Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

EA SPORTS bevestigd dat FIFA 10 wereldwijd vanaf 1 oktober in de winkel ligt. De game is vanaf die datum beschikbaar voor PLAYSTATION®3 computer entertainment system, Xbox 360® video game en entertainment system, Wii™ home video game system, PC, PlayStation®2 computer entertainment system, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation®Portable) system en mobile.

Bron: http://fifa.easports.com/nlNL/news.action?id=Release

Typisch EA brengen ze nog steeds spellen voor de PS2 uit, slaat nergens op, die spellen voor de PS2 zijn echt minder vergeleken met de PS3.

Zolang dat ze er maar iets aan verdienen hé... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Achja, Typisch EA. Liefst brengen ze het nog uit op de Nintendo 64.

Maar ik kijk dit keer wel wat meer uit naar FIFA. Dit jaar komt echt de beslissing of ik doorga met PES of dat ik een nieuwe start begin met FIFA. Denk dat het het laatste wordt :7 PES gaat alleen maar naar beneden jammer genoeg en FIFA groeit.

Link to comment
Delen op andere websites

EA SPORTS bevestigd dat FIFA 10 wereldwijd vanaf 1 oktober in de winkel ligt. De game is vanaf die datum beschikbaar voor PLAYSTATION®3 computer entertainment system, Xbox 360® video game en entertainment system, Wii™ home video game system, PC, PlayStation®2 computer entertainment system, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation®Portable) system en mobile.

Bron: http://fifa.easports.com/nlNL/news.action?id=Release

Typisch EA brengen ze nog steeds spellen voor de PS2 uit, slaat nergens op, die spellen voor de PS2 zijn echt minder vergeleken met de PS3.

Zolang dat ze er maar iets aan verdienen hé... :7

T zal wel tot 2012 duren dat FIFA op de PS2 verschijnt. FIFA 2005 verscheen ook nog op de Playstation 1. Maar gelijk hebben ze zijn nog genoeg ps2 bezitters die FIFA zouden kopen.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag een E-mail gestuurd naar Fifa. Dit stuurde ik:

Beste,

Ik zat gister natuurlijk Fifa 09 te spelen met een vriend, en ik kwam toch wel op een leuk idee. We zaten Speltype Coach te doen, en ik kwam op het volgende: Is het geen goed idee als Speltype Coach online kan? Met je vriend op afstand? Zo kan je bijvoorbeeld een carrière starten met iemand uit Engeland. Het lijkt mij erg leuk, en wil ook graag een antwoord.

Mvg,

Pipovisser (PSN)

En dit kreeg ik terug:

Geachte Pipovisser,

Bedankt voor je e-mail.

Ik heb uw idee doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Ik kan echter niet garanderen dat zij er iets mee doen. Bedankt!

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Otto

Ben benieuwt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad netjes dat ze reageren, maar opzich is dat ook wel logisch aangezien ik naar de helpdesk heb gemaild. Ik vind het ook wel leuk dat het naar het hoofdkantoor is doorgemaild. Het komt natuurlijk niet in Fifa 10, dus als het er in komt zal het denk ik wel 2011 of later worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop bij FIFA 10 geen bugs zoals dit.

Als ik op het midden veld aan het spelen ben bijvoorbeeld zegt de Presentator: Wat een mooie redding van de keeper. Terwel er geen eens op de keeper geschoten is ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Commentaar is altijd bagger, ik heb hem daarom ook op Engels staan. Dit is niet de enige bug, er zijn heel veel andere bugs. Net als dit: Ik wil een speler van Barcelona, en ik krijg te horen dat ze te weinig spelers hebben. Ik kijk bij hun team en ze hebben 26 spelers. Je hoeft maar 19 of 20 spelers te hebben.

Zo zijn er veel meer bugs bij verdediging, zoals verkeerd instappen enzovoorts. Ik hoop inderdaad dat dit allemaal verbeterd gaat worden. Natuurlijk blijven er bugs in zitten, dat is niet te omzeilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah nou toen ik fifa kocht vond ik gelijk weer vele verbeterpunten hoor.EN kijk bugs blijven erin zitten.

Visser klasse gedaan :tu: .

Maar ik ben benieuwd voor fifa 2010 maar ik verwacht net als normaal grote verschillen die toch wel vaak komen.

En ik denk dat online nu ook steeds beter gaat worden omdat iedereen nu bijna online kan komen wat eerst bij de ps2 nog niet het geval was.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is die Nederlandse Commentaar juist grappig bedoeld (niet gelukt natuurlijk). Hij zegt bijvoorbeeld : Dat was bijna zijn 2e geworden , en dan nog 1 dan word het zijn 3e :D of hij zegt in plaats van ''Ferdinand'' : ''Perdinand'' xD Altijd leuk. Daarnaast hoor ik hem ook vaak roepen dat hij op de lat was terwijl ik de paal raakte en de buitenspel komt vaak veels te laat waardoor het je valse hoop geeft om te scoren :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is die Nederlandse Commentaar juist grappig bedoeld (niet gelukt natuurlijk). Hij zegt bijvoorbeeld : Dat was bijna zijn 2e geworden , en dan nog 1 dan word het zijn 3e :D of hij zegt in plaats van ''Ferdinand'' : ''Perdinand'' xD Altijd leuk. Daarnaast hoor ik hem ook vaak roepen dat hij op de lat was terwijl ik de paal raakte en de buitenspel komt vaak veels te laat waardoor het je valse hoop geeft om te scoren :duh:

Ik hoop niet dat het grappig is bedoeld, want dan is het nog mislukter dan het nu al is. Nederlands commentaar is echt heel slecht, ik heb altijd al Engels, want dan vallen de fouten in het commentaar minder snel op, verder heb ik het ook op zacht staan, want meestal zeggen ze toch niet zoveel boeiends.

Weet iemand of Evert en Youri dit jaar ook de commentatoren zijn? Ik hoop dat er een keer een paar anderen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is die Nederlandse Commentaar juist grappig bedoeld (niet gelukt natuurlijk). Hij zegt bijvoorbeeld : Dat was bijna zijn 2e geworden , en dan nog 1 dan word het zijn 3e :D of hij zegt in plaats van ''Ferdinand'' : ''Perdinand'' xD Altijd leuk. Daarnaast hoor ik hem ook vaak roepen dat hij op de lat was terwijl ik de paal raakte en de buitenspel komt vaak veels te laat waardoor het je valse hoop geeft om te scoren :duh:

Ik hoop niet dat het grappig is bedoeld, want dan is het nog mislukter dan het nu al is. Nederlands commentaar is echt heel slecht, ik heb altijd al Engels, want dan vallen de fouten in het commentaar minder snel op, verder heb ik het ook op zacht staan, want meestal zeggen ze toch niet zoveel boeiends.

Weet iemand of Evert en Youri dit jaar ook de commentatoren zijn? Ik hoop dat er een keer een paar anderen komen.

Het zijn zo'n beetje altijd Evert en Youri geweest. Dus ik denk dat dit zo blijft.
Link to comment
Delen op andere websites

Alle stadions van FIFA10:

Engeland

Emirates Stadium (Arsenal)

Anfield (Liverpool)

Old Trafford (Manchester United)

Stamford Bridge (Chelsea)

Wembley Stadium

Elland Road (Leeds)

Schotland

Celtic Park (Celtic FC)

Ibrox Stadium (Rangers FC)

Frankrijk

Parc des Princes (Paris Saint-Germain FC)

Stade Gerland (Lyon)

Stade Vélodrome (Marseille)

Stade Félix Bollaert (Lens)3

Italië

Stadio delle Alpi (Juventus, Torino)1

Stadio Olimpico (Roma, Lazio)

Stadio San Siro (Milan, Internazionale)

Duitsland

Allianz Arena (Bayern München, 1860 Munich)

Signal Iduna Park (Borussia Dortmund)

HSH Nordbank Arena (Hamburg)

Olympiastadion (Hertha Berlin)

BayArena (Bayer Leverkusen)

Veltins-Arena (Schalke 04)

Commerzbank-Arena (Eintracht Frankfurt)3

Mercedes-Benz Arena (Stuttgart)3

AWD-Arena (Hannover 96)

Spanje

Estadio Mestalla (Valencia)

Estadio Vicente Calderón (Atlético Madrid)

Camp Nou (FC Barcelona)

Santiago Bernabéu (Real Madrid)

Nederland

De Kuip (Feyenoord)

Philips Stadion (PSV)

Amsterdam ArenA (AFC Ajax)

Portugal

Estádio da Luz (Benfica)

Estádio do Bessa (Boavista)

Estádio do Dragão (Porto)

Estádio José Alvalade (Sporting CP)

Zuid Korea

Daegu Sports Complex (Daegu FC)

Seoul World Cup Stadium (FC Seoul)

Alleen voor de PS3, Xbox 360 en PC.

Het is trouwens niet helemaal te vertrouwen, het komt van Wikipedia.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...