Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

Spijtig genoeg geen Belgisch stadion. :(

Maar het zou wel leuk zijn als er nederlandse stadions in zitten. ^_^

De Belgische stadions zijn te klein,

het Boudewijnstadion niet maar dat is al

oud en heeft een enorm slechte mat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Sinds wanneer heb je 2 stadions van Zuid-korea? ;D

Volgens mij had Zuid-Korea het grootste stadion ter wereld, dus das wel mooi meegenomen. :7

Maarja zoals Visser23 zei, is het een lijst van Wikipedia, dus niet 100% betrouwbaar. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer heb je 2 stadions van Zuid-korea? ;D

Volgens mij had Zuid-Korea het grootste stadion ter wereld, dus das wel mooi meegenomen. :7

Maarja zoals Visser23 zei, is het een lijst van Wikipedia, dus niet 100% betrouwbaar. :N

Nee, ik weet het. Alleen het zou best kunnen want in Fifa 09 kwam de Korea competitie erbij, of al in 07.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Visser, een heel handige lijst! :tu:

Ik hoop wel dat alle drie de Nederlandse stadions erin zitten, dat zou het alleen maar vetter maken om in Nederland te spelen, maar wat jij zegt (@ Gtaboy107) dat EA dat goed geflikt moet hebben, is ook zo met de Arena.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer heb je 2 stadions van Zuid-korea? ;D

FIFA 08 bevatte ook al twee Koreaanse stadions, het 'Daegu World Cup Stadium' en het 'Seoul Sang-Am', waar respectievelijk 'FC Daegu' en 'FC Seoul' in spelen.

Het 'Daegu World Cup Stadium' vond ik altijd wel een toffe ambiance hebben, door de grote zijtribunes en de

in verhouding kleine tribunes aan de doelzijden. Het 'Seoul Sang-Am' vond ik altijd wat minder, omdat het er vrij doorsnee uit ziet.

Overigens wacht ik nog even af tot de release en beslis ik dan pas of ik het spel aanschaf, omdat

ik eerst wil afwachten of de nieuwe features echt goed zijn uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer heb je 2 stadions van Zuid-korea? ;D

FIFA 08 bevatte ook al twee Koreaanse stadions, het 'Daegu World Cup Stadium' en het 'Seoul Sang-Am', waar respectievelijk 'FC Daegu' en 'FC Seoul' in spelen.

Het 'Daegu World Cup Stadium' vond ik altijd wel een toffe ambiance hebben, door de grote zijtribunes en de

in verhouding kleine tribunes aan de doelzijden. Het 'Seoul Sang-Am' vond ik altijd wat minder, omdat het er vrij doorsnee uit ziet.

Overigens wacht ik nog even af tot de release en beslis ik dan pas of ik het spel aanschaf, omdat

ik eerst wil afwachten of de nieuwe features echt goed zijn uitgewerkt.

Voor mij geld hetzelfde, en ik wacht sowieso tot ie goedkoper is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap er niks van, ik ben net begonnen in Mexico, ik wil namelijk alle bekers van het spel halen. Ik ben kampioen geworden in het eerste seizoen, maar op de één of andere manier is er nog een prijs in Mexico waarvan ik niet weet hoe ik die kan halen. Volgens mij was het zo uit het hoofd de Mexicaanse Clausura, er is dus nog één maar ik weet niet wat dat is. :?

Edit, ik zat even verkeerd te kijken. Dit hoort natuurlijk bij Fifa09 :puh:

Bewerkt: door Guardado
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dit is een lastige inderdaad.

Toevallig heb ik laatst ook alle bekers etc. van het spel behaald. De Mexicaanse Clausura was inderdaad een lastige: Als je het seizoen begint, speel je eerst voor de Mexicaanse Aperatura. Deze is van het begin van de competitie tot het einde van Januari. Dan lijkt het alsof je een seizoen hebt gespeeld, maar dat is niet zo. Je hebt de helft gespeeld, de eerste helft: Aperatura. Als je verder speelt zul je voor de Mexicaanse Clausura moeten. Dit is van januari tot mei. Als je deze wint, dis inclusief playoffs zul je de Mexicaanse Clausura hebben.

@Hierboven: Mexico heeft geen beker, alleen Playoffs ;)

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ontzettend veel nieuws binnengekomen over FIFA 10 de laatste paar weken. Voordat FIFA 10 nog meer informatie zal krijgen op de GamesCom in Keulen, kijken we terug op deze hectische weken. Welke vernieuwingen kunnen we nu eigenlijk allemaal gaan verwachten in de nieuwe FIFA 10 voor de Next-Gen consoles?

  • FIFA 10 releasedatum
  • 1 oktober
    FIFA 10 Algemene verbeteringen
  • 360 graden dribbelen
  • Skilled dribbelen - Hou LB/L1 ingedrukt en je kunt nu nog preciezer dribbelen
  • Eigen spelhervattingen - Online wordt deze functie waarschijnlijk uitgeschakeld als sommige acties worden misbruikt online
  • Trainingmode is toegevoegd en heeft een x tegen x mode.
  • Oefenwedstrijden zonder scheidsrechter
  • Realistisch vermoeidheidsysteem - Je kunt niet meer 90 minuten lang sprinten
  • Doorlopend spel - Minder cinematics die het spel onderbreken tijdens het spelen. Overtredingen, gele en rode kaarten hebben geen cinematics meer
  • Realistische weersomstandigheden en wedstrijden in de avond
  • Mogelijkheid van lange inworpen
  • Reclameborden naast de goals zijn verwijderd
  • Voordeelregel is verbeterd
  • Moeilijker te scoren vanaf de aftrap
  • Grafische verbeteringen
    o Je kunt speler zien ademen in koud weer
    o Het grafische gedeelte van de spelers is opnieuw gemaakt
  • Keepers kunnen van het veld worden gestuurd
  • Verbeterde keepers - Ze kunnen nu dubbele reddingen maken
  • Nieuwe netten
  • Verbeterde bal fysica - De bal voelt nu zwaarder aan en 'drijft' niet langer over het veld
  • Verbeterde oplettendheid van de spelers - Ze lopen niet meer in de weg tijdens het verleggen van het spel.
  • Computer zal nu ook gebruik maken van skill moves
  • Verbeterde balcontrole
  • Spelsnelheid is sneller dan FIFA 08, maar slomer dan FIFA 09
  • Mogelijkheid het muurtje te verplaatsen tijdens het verdedigen van vrije trappen
  • Verbeterde tackle fysica - De speler gaat nu voor de bal en niet door de tegenstander
  • Verbeterd schietsysteem - Twee fases
    o Eerste helft controleert de kracht
    o Tweede helft controleert de hoogte
  • Vernieuwde animaties - Allemaal compleet nieuw, lopen en sprinten met en zonder de bal en enkele nieuwe skill animaties
  • Veel meer keeperanimaties
  • Wedstrijden zijn nu minuut per minuut berekend
  • Regen en sneeuw zijn te selecteren in normale wedstrijden
  • Het EA-logo is minder zichtbaar tijdens herhalingen
  • Tot 64-speler toernooien die allemaal worden bestuurd door de gebruiker
  • Mogelijkheid om snel de vrije trap te nemen
  • De bal raakt minder vaak de lat/paal
  • Keepers kunnen vrije trappen nemen
  • Alle stadions kunnen worden gespeeld in de avond en hebben alle weersomstandigheden
  • Spelers zullen er nat uitzien als het regent
    FIFA 10 Manager Mode verbeteringen
  • Een gebruiksvriendelijke uiterlijk
  • Meer gebruikersvriendelijke navigatiesysteem
  • Mogelijkheid om rugnummers aan te passen
  • Verbeterd financieel systeem
  • Nieuw salarissysteem
  • Nieuw bestuur moeilijkheidsgraad
  • Nieuw level van echtheid en realisme tijdens het contracteren van spelers
  • Een 2-rangen biedsysteem op spelers - Eerst tot overeenkomst komen met de club en dan met de speler
  • Handmatig groeisysteem is verwijderd maar is vervangen door een verbeterd authentiek/realistische groei
  • Nieuwe scout mogelijkheid om de toekomst van spelersgroei te kunnen inschatten
  • Vriendschappelijke wedstrijden voor het seizoen, geregeld door de nieuwe Assistent Manager
  • De Assistent Manager zal ook de belangrijkheid van de wedstrijden inschatten en de rotatie in je selectie doorvoeren. Dit is vooral zichtbaar in de eerste rondes van toernooien, waar je sterspelers voornamelijk rust krijgen. Hij kan worden uitgezet.
  • Bestuursvertrouwen wordt geupdate na elke wedstrijd
  • Mogelijkheid om gelijk opnieuw te onderhandelen met spelers. Je hoeft niet langer naar onderhandelingshistorie te gaan
  • Transfergeruchten
  • Computer heeft nu ook een rotatiesysteem
  • Er zullen nu ook langdurige blessures aanwezig zijn
  • Niet langer een limiet op het aantal biedingen
  • Jij hebt het laatste woord op de transfer van spelers
  • Manager mode zal niet langer eindigen als je wordt ontslagen - Je reputatie zal een flinke deuk oplopen en je krijgt aanbiedingen van andere clubs
  • Je krijgt nu aanbiedingen van andere clubs aan het einde van het seizoen - Hoe beter je reputatie, de betere aanbiedingen krijg je.
  • Mogelijkheid om clubs standaard stadions toe te wijzen en ze een nieuwe naam te geven. Ook kan je weeromstandigheden toezeggen voor dat stadion
  • Verbeterde atmosfeer in wedstrijden tegen rivalen en meer 'krankzinnige' vieringen
  • Mogelijkheid om de startende-11 van de tegenstander te bekijken
  • Mogelijkheid van een shortlist van maximaal 20 spelers
  • Nieuwe computer gegenereerde spelersnamen worden nu per regio bekeken - Geen Scott McFadden uit Brazilië meer mogelijk
  • Aanpassen van het shirt - Nog weinig nieuws over, waarschijnlijk gaat het om het aanpassen van rugnummers
  • Nieuw ingame commentaar - Er wordt gesproken over de tranfers, de vorm van spelers, het vertrouwen van het bestuur en waarschijnlijk nog veel meer
  • Spelers zijn niet langer verbonden aan de club 12 maanden na het tekenen - Ze kunnen nu transferen in de volgende transferperiode
  • Financiële bonus voor promotie om je team te versterken
  • Spelers zullen groeien bij andere clubs, niet alleen bij de club die jezelf bent
  • Je kunt je leeftijd instellen van je zelfgemaakte speler en hem toevoegen aan je Manager Mode club
  • Je kunt de statistieken van je zelfgemaakte speler instellen
  • De lengte van het contract speelt een rol in de waarde van je speler
  • Engelse play-off finales worden gespeeld in Wembley
  • Nieuw statistieken scherm welke de goal assists bijhoudt
    FIFA 10 Online verbeteringen
  • Dream team fout is verbeterd - Geen eigen team meer in ranked games
  • Verbeterde club management instellingen
  • Verbeterde club match making
  • Nieuwe 5v5 mode
  • Meer spelerstatistieken in Clubs
  • Mogelijkheid om je club statistieken te bekijken
  • Zoekcriteria zijn zichtbaar tijdens matchmaking
  • Aan het eind van elke wedstrijd kan je zien hoeveel rankingspunten je hebt verdiend
  • Mogelijkheid om online wedstrijden te laten eindigen in een gelijkspel, als beide spelers totdat besluit komen
  • FIFA Interactive World Cup team statistieken zijn nu gelijk aan die van de Club wedstrijden
  • Minder mogelijkheid tot 'boosten' - Je krijgt minder rankingspunten voor het spelen tegen dezelfde persoon
  • Snellere identifcatie en bestraffing van cheaters - De statistieken worden in de gaten gehouden
  • Nieuw EA Live Team dat de online statistieken in de gaten houdt om zo cheaters tegen te zijn
  • Inactieve spelers worden verwijderd uit 10 tegen 10 wedstrijden
  • Mogelijkheid om te zoeken naar wedstrijden met bepaald aantal sterren

Stadions worden bekend gemaakt tijdens GamesCom 19-23 augustus. Hier zal FIFA Benelux bij zijn.

Bron: Klik. Ik heb alleen alles even in code gezet ;)

Dubbelpost, maar dat is het waard toch :D Handige lijst :Y Het is trouwens voor de Next-gen. Dus Ps3 en Xbox360.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...