Jump to content

Masturbatie & Seks


ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

  1. 1. Gerukt?

    • Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

    • Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44


Recommended Posts

Tja, want iemand postte hier iets geloof ik over wit spul ofzo..

ja en dat witte spul heet sperma aka zaad, hierin zitten zaadcellen waarmee een eicel(van een vrouw) bevrucht kunnen worden, als je nog meer wilt weten zoek je eht maar op wikipedia :puh:

En je kan op google miss nog een paar leuke screens vinden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    189

  • wesley123

    88

  • moechy

    82

  • CrackerzElite

    65

Maar wanneer en hoe vaak gaat jullie niks aan :engel:

Dat ehb je mooi fout zeg :clown:

Wat maakt het uit als mensen weten hoevaak je je rukt? Ik ruk vrijwel elke dag, voor het slapen gaan, droog emt mijn rechterhand op mijn fantasieen over een lekker wijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het uit als mensen weten hoevaak je je rukt? Ik ruk vrijwel elke dag, voor het slapen gaan, droog emt mijn rechterhand op mijn fantasieen over een lekker wijf.

Bwehe, eindelijk eens iemand die het toegeeft..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, want iemand postte hier iets geloof ik over wit spul ofzo..

ja en dat witte spul heet sperma aka zaad, hierin zitten zaadcellen waarmee een eicel(van een vrouw) bevrucht kunnen worden, als je nog meer wilt weten zoek je eht maar op wikipedia :puh:

En je kan op google miss nog een paar leuke screens vinden. :Y

whaaa, komen je ouders binnen: wat ben jij aan het kijken? :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het wel eens. Soms twee keer in een week.

Maar waar doen jullie het dan, want ja... Waar moet je het laten? Ik doe het altijd in de WC. :7

Ik zet dan lekkere wijven op me mobiel (want je zit op de wc) en dan... iconsex-poundit.gif!

Als ik dat niet doe (dus op mijn fantasie) dan duurt het sowieso langer en is het soms minder lekker.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het wel eens. Soms twee keer in een week.

Maar waar doen jullie het dan, want ja... Waar moet je het laten? Ik doe het altijd in de WC. :7

Ik zet dan lekkere wijven op me mobiel (want je zit op de wc) en dan... iconsex-poundit.gif!

Als ik dat niet doe (dus op mijn fantasie) dan duurt het sowieso langer en is het soms minder lekker.

Ik gebruik er wc papier voor.

Kan je direct daarna in de wc pot gooien :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ooit niks voorhanden dus pakte ik een t shirt dat op de grond lag, en liet het daarna op de grond liggen. dus mijn moeder kwam binnen en ze zei toen van: Hey niet je neus snuiten op je kleding. :7

Daar ben ik nog goed vanaf gekomen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ooit niks voorhanden dus pakte ik een t shirt dat op de grond lag, en liet het daarna op de grond liggen. dus mijn moeder kwam binnen en ze zei toen van: Hey niet je neus snuiten op je kleding. :7

Daar ben ik nog goed vanaf gekomen :engel:

Les 1: Kom nooit aan kleding die bij andere kinderen op de grond ligt :7 .

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik ruk niet omdat ik me dan schuldig voel tegenover mijn verkering. Ik weet dat hij niet ook niet doet. Dus ik ruk opzich eigenlijk nooit, omdat me dan gewoon echt kut en schuldig voel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik ruk niet omdat ik me dan schuldig voel tegenover mijn verkering. Ik weet dat hij niet ook niet doet. Dus ik ruk opzich eigenlijk nooit, omdat me dan gewoon echt kut en schuldig voel..

Verkering met een jongen?? :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik ruk niet omdat ik me dan schuldig voel tegenover mijn verkering. Ik weet dat hij niet ook niet doet. Dus ik ruk opzich eigenlijk nooit, omdat me dan gewoon echt kut en schuldig voel..

Hoe weet je dat zo zeker?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...