Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Wie doet er ook aan uitstellen ? dat bijv als je gaat trekken, dat je niet gelijk doorgaat tot de climax, maar dat je bijv net als je het gevoel hebt dat je gaat ..... dat je dan gelijk stopt en wacht tot het wegtrekt en dan weer begint.

ik heb dat ooit een halfuur volgehouden en man.... omdat je het zo opbouwt en het spannend voor jezelf houdt, krijg je op het eind echt een enorme kick... _O_

dat ken ik ja, maar ik bak daar niks van

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

En er is ook iets onder de ballen dat je kan indrukken bij het klaarkomen waardoor je sperma er niet uit komt,en je kan dan meerdere keren achter elkaar klaar komen. Maar dat was volgens mij wel schadelijk,maar ik weet niet meer voor wat.

Delen op andere websites

he bah dat lijkt me niks, dan blokkeer je die hele spremaleider die het spul doorvoert, lijkt me niet gezond als je zo een lichaamsfunctie belemmert. lijkt me hetzelfde als je ader bij je pols dichthouden zodat er geen bloed in je hand kan komen.

Delen op andere websites

Awesome dudes zijn jullie, alleen mis ik de optie vingeren, ik bedoel... wij vrouwen moeten ook aan onze trekken komen :N

Rare eerste post :puh: . Of is het een kloon?

Delen op andere websites

he bah dat lijkt me niks, dan blokkeer je die hele spremaleider die het spul doorvoert, lijkt me niet gezond als je zo een lichaamsfunctie belemmert. lijkt me hetzelfde als je ader bij je pols dichthouden zodat er geen bloed in je hand kan komen.

Het blijft dan gewoon in de plasbuis zitten, dus er is niet echt iets schadelijks aan. Heb het eens uitgeprobeerd en het is niet wat je noemt prettig.

Lol, is het Rach van Green? :D

Bewerkt: door Galiorix
Delen op andere websites

Awesome dudes zijn jullie, alleen mis ik de optie vingeren, ik bedoel... wij vrouwen moeten ook aan onze trekken komen :N

Nope :O I iz Rachel :D Eerst vond ik het niet waard een account aan te maken, maar toen ik dit las dacht ik woow! Eens mn mond opentrekken, niet goed dan?

Ja die Rachel ja :D

Maar sowieso, heb ik gelijk of heb ik gelijk!? Of zijn alle meisjes saai hier en doen ze niet aan sextalk :")

Bewerkt: door Rachel
Delen op andere websites

Nope :O I iz Rachel :D Eerst vond ik het niet waard een account aan te maken, maar toen ik dit las dacht ik woow! Eens mn mond opentrekken, niet goed dan?

Maar sowieso, heb ik gelijk of heb ik gelijk!? Of zijn alle meisjes saai hier en doen ze niet aan sextalk :")

Natuurlijk is dat wel goed xD. Maar als nieuwkomer zou ik niet zo snel als eerste post in zo'n topic posten. Ennuh:

Women r not allowed. Moderator met slotjes ook niet.

En,welkom op het forum :D .

Delen op andere websites

tuurlijk heb je gelijk, niets zo heerlijk als soppen in het kutje :D

Delen op andere websites

Natuurlijk is dat wel goed xD. Maar als nieuwkomer zou ik niet zo snel als eerste post in zo'n topic posten. Ennuh:

Women r not allowed. Moderator met slotjes ook niet.

En,welkom op het forum :D .

Dankje en ik vind dat ik wel allowed ben! Puh

Delen op andere websites

Dankje en ik vind dat ik wel allowed ben! Puh

Helaas het de TS zich gisteren tot dit uitgeroepen:

:duh:

Zal ik ook doen. Bij deze verklaar ik mijzelf Admin Der GTAForum, Heerser van de Zeven Zeeën, Partijleider, De Grote Roerganger.

Dus je kan daar niet tegen in gaan.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...