Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, dat wordt hem waarschijnlijk niet. Elk land krijg een andere cover, waarschijnlijk. Die cover is van Engeland. Duitsland heeft een andere, en Spanje ook. Tenminste, voor zover ik weet ;)

• Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

92

• Visser23

64

• Kai-ShockWave

41

• MrIndependent

20

Geplaatst:

Ik weet niet wat er nu gepraat wordt dat de demo 19 augustus komt . 19 augustus is Fifa 10 speelbaar op GAMESCOM en dus niet de demo. over een week zullen wel veel meer gameplay beelden gaan verschijnen op youtube dus hou het in de gaten ;)

Geplaatst:
Zou België dan ook een andere cover hebben dan Nederland? :?

Goed nieuws voor Belgen. :puh: Op de cover van FIFA zal geen Belgische speler staan, maar wel een stadium!

Het Belgische stadium "Sclessin" staat op de achtergrond.

boxartm.jpg

Geplaatst:

Goed nieuws voor Belgen. :puh: Op de cover van FIFA zal geen Belgische speler staan, maar wel een stadium!

boxartm.jpg

Geweldig, Belgisch stadion met de meeste sfeer :tu: , kijk er al naar uit ^_^ .

Geplaatst: (bewerkt)
De belgen zijn meteen helemaal blij! :duh:

Hoe zou je zelf zijn :7 , wat heb je er tegen dan misschien :7 ?

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst: (bewerkt)

Ik verwacht er niets bijzonders van.

Van mij mogen ze wel wat doen aan het passen. Want dat gaat erg vaak niet goed.. Nou kun je zeggen dat ik het niet goed doe, maar dat is niet zo. Bijv: een speler krijgt de bal, ik wil hem meteen door passen naar een speler die voor me staat, maar dan legt hij hem af voor de diegene de me net de bal aangaf. En het richten van corners en vrije trappen mag beter.. bij Fifa 09 is dat gokken

EDIT: Oja.. ze mogen Rooney ook wel eens van de cover afgooien.. die staat er volgens mij ook al eeuwen op..

Bewerkt: door GTAJoel
Geplaatst:

Zoals al gezegd, worden er vele aanpassingen gedaan. Zo krijg je slimmere spelers waarin, als het goed is, die bug van hierboven eruit is gehaald. Daarnaast is het natuurlijk leuk voor de Belgen dat er een eigen stadion op de cover staat. Ik ben benieuwt wat de cover van Nederland wordt :)

@Nick & Hearv: Dat soort berichten kunnen ook achterwege worden gelaten, het voegt niks toe aan het onderwerp.

Geplaatst:

boxartm.jpg

Das mooi meegenomen! :D

Hopelijk krijgt de Nederlandse cover ook een nederlands stadion. :Y

Geplaatst:

Nee hoor, dat wordt hem hoogstwaarschijnlijk niet. Die boxarts van die site zijn door mensen gemaakt volgens mij. Niet door EA zelf. Er zijn heel veel covers in omloop, maar de meesten zijn zelf gemaakt en dus niet waar. Daarnaast doet EA dat meestal niet met de spatter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...