Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ja, ik heb AC2 2e hands daar gekocht voor 30 euro. Dus prijs zal tegen de 15 euro liggen denk ik. Je kan ook even op de Site van Gamemania kijken. Dan ben je opgelicht man. Nieuw bij de bart smit is hij €30,- toen lag daar ook de white edition voor €30,- Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 *bump* Velen zeggen tegen me dat Assasin's Creed op GTA lijkt, maar ik geloof ze niet. Ik kan eraan geraken voor 10€, wel 2e hands.. Kopen/niet? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 *bump* Velen zeggen tegen me dat Assasin's Creed op GTA lijkt, maar ik geloof ze niet. Ik kan eraan geraken voor 10€, wel 2e hands.. Kopen/niet? De vergelijking met GTA kan wel, maar heel erg veel lijken ze niet op elkaar. Overeenkomst is dat je in beide games vrij rond kunt lopen door de stad, verschillende zij-missies kunt doen en een aantal collectables hebt. Verder vind ik de games totaal verschillend. Maar zeker kopen, ik heb me er uitstekend mee vermaakt Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Oke dan, morgen ga ik hem dan halen. Of ergens in de week Bedankt he & Nog eens Congratz met je terugkeer EDIT: Ik heb 'm . Ik vroeg gewoon aan mijn moeder die naar de winkel ging om de prijs te bekijken van AC2, heeft ze hem gekocht 't Is heel leuk maar irritant als die bewakers enzo je zien Bewerkt: 30 oktober 2010 door TekaLoca Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 *bump & dubbelpost* (Sorry) Maar ik heb daarstraks sequence 11 voltooid en nu moet ik opeens alle codexpagina's gaan zoeken om verder te komen. Maar ik vind ze niet.. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) ze staan gewoon op de kaart waar dubbel post je laatste post was een maand geleden XD Bewerkt: 29 november 2010 door benhelsloot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Het zijn toch 2 berichten na elkaar dus vandaar noem ik het dubbelpost & Thanx Reageren
kylian2 Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 heey ik ben nu bij het deel dat je de eerste 4 codex pagina's moet halen dan heb ik gedaan maar ik sta nu nogsteeds op Codex pagina 0/4 weet iemand hoe ik dit kan oplossen? >>> Door Kai-ShockWave: Vraag verplaatst. <<< Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 heey ik ben nu bij het deel dat je de eerste 4 codex pagina's moet halen dan heb ik gedaan maar ik sta nu nogsteeds op Codex pagina 0/4 weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Moet je ze niet nog een keer naar Leonardo brengen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 heey ik ben nu bij het deel dat je de eerste 4 codex pagina's moet halen dan heb ik gedaan maar ik sta nu nogsteeds op Codex pagina 0/4 weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Moet je ze niet nog een keer naar Leonardo brengen? Ja, is het niet aftellen van 4/4 naar 0/4? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Nee je moet 4 filosophische codexpagina's zoeken in Monteriggioni. En vervolgens bij Leonardo brengen, dan krijg je het dubbel-verborgen mes. Reageren
Niiek Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Wat krijg je eigenlijk als je alle gebouwen renoveert in dat stadje ? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Wat krijg je eigenlijk als je alle gebouwen renoveert in dat stadje ? zoveel geld per 20 minuten dat je alles kan kopen wat je wilt en een trophy Reageren
GTAisgang Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 hey, ik heb hulp nodig bij Desmond`s Altair Dream als zijn vrouw Maria wegrent naar de toren doet zij de deur dicht dan klim ik omhoog en kom ik bij het balkon met de paal en de lamp, zoals ik weet moet je die paal met die lamp grijpen maar hij verdomt het om hem te pakken, ik zat 3 kwartier er aan te verkloten, kan iemand mij helpen (toetsenbord instellingen zijn Toetsenbord en Muis 2 knoppen) Hartelijk Bedankt!! GTAisGang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.