Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

Awesome dudes zijn jullie, alleen mis ik de optie vingeren, ik bedoel... wij vrouwen moeten ook aan onze trekken komen :N

Hoi lieverd <3

Hai lieve schat van me :D

Delen op andere websites

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Awesome dudes zijn jullie, alleen mis ik de optie vingeren, ik bedoel... wij vrouwen moeten ook aan onze trekken komen :N

Rare eerste post :puh: . Of is het een kloon?

Nope :O I iz Rachel :D Eerst vond ik het niet waard een account aan te maken, maar toen ik dit las dacht ik woow! Eens mn mond opentrekken, niet goed dan?

Ja die Rachel ja :D

Maar sowieso, heb ik gelijk of heb ik gelijk!? Of zijn alle meisjes saai hier en doen ze niet aan sextalk :")

Racheeeeeeeeeeeeeel. Long time no see ö. Het is shadowfax hier xD.

OT: Naja die recordpoging is gewoonweg ziek. Rukken moet iets van genot en plezier blijven.

Delen op andere websites

het is raar dat mensen het voor een record doen maar dan ben je wel bekend :Y (tenminste,als je bekend wilt worden als wereldkampioen rukken :7 )

Ja:P, ga je voor het eerst naar je nieuwe vriendin, vragen ze bv 'heb je iets waar je trots op bent/heb je iets groots bereikt in je leven', zeg je 'joa, ik heb een record op me naam staan' en 'oh, waarvoor dan?' 'Joa, voor rukken', dan kijken die je ook met een bek vol tanden aan.

Delen op andere websites

Het record houden van het aantal orgasmes per dag: Dat lijkt me helemaal het einde.

Echter niet leuk voor je vriendin: Na 36 orgasmes heb je geen zin in een potje batsúh, lijkt me.

Delen op andere websites

Het record houden van het aantal orgasmes per dag: Dat lijkt me helemaal het einde.

Echter niet leuk voor je vriendin: Na 36 orgasmes heb je geen zin in een potje batsúh, lijkt me.

de volgende dag wel 0_0

Delen op andere websites

Vingeren? Dat is toch niet eh.. Gatsievedecci! :ch:

hoe zo dan? jij trekt toch ook aan je lul? >_>

waha :7 ik vind het ssmerigger om te horen dat een vent aan zun lul trekt dan dat een vrouw vingert

Delen op andere websites

waha :7 ik vind het ssmerigger om te horen dat een vent aan zun lul trekt dan dat een vrouw vingert

Whaha ik vind dit topic wel grappig, maar ook best ranzig :puh: Je gaat het voor je zien hoe iedereen aan ze trekker komt en zo :cab:

Wat is dat volgens jou dan? :schater:

Bewerkt: door frankyyguy
Delen op andere websites

Whaha ik vind dit topic wel grappig, maar ook best ranzig :puh: Je gaat het voor je zien hoe iedereen aan ze trekker komt en zo :cab:

ja maar om het de hele tijd over gta te hebben wordook saai he :Y

Delen op andere websites

Masturberen is gewoon menselijk! Gewoon lekker aan je paal liggen trekken of met je vinger in je gaatje soppen, heerlijk gewoon. Jummie.

Mooi ding om aan te denken tijdens het masturberen:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...