Jump to content

Masturbatie & Seks


ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

  1. 1. Gerukt?

    • Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

    • Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44


Recommended Posts

Ik heb een ontzettend leuke manier gevonden op het internet om je dagelijkse spelletje nog leuker te maken.

men neme een handdoek, liefst een oude aangezien je moeder het misschien niet zal waarderen als je haar nieuwe theedoeken hiervoor gebruikt. :7

die vouw je dubbel totdat je een strook hebt. dan pak je een rubberen handschoen en die leg je op het doek aan de zijkant.

de onderkant waar de opening is hou je iets buiten het doek. dan rol je het hele gevaarte dicht. als je het dichtgerolt hebt, dan neem je het stukje handschoen wat nog uitsteekt, en dan trek je dat over de handdoek heen.

en viola je hebt een zelfgemaakte 'vagina' ^_^

dan steek je je uhm dinges erin en dan is het gewoon hetzelfde als normaal masturberen, volgens mijn bronnen waar ik het vandaan heb voelt het veel lekkerder en realistischer. heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, want heb geen plastic handschoen. :7

Oja gebruik veel glijmiddel anders is het niet zo plezant.

DIT MOET JE NOOIT DOEN.

ANDERS KRIJG JE TMS.

Je kan dan heel moeilijk klaarkomen tijdens de seks.

Hoewel door velen al wordt aangenomen dat dit geen goede manier is voor jongens om te masturberen is er maar weinig informatie over te vinden op internet. Vandaar dat ik besloten heb om er een kleine faq over te schrijven, aangezien ik het artikel op het swb niet toereikend vindt, en de overige pagina’s die er wat over vertellen outdated en in het engels zijn. Daarnaast is het voor de jongeren onder ons beter om er maar z.s.m. achter te komen, aangezien niet iedereen dermate goede sexuele voorlichting krijgt en dit soort dingen nog wel eens over het hoofd gezien willen worden. (Met biologie of verzorging, of op dit forum heb ik er in ieder geval nog nooit veel over gelezen of gehoord.)

De bekkenstoot, wat is het?

De bekkenstoot wordt gedefinieerd als TMS, Traumatic Masturbation Syndrome. Het komt er kortweg op neer dat het een verkeerde manier van masturberen is, die op de lange termijn schadelijk kan zijn voor de genitaliën en problemen kan veroorzaken bij het verkrijgen van een erectie of orgasme.

De meeste jongens leren zichzelf het masturberen aan (cijfers spreken hierbij over 90%), en in de meeste gevallen daarvan gaat het om het traditioneel masturberen, waarbij met de hand over de penis gewreven wordt in een op- en neergaande beweging. Een klein deel daarvan echter leert het zichzelf op een andere manier aan, door op de buik te liggen en schuivende bewegingen te maken over een voorwerp of de hand. Exacte cijfers ontbreken, maar aangenomen wordt dat tussen de 5 à 10 procent van de jongens op deze manier ‘leren’ masturberen.

Is deze manier bij voorbaat slecht?

Kortweg, ja. Hoewel het door sommigen soms als variatie gebruikt wordt is het aan te raden om deze manier nooit te gebruiken. Iedere keer dat op deze manier gemasturbeerd wordt, wordt er een onnatuurlijk hoge druk op de genitaliën uitgeoefend. Daarnaast wijzen onderzoeken uit dat mannen die op deze manier masturberen minder gevoelig zijn bij normale masturbatie en seks, waardoor het klaarkomen door normale manieren vrijwel onmogelijk kan worden.

Ook als ik het afwissel?

Het zal niet direct schadelijk zijn, maar het wordt ten zeerste afgeraden om deze methode überhaupt te gebruiken. Bij het te vaak gebruiken van deze techniek kan gewenning snel ontstaan, met alle gevolgen van dien.

Hoe kom ik van TMS af?

TMS is voor zover bekend volledig te ‘genezen’, door het simpelweg niet meer te doen. In plaats daarvan dient de traditionele manier voortaan gebruikt te worden zonder ooit nog gebruik te maken van de bekkenstoot. Belangrijk hierbij is te onthouden dat jongere personen er makkelijk vanaf komen dan oudere personen, omdat er minder sprake is van gewenning. De schatting is dat iedere jongen of man er van af kan komen binnen twee weken à een maand.

Het principe is simpel. Indien er nog klaargekomen kan worden door normaal te masturberen is het probleem nog niet zo groot en kan er makkelijk nog overgestapt worden op de juiste manier. Echter, als iemand het voor langere periode beoefend heeft kan het onmogelijk zijn om nog op de normale masturbatiemethode klaar te kunnen komen, waarbij ook bij normale seks het klaarkomen soms onmogelijk blijkt te zijn.

Aangeraden wordt dan om minimaal een week niet te masturberen, en daarbij alles eraan te doen om een erectie te voorkomen. Iedere seksuele handeling dient zoveel mogelijk voorkomen te worden. Na deze week zou het ‘frustratielevel’ () dermate hoog moeten zijn dat ook klaarkomen op de normale manier wel moet lukken. Lukt dit binnen vijf minuten, dan kan er direct afgebouwd worden naar 4 à 5 dagen wachten en het nogmaals proberen, om indien gewenst uiteindelijk dagelijks klaar te kunnen komen op de normale manier. Mocht het na een week nog niet gelukt zijn, dan is het aan te raden om nogmaals een week te wachten. Oh ja, en dat betekent dus ook geen seksuele handeling met een eventuele partner.

Wachttijd tussen masturbatie:

1e keer) 1 week

2e keer) 4 à 5 dagen

3e keer) 2 à 3 dagen

4e keer) dagelijks

Volgens dit schema is het in principe mogelijk om binnen twee weken de verkeerde manier afgeleerd te hebben. Met wat pech duurt het wat langer, maar nooit veel meer dan een maand.

Maar ik wil helemaal niet zo lang wachten!

Korter kan en mag ook, maar het blijft aan te raden om zo lang mogelijk te wachten, en vooral niet terug te vallen op de oude methode. Daarnaast nog een aantal interessante grafieken die de nadelen van TMS laten zien. Hoewel niet helemaal wetenschappelijk onderbouwd zijn ze toch nog interessant om te zien voor de twijfelaars. Ja, het heeft echt zo zijn nadelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    189

  • wesley123

    88

  • moechy

    82

  • CrackerzElite

    65

Ik doe het een bijna elke dag. Zeker merk ik ervan dat je er niet goed van in slaap kunt komen, dus ik ben zogenaamd (bijna) echt ''afgekickt'' van masturberen. Maar nu ik dit topic lees, ik dacht dat ik echt de enigste was, maar het zou bij je puberteit horen. Oei, dan is ie bij mij wel vroeg begonnen.. :{

Hou oud was je dan bij de 1e keer? Ik een jaar of 9/10.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het een bijna elke dag. Zeker merk ik ervan dat je er niet goed van in slaap kunt komen, dus ik ben zogenaamd (bijna) echt ''afgekickt'' van masturberen. Maar nu ik dit topic lees, ik dacht dat ik echt de enigste was, maar het zou bij je puberteit horen. Oei, dan is ie bij mij wel vroeg begonnen.. :{

Hou oud was je dan bij de 1e keer? Ik een jaar of 9/10.

zelfde ik was ook zo oud.is dat eigenlijk niet een beetje jong? :{

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het een bijna elke dag. Zeker merk ik ervan dat je er niet goed van in slaap kunt komen, dus ik ben zogenaamd (bijna) echt ''afgekickt'' van masturberen. Maar nu ik dit topic lees, ik dacht dat ik echt de enigste was, maar het zou bij je puberteit horen. Oei, dan is ie bij mij wel vroeg begonnen.. :{

Hou oud was je dan bij de 1e keer? Ik een jaar of 9/10.

zelfde ik was ook zo oud.is dat eigenlijk niet een beetje jong? :{

Nee,als je een baby zijn gang laat gaan zal die ook wat met zijn penis spelen. Allemaal natuur,volgens mij is dat een heel normale leeftijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het een bijna elke dag. Zeker merk ik ervan dat je er niet goed van in slaap kunt komen, dus ik ben zogenaamd (bijna) echt ''afgekickt'' van masturberen. Maar nu ik dit topic lees, ik dacht dat ik echt de enigste was, maar het zou bij je puberteit horen. Oei, dan is ie bij mij wel vroeg begonnen.. :{

Hou oud was je dan bij de 1e keer? Ik een jaar of 9/10.

Ja zoiets. Eigenlijk wel fijn dat ik hier m'n verhaal kwijt kan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten we het hier nou echt over hebben? Houd het liever privé ofzo, het is nogal ranzig.

ja daar is dit topic toch voor of zie ik het verkeerd?en trouwens jij hoeft het er niet over te hebben hoor als je een ander topic bekijkt.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

En gebruiken jullie ook trucjes zoals je adem inhouden om heftiger klaar te komen? Ik wel :puh:.

1x gedaan

:puh: dit zou ik dus nooit zeggen he als ik jullie persoonlijk kenden :bonk:

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Vrouwen doen het ook hoor! :-(:erm:

Lol, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik dat las.

Kom maar op met die verhalen dan. :Y

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...