Jump to content

Masturbatie & Seks

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik las hierdat iemand het op z'n 10e doet? Van wie leer je dan wat het is?Ik ben nl twaalf en heb er nog nooit van gehoord.

Ik deed het op mijn 8e of 9e. Maar dat leerde ik niet,het kwam uit instinct.

Wat is het eigenlijk? :duh: Hoe kun je iets doen als je niet weet hoe en wat?

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Geplaatst:
Wat is het eigenlijk? :duh: Hoe kun je iets doen als je niet weet hoe en wat?

In de eerste post staat een link naar Wikipedia, waarin alles staat uitgelegd.

Mocht het dan nog niet duidelijk zijn, probeer het dan over een paar jaar nog eens. :)

Geplaatst:

Al gelezen. Maar snap er niks van. En sommige hier zeggen dat ze ´aan hun paaltje trekken´?

Geplaatst:
Al gelezen. Maar snap er niks van. En sommige hier zeggen dat ze ´aan hun paaltje trekken´?

Nou kijk je paal stelt je lul voor. Is dus gewoon een beetje stoere praat.

Maar dit is hoe je het doet: Je pakt je lul vast met één hand en maakt op- en neerwaartse bewegingen. Zoals dit:

iconsex-poundit.gif

Doe je dat zo'n 5-10 minuten, dan komt er een lekker gevoel. En als je geslachtsdelen al helemaal volgroeid zijn, komt er een zaadlozing (oftewel je spuit sperma).

Klinkt allemaal een beetje vies, maar het is wel lekker. ;)

Geplaatst:
Je trekt hem naar voren of naar boven? :7

Maakt niet uit. Oh en btw je moet wel een beetje een stijve hebben, anders gaat het een beetje moeilijk. :7 En als je een stijve lul hebt, 'wijst' hij meestal een beetje naar boven. En dan maak je zoals ik zei op- en neerwaartse bewegingen.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar naar welke kant bedoel je met op een neerwaarts? :7

En van wie leren jullie die dingen..?

Bewerkt: door Evo_Des
Geplaatst:
En van wie leren jullie die dingen..?
Van leden op het GTAForum natuurlijk! :7 Doooohhh...

Hoe oud ben je? =\

Geplaatst:

Ik ben twaalf jaar. En ik heb nog nooit van onanie gehoord. Als ik in een film het woord aftrekken zie voorkomen vraag ik wat het is, maar dan krijg ik geen inhoudelijk antwoord. :duh:

Geplaatst:
Ik ben twaalf jaar. En ik heb nog nooit van onanie gehoord. Als ik in een film het woord aftrekken zie voorkomen vraag ik wat het is, maar dan krijg ik geen inhoudelijk antwoord. :duh:
Ah.. Dan heb je waarschijnlijk ook nog geen seksuele voorlichting gehad? Misschien een keer een idee om het met je ouders hierover te hebben, of later met je biologiedocent. Tot die tijd bied Wikipedia wel voldoende info lijkt me.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Masturbatie ;)
Geplaatst:

Nee, doet het niet. Er staat niks bij over trekken. En nee ik heb nog geen 'voorlichting' gehad nee.

Geplaatst:
Nee, doet het niet. Er staat niks bij over trekken.

Oh..?

De meest gebruikte techniek voor zelfbevrediging van een man is het met de vuist of een paar vingers op en neer bewegen van de voorhuid over de eikel of rond de schacht van de penis totdat een orgasme en zaadlozing worden bereikt. Dit duidt men in de volksmond ook wel aan als aftrekken. Sommige mannen, vooral besneden mannen, gebruiken hierbij een glijmiddel, zoals speeksel. Het meest gevoelige deel van de penis is het gebied waar het toompje de voorhuid en de eikel verbindt, en het gebied van het toompje tot aan het scrotum. Bij een hoge mate van seksuele opwinding kan de geringste stimulering van dit gebied al tot een orgasme en ejaculatie leiden.

Misschien eerst lezen, dan posten? ;-)

>>> Door Jowx: Topictitel bewerkt. <<<

Geplaatst:

Had ik al gelezen, maar had dat op en neer bewegen opgevat als wrijven. My bad x'D.

Verder weet ik nog steeds niet hoe het moet. Bijv: moet je het bij je eikeltje doen? welke kant op? naar boven of naar voren?

Geplaatst:
Verder weet ik nog steeds niet hoe het moet. Bijv: moet je het bij je eikeltje doen? welke kant op? naar boven of naar voren?
Daar moet je zelf mee experimenteren. Je moet zelf ontdekken wat je zelf het lekkerst vind, en hoe je dat doet..
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...