Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Dan is je vriendin niet blij, want die krijgt je kwakkie, waar je de hele week op heb zitten wachten, over haar heen :clown:

of ze vind eht lekker, dat kan ook nog.

Maar ikzelf kan het moeilijk volhouden om een dag rukken overslaan.

En hoe houd je dat dan vol als je met de klas op kamp bent of bij iemand slaapt? :puh:

dat lukt vast wel :puh:

Delen op andere websites

Zeggen ze niet altijd: Van rukken wordt je blind?! Of is dat zo'n bang maak fabeltje? Ik ga me er in indergeval niks van aanTREKKEN! :schater:

Volgens mij werd je er doof van! ;) Ze zeggen ook dat ie scheef of krom wordt als je je iedere dag rukt. ^_^

Bewerkt: door frankyyguy
Delen op andere websites

Zeggen ze niet altijd: Van rukken wordt je blind?! Of is dat zo'n bang maak fabeltje? Ik ga me er in indergeval niks van aanTREKKEN! :schater:

Volgens mij werd je er doof van! ;) Ze zeggen ook dat ie scheef of krom wordt als je je iedere dag rukt. ^_^

Misschien als je hem scheef beet houd? Dat hij dan de houding aanneemt ofzo? :schater: Misschien wordt je wel blind EN doof. :cry:

Delen op andere websites

Misschien als je hem scheef beet houd? Dat hij dan de houding aanneemt ofzo? :schater: Misschien wordt je wel blind EN doof. :cry:

of het is gewoon gelul ;) .

Delen op andere websites

Flauw. :7

Maar wat voor 'n spul zou er eigenlijk uit je slurf moeten komen?

hoe bedoel je?dat witte spul bedoel je?

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

ik dnek een soort yoghurt ofzo.

Ik trek met rechts, met links kan ik het voor geen meter, ik heb het geprobeert.

oja en nog dit, 'a wank a day keeps the disseases away'

Delen op andere websites

of het is gewoon gelul ;) .

Ik zou het wel lullig vinden als mensen zo'n lul verhaal verzinnen om ons bang te maken. Ik heb de pik in op zulke mensen. Ik ga nooit meer iets aanTREKKEN van zo'n lulverhaal (niet dat ik me daar ooit iets van heb aangeTROKKEN.)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...