Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik vindt dat XBOX360 eigenaren ook gewoon het recht hebben om eerder de DLC's te kunnen spelen, wij moeten betalen voor de contents, en voor het internet over hoe we het downloaden, bij jullie is alles gratis PS3 owners..P'z waar de hell haal jij dat vandaan waar de xbox gebruikers Qua content voor meoten betalen moeten wij netzoveel ongeveer voor betalen ik weet niet hoe de verhouding tussen de microsoft points & ps3 geld is maar wij moeten ook gewoon betalen wij hebben alleen geen betaald netwerk en wij betalen geen €60 per jaar voor playstation network wij betalen €0,- per jaar dat is het enige verschil en alleen xbox krijgt deze content dus ze spelen hem zowiso eerder en als enigste hehe Reageren
Packie_ Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Voor een DLC van GTA4 moeten wij 2100 microsoft point neerleggen, dat is ongeveer 16 euro Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Voor een DLC van GTA4 moeten wij 2100 microsoft point neerleggen, dat is ongeveer 16 euro jullie krijgen hem tenminste kwil wel 60 euro per dlc neerleggen maar we krijgen hem daardoor nog steeds niet.. dus wat is je probleem Reageren
-Stan- Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Packie, jij beweert dat alles gratis is bij de PS3 maar volgensmij is alleen online gratis. En daarbij is de PS3 ook een stuk duurder. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Iedereen zeikt hier dat ze zichzelf zielig vinden dat ze moeten betalen voor Online. Hee, wij krijgen wel 2 exclusieve contents! Dus zeik niet zoveel. Ik vind dat de PS3 Owners ook niet mogen zeiken want hun hebben dan weer gratis Netwerk. Reageren
Dvt Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Wow ik kijk ff naar de laatste berichten van dit topic en het eerste wat ik zie is een consolewar... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Wow ik kijk ff naar de laatste berichten van dit topic en het eerste wat ik zie is een consolewar... Juist hetgene wat liefst niet gezien word in dit topic , maar ja zo'n topic lokt het wel een beetje uit. Ik hoop eigenlijk dat je echt weer kunt dansen zoals in SA , ik deed dat wel graag. Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kan niet wachten. ik hoop dat we een nieuwe radio zender de bij krijgen maar ik denk het niet wel wat nieuwe muziek denk. even wat meer muziek van deep purple erbij. en wat meer helicopters zal ook wel leuk zijn. en als ze slim zijn zeten ze de dodo erin. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kan niet wachten.ik hoop dat we een nieuwe radio zender de bij krijgen maar ik denk het niet wel wat nieuwe muziek denk. even wat meer muziek van deep purple erbij. en wat meer helicopters zal ook wel leuk zijn. en als ze slim zijn zeten ze de dodo erin. R* heeft juist met opzet de vliegtuigen er uit gehaald omdat je anders binnen 5 sec van de ene kant van LC naar de andere kant bent Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kan niet wachten.ik hoop dat we een nieuwe radio zender de bij krijgen maar ik denk het niet wel wat nieuwe muziek denk. even wat meer muziek van deep purple erbij. en wat meer helicopters zal ook wel leuk zijn. en als ze slim zijn zeten ze de dodo erin. R* heeft juist met opzet de vliegtuigen er uit gehaald omdat je anders binnen 5 sec van de ene kant van LC naar de andere kant bent Nou vind ik niet kunem . de dodo is al heel lang niet meer geweest en volgens mij duurt het wel wat langer dan 5 sec. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kan niet wachten.ik hoop dat we een nieuwe radio zender de bij krijgen maar ik denk het niet wel wat nieuwe muziek denk. even wat meer muziek van deep purple erbij. en wat meer helicopters zal ook wel leuk zijn. en als ze slim zijn zeten ze de dodo erin. R* heeft juist met opzet de vliegtuigen er uit gehaald omdat je anders binnen 5 sec van de ene kant van LC naar de andere kant bent Nou vind ik niet kunem . de dodo is al heel lang niet meer geweest en volgens mij duurt het wel wat langer dan 5 sec. Ik zou zeker geen Dodo willen als enig vliegtuig, als er dan inzitten pak dan een Shamal ofzo , trouwens R* was duidelijk: geen vliegtuigen, want de stad is NY. Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kan niet wachten.ik hoop dat we een nieuwe radio zender de bij krijgen maar ik denk het niet wel wat nieuwe muziek denk. even wat meer muziek van deep purple erbij. en wat meer helicopters zal ook wel leuk zijn. en als ze slim zijn zeten ze de dodo erin. R* heeft juist met opzet de vliegtuigen er uit gehaald omdat je anders binnen 5 sec van de ene kant van LC naar de andere kant bent Nou vind ik niet kunem . de dodo is al heel lang niet meer geweest en volgens mij duurt het wel wat langer dan 5 sec. Ik zou zeker geen Dodo willen als enig vliegtuig, als er dan inzitten pak dan een Shamal ofzo , trouwens R* was duidelijk: geen vliegtuigen, want de stad is NY. Nee maar de staan wel vliegtuigen. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kan niet wachten.ik hoop dat we een nieuwe radio zender de bij krijgen maar ik denk het niet wel wat nieuwe muziek denk. even wat meer muziek van deep purple erbij. en wat meer helicopters zal ook wel leuk zijn. en als ze slim zijn zeten ze de dodo erin. R* heeft juist met opzet de vliegtuigen er uit gehaald omdat je anders binnen 5 sec van de ene kant van LC naar de andere kant bent Nou vind ik niet kunem . de dodo is al heel lang niet meer geweest en volgens mij duurt het wel wat langer dan 5 sec. Ik zou zeker geen Dodo willen als enig vliegtuig, als er dan inzitten pak dan een Shamal ofzo , trouwens R* was duidelijk: geen vliegtuigen, want de stad is NY. Nee maar de staan wel vliegtuigen. Bedoeld als vliegverkeer, dus om naar andere steden/landen te gaan. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Kan niet wachten.ik hoop dat we een nieuwe radio zender de bij krijgen maar ik denk het niet wel wat nieuwe muziek denk. even wat meer muziek van deep purple erbij. en wat meer helicopters zal ook wel leuk zijn. en als ze slim zijn zeten ze de dodo erin. mishien inderdaad een nieuwe heli maar vliegtuigen zullen het spel egt niet leuker maken ofzo, maar een nieuwe radiozender gebeurt denk ik niet Reageren
water Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ze hadden de naam echt anders moeten doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.