Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom zou je rukken op school? Het is niet alsof de meeste leraren (leraressen) zo heet zijn :(

Misschien wel leuke meisjes... Dat jij nou gelijk moet denken aan leraren... :clown:

Bewerkt: door Dvt
  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst:
Waarom zou je rukken op school? Het is niet alsof de meeste leraren (leraressen) zo heet zijn :(

Misschien wel leuke meisjes... Dat jij nou gelijk moet denken aan leraren... :clown:

Haha, nice one :Y

Geplaatst: (bewerkt)
ik ken iemand die het op school had gedaan, alleen hij was vergeten dat het een wc was, waar een rooster naar de gang liep :7

Iedereen die langs liep hoorde gehijg :7 Hij had mazzel dat er niemand binnen kwam :puh:

Lijkt me ook ranzig, pissen waarnaast iemand staat te rukken :duh:

Lekkere wc dan. :puh: Dus iemand hoeft er maar een scheet te laten en je hoort het door de hele gang. :D

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:
ik ken iemand die het op school had gedaan, alleen hij was vergeten dat het een wc was, waar een rooster naar de gang liep :7

Iedereen die langs liep hoorde gehijg :7 Hij had mazzel dat er niemand binnen kwam :puh:

Lekkere wc dan. :puh: Dus iemand hoeft er maar een scheet te laten en je hoort het door de hele gang. :D

Bij ons lag er vandaag allemaal schijt in een toilet en naast een toilet. Maar dat toilet kwam recht op de gang uit. En dus rook iedereen het!

Maar laten we nu maar weer ontopic gaan voordat Jowx, FlitsKikker of GTA-Sheep langskomt.

Geplaatst:

Agja, ik heb ook mijn site's maar volgens mij is het verboden om site's op het forum te publiceren dus ik zal je link weg halen :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zuig je dit nu uit je duim of het derde been?

Geplaatst:

Me vriends mond :7

Ken beide uitdrukkingen niet, dus :puh:

Mja, mijn eerste reactie was ook niet echt geloofwaardig erover, maar deze dingen kan je niet (of moeilijk) te weten komen :puh:

OF je moet elke jongen t gaan vragen :ch:

Geplaatst:

Ik masturbeer ook wel eens, maar ik ben nu aan het afkicken :Y

Heb het al een week vol gehouden op naar de volgende weken :dans:

Geplaatst:

Eeyy ik heb een vraagje :

Kun je ook rukken met Babyolie ofzo ? Lijkt me wel makkelijker of heeft het slechte gevolgen xD

Geplaatst:

Kun je ook rukken met Babyolie ofzo ? Lijkt me wel makkelijker of heeft het slechte gevolgen xD

Ik zou het met gewoon glijmiddel doen, dat is daar voor bedoeld.

Geplaatst:

Misschien brand babyolie op je eikel. :schater:

Verder doe ik heb minimaal 3x per week. Valt nog mee.

Geplaatst:

Dat kan voor infecties zorgen.

Je kan beter met glijmiddel of met spuug onaniéren :7

Geplaatst:

Dat kan voor infecties zorgen.

Je kan beter met glijmiddel of met spuug onaniéren :7

Waarom niet gewoon met water? Dat doe ik wel eens...

Geplaatst:
Waarom niet gewoon met water? Dat doe ik wel eens...

Fijn om te weten.

haha grapjas :7

ik dnek dat mensen het niet met water doen omdat het gaat druppelen? :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...