Jump to content

100%


jvj

Recommended Posts

Om maar even on topic te gaan... Ik zit zelf op zo'n 83 procent dacht ik, en ik heb het heerlijk naar m'n zin in LC. Wat je bijvoorbeeld nog kan doen als je je verveeld:

-Politiewagen stelen en via de computer de normale 'in gang zijnde overtreders' gaan aanpakken.. Bijvoorbeeld criminal on foot enzo. Eventueel is het dan leuk om ook backup te bellen (911 bellen vlak voor de plaats waar je heen moet>politie kiezen, en dan even wachten tot de politie arriveert, daarna zorgen dat je binnen het schietveld staat van de criminelen, zodat de backup je gaat helpen :))

-Stunt jumps nog een keer doen.

-Met een vrachtwagen door Times Square heen raggen(leuk als er veel auto's staan)

-Multiplayer doen

-Annihilator jatten en dan onheil stoken met politie

-Rest van je trophies/achievements/prestatie's gaan behalen(zullen er vast nog wel enkele over zijn)

-Uitgaan met vrienden

-Tegen hot dog stands aan rijden waardoor deze ontploffen

-Benzine stations opblazen

-Als je op de pc speelt mods aanschaffen waar godmode op zit(bijvoorbeeld de Thousand Tugs mod), kan je leuk mee klooien als je bijvoorbeeld benzine stations op gaat blazen.

-Als je een mod hebt met godmode: in een savehuis(b.v. Bohan) binnen een wanted level krijgen, en het hele zaakje opblazen met een rocket launcher, waardoor er soms zo'n 20 agenten in je huis kunnen liggen.

-Voor een auto springen op de snelweg(met godmode nog veel leuker, want dan ga je niet dood :))

-Rare Cars zoeken. Daar ben je ook wel even zoet mee, en het kan heel vet zijn.

-Je eigen jumps zoeken, gewoon random plaatsen waar je (al dan niet bedoeld) toch een flinke jump kan maken.

-Evt. al je auto's op parkeerplaatsen door de wasstraat rijden(niet echt heel boeiend, maar ik hou er persoonlijk van dat m'n auto's daar brandschoon zijn)

-Met de Swing of Death glitch klooien: Deze bevindt zich hierzo. Zoek maar even rond als je meer info wilt

-Met een sportwagen gaan rijden en dan bij topsnelheid eruit springen, waardoor je meters doorrolt en schuift over het asfalt :puh:

-Bekertjes en dat soort zooi(mobieltjes, fototoestellen, eten, enzovoort) naar mensen gooien. Als je iemand met een mobieltje ziet lopen, moet je tegen diegene aanlopen, dan laat hij hem vallen. Deze kun je oppakken zoals je in een missie moest doen(als ik het me goed herinner). Dit zou als het goed is de 'action' knop moeten zijn.. Op de PC is dat dacht ik de E. Als je het geduld hebt kun je deze voorwerpen zelfs door autoruiten heen gooien. Duurt even, maar het lukt wel :D (Klik, onderaan de pagina..)

En zo kan ik nog wel even door gaan ;)

EDIT@Hieronder: Ik zei dus 'zoals je in een missie moest doen'.. Spam, much? En haal alsjeblieft die tering lange quote uit je post, is nergens voor nodig om te quoten want er staan geen posts tussen die van mij en die van jou. Erg irritant als mensen een post recht boven hen gaan quoten :ch:.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Om maar even on topic te gaan... Ik zit zelf op zo'n 83 procent dacht ik, en ik heb het heerlijk naar m'n zin in LC. Wat je bijvoorbeeld nog kan doen als je je verveeld:

-Politiewagen stelen en via de computer de normale 'in gang zijnde overtreders' gaan aanpakken.. Bijvoorbeeld criminal on foot enzo. Eventueel is het dan leuk om ook backup te bellen (911 bellen vlak voor de plaats waar je heen moet>politie kiezen, en dan even wachten tot de politie arriveert, daarna zorgen dat je binnen het schietveld staat van de criminelen, zodat de backup je gaat helpen :))

-Stunt jumps nog een keer doen.

-Met een vrachtwagen door Times Square heen raggen(leuk als er veel auto's staan)

-Multiplayer doen

-Annihilator jatten en dan onheil stoken met politie

-Rest van je trophies/achievements/prestatie's gaan behalen(zullen er vast nog wel enkele over zijn)

-Uitgaan met vrienden

-Tegen hot dog stands aan rijden waardoor deze ontploffen

-Benzine stations opblazen

-Als je op de pc speelt mods aanschaffen waar godmode op zit(bijvoorbeeld de Thousand Tugs mod), kan je leuk mee klooien als je bijvoorbeeld benzine stations op gaat blazen.

-Als je een mod hebt met godmode: in een savehuis(b.v. Bohan) binnen een wanted level krijgen, en het hele zaakje opblazen met een rocket launcher, waardoor er soms zo'n 20 agenten in je huis kunnen liggen.

-Voor een auto springen op de snelweg(met godmode nog veel leuker, want dan ga je niet dood :))

-Rare Cars zoeken. Daar ben je ook wel even zoet mee, en het kan heel vet zijn.

-Je eigen jumps zoeken, gewoon random plaatsen waar je (al dan niet bedoeld) toch een flinke jump kan maken.

-Evt. al je auto's op parkeerplaatsen door de wasstraat rijden(niet echt heel boeiend, maar ik hou er persoonlijk van dat m'n auto's daar brandschoon zijn)

-Met de Swing of Death glitch klooien: Deze bevindt zich hierzo. Zoek maar even rond als je meer info wilt

-Met een sportwagen gaan rijden en dan bij topsnelheid eruit springen, waardoor je meters doorrolt en schuift over het asfalt :puh:

-Bekertjes en dat soort zooi(mobieltjes, fototoestellen, eten, enzovoort) naar mensen gooien. Als je iemand met een mobieltje ziet lopen, moet je tegen diegene aanlopen, dan laat hij hem vallen. Deze kun je oppakken zoals je in een missie moest doen(als ik het me goed herinner). Dit zou als het goed is de 'action' knop moeten zijn.. Op de PC is dat dacht ik de E. Als je het geduld hebt kun je deze voorwerpen zelfs door autoruiten heen gooien. Duurt even, maar het lukt wel :D (Klik, onderaan de pagina..)

En zo kan ik nog wel even door gaan ;)

Dat laatste ding:

moest je ook doen bij de missie (bull in a china shop)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn veel dikkere zogenaamde ''Spoilers'' door mensen gepost hoor.

Nee! Dat had ik zelf willen ontdekken! Fijn, nu weet ik dat dus al.

@cubanganster:

''· Spoilers in niet gemarkeerde topics, moeten altijd in een spoiler-tag geplaatst worden :[ spoiler]..[ /spoiler ] ''

Het staat niet gemarkeerd dus moet er een spoiler in.

· Discussie of iets wel of niet een spoiler is en wel of niet in tags moet, zijn altijd off-topic. Bij twijfel: PM een moderator

Ik heb geen twijfel....

(sory voor mod gedrag maar dit is al de 3de keer...)

>>> Door Hanneswasco: Als je weet dat het modgedrag is, waarom plaats je het dan?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn veel dikkere zogenaamde ''Spoilers'' door mensen gepost hoor.

Nee! Dat had ik zelf willen ontdekken! Fijn, nu weet ik dat dus al.

@cubanganster:

''· Spoilers in niet gemarkeerde topics, moeten altijd in een spoiler-tag geplaatst worden :[ spoiler]..[ /spoiler ] ''

Het staat niet gemarkeerd dus moet er een spoiler in.

· Discussie of iets wel of niet een spoiler is en wel of niet in tags moet, zijn altijd off-topic. Bij twijfel: PM een moderator

Je ziet toch "100%" in de topictitel? En als je elke kleine verwijzing een spoiler vindt, mij best, maar dan is het ook je eigen fout als je in topics gaat kijken waar je spoilers kunt verwachten.

>>> Door Hanneswasco: En laten we nu terug ontopic gaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het einde van TLAD nog wel het meeste crappy. Je krijgt één krot als Savehouse. The Lost bestaat niet meer, en dus valt er nog maar weinig te doen. Ik vind het begin/midden van het spel het leukste. Daar heb je echt veel mogelijkheden om te doen. Het formatierijden is ook wel vet 8).

The lost bestaat niet meer? Waren die "vrienden" niet leden van de lost?

(sorry ik heb geen 360, dus weet het niet :schater: )

Nee. Aan het einde betrayed Billy je en heft de rest (Johnny ook) de The Lost op en daarmee ook het clubhuis.[/font]

Nogal dom Oo

Want daar draaide het feitelijk toch allemaal om.

Grappig feitje, The Lost komt toch terug in Chinatown Wars. In de eerste missie van Lester Leroc moet je er een paar leden van afschieten.

Sorry dati k het zeg maar is dat geen spoiler?

ON: en 100% op gta iv is en blijft boring.

ik heb um zelf bijna uit maar als ik dit zo hoor heb ik mischien wat tips

- bel je vrienden om wat leuks te doen

-roep een taxi en gooi er dan granaat onder das leuk XD

-ga bunkijumpe ook lolz van die brug op een boot PS:is moelijk hoor

-overval een ziekenhuis met je bievakmuts die je kreeg van die bankoverval

-maak een reis met de helicopter op een hoog gebouw en probeer naar andere te springen en dan terug

-vermoord agenten die rijden en jij rijdt ook drive by dus en dan in hun hoofd PS:DIE VAN DE BESTUURDER!!!!

-doe freeruning rennen en dan tegen een auto op diet er vaag uit

-doe net alsof dat je echte politie bent pak politie auto ( zwaailicht aan ) en dan heel snel over snel weg komt er vette crash

zo dit warren wat tips :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb um zelf bijna uit maar als ik dit zo hoor heb ik mischien wat tips

- bel je vrienden om wat leuks te doen

-roep een taxi en gooi er dan granaat onder das leuk XD

-ga bunkijumpe ook lolz van die brug op een boot PS:is moelijk hoor

-overval een ziekenhuis met je bievakmuts die je kreeg van die bankoverval

-maak een reis met de helicopter op een hoog gebouw en probeer naar andere te springen en dan terug

-vermoord agenten die rijden en jij rijdt ook drive by dus en dan in hun hoofd PS:DIE VAN DE BESTUURDER!!!!

-doe freeruning rennen en dan tegen een auto op diet er vaag uit

-doe net alsof dat je echte politie bent pak politie auto ( zwaailicht aan ) en dan heel snel over snel weg komt er vette crash

zo dit warren wat tips :tu:

Of gewoon multiplayer doen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem op de PS3 niet voor de volle 100% uitgespeeld, maar ook gewoon puur, omdat ik na de allerlaatste missie, het nut niet meer zag om die verrekte duiven te gaan afschieten(daarom stem ik dus partij van de dieren, haha;)). Maar nou ik net zag dat je er een trophie voor krijgt, is dat toch wel weer een klein triggertje om het toch te gaan doen. Ookal stellen die trophies niets voor, het zijn en blijven voor mij toch die dingetjes die je aanzetten om een game toch weer te gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...