Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Dat misschien niet, maar ik heb het over het budget (zie de post van End of the Riot). Ikzelf heb het gehad met Hereford. Echt dramatische bug is dat.

Kan je weer terug beginnen met een nul sterren status. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Hee

Met dat van geen bwin.com sponsors is omdat gokbedrijven verboden zijn in nederland als sponsors al zouden die wel toegestaan zijn zou het nederlands voetbal een veel hoger niveau krijgen omdat er dan de begrotingen veel hoger worden maar door de KNVB is dit verboden:S

tip: als je tog zo graag de sponsors wil zet dan je game in het engels en je hebt ze;)

later,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Kan iemand mij helpen met dit probleem? Ik wil dus mijn Xbox Gamertag linken aan mijn EA account, om al die filmpjes etcetera te kunnen uploaden. Als ik mijn gamertag heb ingevuld, staat er: '"Sorry, de naam voor deze Xbox LIVE Gamertag bestaat al. Probeer een andere naam.". Ik heb deze naam nooit op EA verder toegevoegd. Hoe kan dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Fifa 10 :tu: zeker heel wat beter dan de voorganger 09.

Inmiddels 3 seizoenen bij Feyenoord erop zitten, 1e seizoen 7e, 2e seizoen 2e en 3e seizoen Nederlandse beker gewonnen, halve finale CL en net geen landskampioen.

Verschil tussen Ajax en mijn Feyenoord was 3 punten en heel toevallig moesten we ook de laatste wedstrijd tegen elkaar spelen, mijn doelsaldo was way veel meer dan Ajakkes dus ik moest winnen om landskampioen te worden.

Lukte me om op 3-1 voorsprong te komen, maar daarna kwam ze terug naar 3-3, en uiteindelijk wonnen ze nog met 4-5 :duh:

Zit nu bij Celtic, voorlopig nog 2e maar zit net op de helft van het seizoen, als ik landskampioen wordt kan ik hopelijk naar een topclub en anders nog maar een jaartje bij Celtic om het opnieuw te proberen.

Bewerkt: door MightyDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Na eerst vooral wat oefenwedstrijden spelen, dingen uitproberen en met carrières experimenteren, ben ik nu een serieuze carrière begonnen. Ik speel met Arsenal (Uiteraard), en ben inmiddels in het tweede seizoen beland. Veel oude spelers zijn vertrokken, en daar zijn een aantal jonge spelers voor in de plaats gekomen. Zo heb ik ene Antonio Delvechhio weten te scouten, een 21-jarige doelman met een algemene rating van 78. Daarnaast zijn er een paar jonge Tsjechen aangetrokken. Deze heb ik kunnen overnemen voor zo'n 1 á 2 miljoen euro per speler, terwijl ze allen een rating van rond de 75 hebben. Deze zijn vermoedelijk gescout door andere clubs, aangezien ze geen face weergeven in het menu. In het eerste seizoen heb ik met nipte voorsprong de Barclays Premier League gewonnen (Liverpool stond slechts één punt achter op mij), won ik de F.A. Cup en greep ik naast de Engelse League Cup door te verliezen van Fulham (Deze wedstrijd had ik per vergissing gesimuleerd, en elke FIFA speler weet dan wat je kunt verwachten). Al met al loopt alles dus als een trein, en naar verwachting komen er ook dit seizoen een paar prijzen richting het Emirates Stadium.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben misschien van plan om FIFA 10 ook te kopen. Ik heb ze sinds 2003 tot 2008 allemaal maar toen ik een PS3 kocht heb ik alleen nog shooters gekocht dus het wordt weer tijd om de nieuwe te kopen...

Ik ben een belg dus kloppen de Belgische ploegen een beetje? (En dan vooral Club-Brugge :)) Want in de 2008 zaten er een paar nieuwe spelers er nog niet in. En kloppen de verhoudingen van de ploegen?

En is deze beter dan de '09 die ik nog niet gespeeld heb?

Link to comment
Delen op andere websites

De Belgische ploegen kloppen voor het meeste wel ja. Er worden namelijk veel updates gemaakt door EA waardoor elke keer alle nieuwe spelersselecties beschikbaar zijn. Je zult dus ook wel spelers tegen komen die je niet eens kent bij je club. Dit kan komen door een speler die uit de A's naar het 1e is gegaan. Daarnaast, als je een speler niet bij je club ziet kan je deze er zo bij zetten door middel van transfers in het spel.

De verhoudingen van de clubs vind ik in de meeste gevallen wel kloppen ja. Bij sommigen ook niet hoor, maar dat maakt op zich niet zoveel uit.

Fifa 10 is absoluut beter dan Fifa 2009. Er zit alleen één vervelende fout in. Dit gaat over geld in de carriere. Als je een aantal miljoen in de plus staat kan er op een gegeven moment, als je het nieuwe seizoen ingaat, zo 2 miljard in de min komen te staan. Hierover heb ik al een mail gestuurd naar EA en deze is verzonden naar hun feedback afdeling. Je kan ook eens reviews gaan lezen over Fifa 10 om er zeker van te zijn dat het een goede game is (zie ook Game On! in OWN, Blogs). Ik vind hem in ieder geval prachtig.

Succes met je keuze :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze game nu ongeveer 2 maandjes en ik ben niet helemaal tevreden. Vind 't spel een beetje irritant spelen af en toe:

- Het spel herkent het niet als er hands wordt gemaakt. Ik heb al 2x een bal tegen een zwaaiende arm van de tegenstander geschoten in het penaltygebied, maar er gebeurde niks..

- Passes kunnen op de meest vreemde manieren worden onderschept. Er loopt bijvoorbeeld iemand mee met je als je het strafschopgebied in loopt, en als je dan de bal naar iemand terugspeelt die op de 16 staat, onderschept die speler de bal vlak na het spelen terwijl hij eerst nog met je meeliep.

- Ballen terugleggen is zowat onmogelijk, hij geeft de bal telkens een puntertje naar de keeper in plaats van terug naar de speler die op de penaltystip staat.

- Dat irritante kaarten-geven-na-voordeel systeem is er nog steeds niet uitgehaald.

- Elk afschandschot wordt door een speler van de tegenpartij aangeraakt, vliegt 20 meter naast of is een "makkie" voor de keeper (hij hoeft alleen maar eventjes naar de hoek te duiken en hij heeft hem klemvast).

- Schoten vanaf rond de penaltystip strak in de hoek zijn ook een makkie voor de keeper. Hij raast met grote snelheid op de grond af en hij heeft hem klemvast.

Dit zijn een aantal zeer irritante minpunten waar ik me af en toe echt dood aan kan ergeren. Zijn er meer mensen met die problemen, of hebben jullie enig idee hoe enkele van deze problemen kunnen worden opgelost? Ik hoor het graag.. :)

Overigens bevat het spel ook genoeg pluspunten die het hem zeker waard maakt om te kopen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Bedankt voor de info, heb ook jullie mini review gelezen.

Wel leuk dat EA updates maakt wanneer er een paar veranderingen voorkomen in een team. :)

Ik ga waarschijnlijk nog even wachten tot na Nieuwjaar omdat ik meestal dan nog centen krijg en hem meteen kan kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...