Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Ik hoop dat dat nog niet de release datum is. :N

Want anders gaat die niet zo goed zijn waarschijnlijk. :Y

Ik zou maar niet te veel van FIFA10 verwachten en zullen een paar dingen veranderd worden maar niet echt iets groots.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat dat nog niet de release datum is. :N

Want anders gaat die niet zo goed zijn waarschijnlijk. :Y

Ik zou maar niet te veel van FIFA10 verwachten en zullen een paar dingen veranderd worden maar niet echt iets groots.

Ze mogen toch wel wat meer tijd voor graphics en gameplay nemen anders gaan ze te weinig tijd hebben om er iets mooi van te maken. :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze met de gameplay en grahics al bijna een jaar bezig zijn hoor. Het ligt hem alleen aan de transfers, degradaties, promoties en histories van clubs. Dit kost ook erg veel tijd, en zal het op de laatste seconde aankomen. Ik denk dat het wel goed zit met de gameplay en graphics :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen veel meer nieuwe animaties in hoor

Voorbeeld ..

De keeper maakt zich breed als hij uitkomt.
Dankzij het eerste complete dribbelsysteem ooit in een voetbalgame kun je nu door de verdediging manoeuvreren met een ongekende nauwkeurigheid.
Dankzij geavanceerde animaties kunnen vaardige spelers nog beter langs verdedigers manoeuvreren en snel zijwaarts dribbelen, net zoals echte topvoetballers.
De voetballers reageren nu nog sneller, met meer dan 50 nieuwe bewegingscycli, waardoor ze nog beter positie kiezen, zich concentreren op de bal, en bij elke actie hun snelheid aanpassen.
Dankzij meer dribbelvariatie en een nieuw botssysteem worden confrontaties tussen dribbelaar en verdediger minder voorspelbaar en realistischer. Ze duren nu ook langer.

Allemaal voor de Fifa 10 Next Gen van de Fifa official website Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat klink inderdaad erg goed.

Fifa 2009 is natuurlijk al een mooie game, maar er zitten vele bugs in, en natuurlijk de punten die zei hebben genoemd. Het ziet er natuurlijk niet uit dat de keeper alsnog duikt als de bal 3 meter naast is. Ook rent de keeper soms naar de bal toe, en mist hij de bal totaal. Het resultaat is een goal tegen. Het uitkomen van de keeper is dan ook dramatisch bij Fifa 09. Hij loopt bij het uitkomen soms gewoon de speler en de bal voorbij. Ook als iemand alleen op de keeper af komt (vooral in online), dan zit de bal er altijd in. Daarnaast moet het kaart-systeem ook worden aangepast. Als ik slide, dan krijg ik na een kwartier nog eens een gele, of zelfs rode kaart. Ik denk dat als het echt een kaart is, dat de scheidsrechter in het echt meteen fluit.

Fifa 10 zal echt een mooi spel worden. De keeper zal dus niet gaan duiken als de bal over is. Wat ik wel in het hoofd heb, is dat de bal er dan vaker in zal vliegen zonder dat de keeper er naar toe gaat. Hier moet echt veel tijd in worden gestoken. Zoals ik al zei, het kaart-systeem moet worden aangepast. Daar heeft Gameking het dus blijkbaar niet over gehad. Wel is de manager mode aangepast zag ik. Het ziet er stukken, en dan vele stukken beter uit. In Fifa 09 was het veel minder, en dit zal dus een hele verbetering zijn!

Ook de online mogelijkheden zullen hoop ik wel weer perfect worden, net als in Fifa 09. In fifa 09 was het buitengewoon goed. Op een aantal wedstrijden na dan. Dan zie je bij de aftrap de spelers niet. Dit zal er vast wel uitgehaald zijn. Wat meer mogelijkheden zal ook wel mooi wezen, maar dat gebeurd vast niet. Ook moet de downloadbare content, bij Fifa gratis worden. Maar dat zal ook wel niet :puh:

Ik verwacht veel van deze game, en ik ga hem absoluut kopen. Lekker Ikkes inmaken met Fifa, hehe :D (Of andersom...)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat de full game is. Ik denk eerder dat het een demo is, en dat de game pas een maand later komt. Augustus vind ik wel erg vroeg. Het zou wel leuk zijn natuurlijk, maar ik zie liever een goede game :) Ben benieuwt naar de demo, en naar het spel natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las vandaag in de krant dat real madrid een monster bod heeft gedaan op christiano ronaldo!

94 miljoen!! :O

en benieuwd of we hem bij real gaan zien op fifa 10. :puh:

heb het gehoord,kaka ook al voor 64(?)miljoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze al die spelers ook in fifa doen (wat waarschijnlijk gaat gebeuren) vrees ik dat real Madrid het spel een beetje gaat domineren. Online waar iedereen Real Madrid kiest, in Coach mode vrees ik dat Real dan bijna elk jaar kampioen wordt etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze al die spelers ook in fifa doen (wat waarschijnlijk gaat gebeuren) vrees ik dat real Madrid het spel een beetje gaat domineren. Online waar iedereen Real Madrid kiest, in Coach mode vrees ik dat Real dan bijna elk jaar kampioen wordt etc.

ja maar ze kunnen beter echte teams maken dan teams met verkeerde spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...