 50 Miljoen betaalt voor 2 DLC's exclusief voor de Xbox 360. Voordat TLAD uitkwam was al bekend dat ze beide exclusief voor de 360 zijn. Sony kan dat geld niet missen, dus kopen ze niks. Word niet boos op MS of Rockstar, maar word boos op Sony.

Dat kan zo zijn maar rockstar heeft het wel aangenomen samen met microsoft....

Dan kan het toch oneerlijk zijn? ;)

Ze zitten gewoon een beetje met z'n tweetjes samen te werken alsof Sony niet bestaat :N

Kunnen jullie wel zeuren van ja microsoft het 50 mil betaalt het is alsnog oneerlijk tegenover pc en ps3 bezziters...

Het is wel eerlijk, want Sony wist hier wel van af hoor. Als Sony het geld had hadden ze allang 2 DLC's.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wie zegt dat sony het geld niet had meschien vonden ze het gewoon niet nodig? :)

Nouja laten we maar niet discusiereren want het helpt toch niet :puh:

Wie zou dan eigenlijk voor de PC moeten kopen ? Sony is PS3 Microsoft is Xbox 360 maar wie is PC ? Windows is ook microsoft dus waarom verkopen ze dan ook niet voor windows ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik hoop ook dat het op de ps3 of pc uitkomt

Ik hoop het ook. :7 :/

ik hoop het niet want gta lcs en gta vcs kwamen ook maar alleen voor playstation en dit is nu de zoete vraak van Microsoft

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een geneuzel weer. Menig consolespeler schijnt nog steeds in de veronderstelling te zijn dat Sony, Microsoft en Rockstar Games deals met elkaar sluiten met oog op 'eerlijkheid', 'loyaliteit naar fans' en zelfs 'wraak'. Laat me jullie uit de droom helpen: het enige waar deze bedrijven aan denken is geld. De enige reden dat de DLC (voorlopig?) alleen voor de Xbox uitkomt is dat Rockstar en Microsoft dachten zo de meeste winst te kunnen maken, en dat Sony dat niet dacht. Zo simpel is het. Het zal ze echt aan hun pluimstaart roesten of fans van de PlayStation, Xbox of de GTA serie hun deal 'eerlijk' vinden. We praten hier over commerciële bedrijven; hun taak is geld verdienen, niet een stel fanboys gelukkig houden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een geneuzel weer. Menig consolespeler schijnt nog steeds in de veronderstelling te zijn dat Sony, Microsoft en Rockstar Games deals met elkaar sluiten met oog op 'eerlijkheid', 'loyaliteit naar fans' en zelfs 'wraak'. Laat me jullie uit de droom helpen: het enige waar deze bedrijven aan denken is geld. De enige reden dat de DLC (voorlopig?) alleen voor de Xbox uitkomt is dat Rockstar en Microsoft dachten zo de meeste winst te kunnen maken, en dat Sony dat niet dacht. Zo simpel is het. Het zal ze echt aan hun pluimstaart roesten of fans van de PlayStation, Xbox of de GTA serie hun deal 'eerlijk' vinden. We praten hier over commerciële bedrijven; hun taak is geld verdienen, niet een stel fanboys gelukkig houden.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens aangezien de Fanboys wel gelukkig moeten blijven aangezien hun de games kopen... dus daar dienen ze wel rekening mee te houden :tu:

Voor dit hele euvel heeft Microsoft gewoon 50 mil geboden voor exclusive dlc's en R* heeft dit aangenomen.

50 mil.... Alle PS3 fanboys en PC gamers die lopen te zuchten en te kreunen bedenk dit.....

Dankzij de 50 mil hebben we straks een nieuwe GTA op Blu-ray disk... En dan....

Dan is de andere partij weer aan het roepen dat het oneerlijk is....

Dus stop lekker met het fanboy gezever!!!

Ik wens de XboX bezitter veel plezier met deze DLC en wij van de PS3 krijgen ook nog wel DLC voor GTA IV....

En tot die tijd kwijlen en kwijnen we wel weg bij het idee dat de Xbox-ers wel DLC hebben ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik hoop ook dat het op de ps3 of pc uitkomt

Ik hoop het ook. :7 :/

ik hoop het niet want gta lcs en gta vcs kwamen ook maar alleen voor playstation en dit is nu de zoete vraak van Microsoft

Dan heb ik toch liever de DLC dan de stories.

Ik vond de stories geldverspilling. :t

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hopelijk brengt R* die games ook uit voor de PS3 en de PC.. kheb namelijk geen xbox :7

Je hebt gelijk Rockstar GAMes zou beter ook Een DLC op de PC moet uitbrengen een derde Exclusive voor PC en PS3 XD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...