Jump to content
PatrickW

The Ballad of Gay Tony


gallery_748_15_4261.png
Rockstar heeft vandaag in een persbericht bekend gemaakt dat het tweede Episodic Content voor GTA IV dit najaar zal verschijnen met de titel "The Ballad of Gay Tony". Deze zal net als het eerste deel "The lost and Damned" te downloaden zijn via Xbox Live. Tegelijkertijd zal er ook een disc worden uitgebracht voor de Xbox 360 waarop beide episodes te vinden zijn.

"The Ballad of gay Tony" richt zich op het luxe nachtleven in Liberty City en zal veel nieuwe gameplay elementen bevatten. De hoofdpersoon is Luis Lopez, de assistent van de legendarische nachtclub eigenaar Tony Prince (aka "Gay Tony"). De speler krijgt te maken met de tegenstrijdige belangen van familie en vrienden, waarbij het niet altijd duidelijk is, wie er oprecht is in een wereld waarin iedereen te koop is.

Een exacte release-datum is nog niet bekend, maar zodra hier nieuws over is, zul je dat hier vinden. Ondertussen kun je in ons GTA4 forum meepraten over wat er gaat komen. Bekijk ook het artikel op WikiGTA over de nieuwste uitbreiding.

Bron: link

Update: de officiële website is inmiddels ook online, al staat hier nog niets nieuws op. Zodra deze uitgebreid wordt, lees je het hier! Bewerkt: door Lantyz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Weet je:

Voor al die ****** haters die geen xbox hebben, lekker voor je, wtf maakt het uit, er is een grote kans dat tlad en die andere nieuwe dlc, ook op de pc/ps3 komen, maar iets later dan ofzo.

Overigens ben ik blij dat ze 'het luxe nachtleven' als sfeer hebben gekozen. Ik word een beetje gek van die immigranten en crips n bloods...

Doei

Haha grappig dat je doorgeslagen motorliefhebbers (bikers) vergelijkt met gangsters die elkaar overhoop schieten :schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het hoeft niet perse iets met gays te maken te hebben, gay betekend ook vrolijk of blij, dus het is the ballad van de blije tony :puh:

nee,op wikigta staat ook de vertaling:de balade van homosexuele tony.dus tony is gewoon 'gay' gay en niet blij. :Y

Dit kan ook een interpertatie-fout zijn van de wiki-crew, hè.. ^_^

@ Hierboven: Dat hoop ik ook idd! :Y

In de missie waarin je Gracie Ancelotti kidnapt heeft zij het er ook over dat ze alleen met homosexuele mannen rondhangt en ze vraagt ook of je een keer mee wil gaan naar de nachtclub van tony

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd of Bernie/Florian en Bryce Dawkins ook een rol zullen spelen in het verhaal van Gay Tony? Laat het hier maar weten want ik heb enkel PS3. Hopelijk komt daar ook snel wat DLC voor.

Aan alle XBoxers: veel plezier ermee!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien de eerste Easter egg ontdekt.

Een nummer van Bloodhound Gang Heeft de naam The Ballad Of Chasey Lain. En in dit nummer komen een aantal Homoseksuele verwijzing. Misschien de eerste Easter Egg?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Morgen is het zover :)

Is er eigenlijk al bekend wat deze versie gaat kosten (had gezocht, kon het niet vinden)

Ik dacht toch te hebben gelezen dat het evenveel zou kosten als de andere DLC dus: €15.60 :) .

Maar je kan hem ook samen met TLad kopen in één pakket, Episodes from Liberty City: €44.99 ;) .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...