Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Laatst had ik het er nog over dat het zo zonde is dat er geen beker te zien is in de eindfilmpjes van een toernooi. Nu heb ik even goed gekeken en het blijkt wel dat hij een beker moet laten zien. Wanneer ze namelijk op de middenstip staan met 6 man, houd 1 iemand iets vast en zet het voor zich neer waarna ze later met ze allen ernaar toe kijken, alleen ik zie dus niks. Waarschijnlijk laad hij gewoon die beker niet. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst had ik het er nog over dat het zo zonde is dat er geen beker te zien is in de eindfilmpjes van een toernooi. Nu heb ik even goed gekeken en het blijkt wel dat hij een beker moet laten zien. Wanneer ze namelijk op de middenstip staan met 6 man, houd 1 iemand iets vast en zet het voor zich neer waarna ze later met ze allen ernaar toe kijken, alleen ik zie dus niks. Waarschijnlijk laad hij gewoon die beker niet. :?

In Fifa 09 en Fifa 08 zag je ook geen bekers hoor en dan maakten ze ook de zelfde bewegingen. :7

Maar is er een champion's league in Fifa 10 Kai?

Want ik las ergens dat jij die gewonnen had in coach mode. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat als ik mijn Virtual Pro toevoeg aan een team in Manager Mode, dat de skills van de VP niet omhoog gaan?

Nee,

Want als je een wedstrijd start met je virtual pro in career mode komt er zelf verdiensten te staan in het pauze menu dus je kan gwn hem beter laten worden door de verdiensten te halen

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA 10 ONLINE : is echt zo onvoorspelbaar e!

Ik stond 3-1 voor die gast komt 3 keer over 3 goals!duh.gif

Als je je instellingen online wilt veranderen, duw je met je linker pijltoets naar liks of recht beneden of boven

links: verdedigender

recht: aanvallender

boven: tactick

gebruik eerst counter tot je vb aan verliezen bent schakel om naar superaanvallend, je tegenstander wordt compleet verrast! :)

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA 10 ONLINE : is echt zo onvoorspelbaar e!

Ik stond 3-1 voor die gast komt 3 keer over 3 goals!duh.gif

Als je je instellingen online wilt veranderen, duw je met je linker pijltoets naar liks of recht beneden of boven

links: verdedigender

recht: aanvallender

boven: tactick

gebruik eerst counter tot je vb aan verliezen bent schakel om naar superaanvallend, je tegenstander wordt compleet verrast! :)

Bedankt voor de tip, Heb online een 1-4 achterstand weggewerkt met een 7-5 winst :dans: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA 10 ONLINE : is echt zo onvoorspelbaar e!

Ik stond 3-1 voor die gast komt 3 keer over 3 goals!duh.gif

Als je je instellingen online wilt veranderen, duw je met je linker pijltoets naar liks of recht beneden of boven

links: verdedigender

recht: aanvallender

boven: tactick

gebruik eerst counter tot je vb aan verliezen bent schakel om naar superaanvallend, je tegenstander wordt compleet verrast! smile3.gif

Bedankt voor de tip, Heb online een 1-4 achterstand weggewerkt met een 7-5 winst static.gifstatic.gifstatic.gif

ja amai, wat een wedstrijd! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Net me 1e zelfgemaakte toernooi gewonnen, Italië 2-3 Nederland (Finale).

Wel leuk detail toen de wedstrijd begon dat je het volkslied hoorde van Italië, wist niet dat dat erin zat. :puh:

Helaas zat het volkslied van Nederland bij een thuiswedstrijd er niet tussen.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Net me 1e zelfgemaakte toernooi gewonnen, Italië 2-3 Nederland (Finale).

Wel leuk detail toen de wedstrijd begon dat je het volkslied hoorde van Italië, wist niet dat dat erin zat. :puh:

Helaas zat het volkslied van Nederland bij een thuiswedstrijd er niet tussen.

Zeker?

Want ik denk zelfs dat het Belgische volkslied erin zit. :Y

Maar dit is ook nog maar het eerste jaar dat Nederland erin zit. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker?

Want ik denk zelfs dat het Belgische volkslied erin zit. :Y

Maar dit is ook nog maar het eerste jaar dat Nederland erin zit. :Y

EA heeft jarenlang moeite moeten doen om de licenties voor het Nederlands elftal los te peuteren bij de KNVB. Dat is nu eindelijk gelukt, maar blijkbaar zijn ze nog niet toegekomen aan het volkslied.

Ik weet trouwens niet of jullie

filmpje kennen, maar ik

moest er in ieder geval wel om lachen. Erg tof bewerkt en gemonteerd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met mijn derde seizoen Real Madrid, maar ik begin nu ineens met een saldo van - € 2 000 000 000 000 hoe komt dit?

Want het is vreselijk irritant. :{

@Hierboven: Bij mij (playstation 3) staat er geen BWIN.com op de truitjes ook niet op die van AC Milan. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...