Jump to content

Assasins creed 2


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    18

  • moechy

    14

  • Forumrunner

    12

  • End Of The Riot

    12

!NIET LEZEN ALS JE DE PLOT VAN HET VERHAAL NOG NIET WIL WETEN!

Ik heb het spel pas uitgespeeld, maar ik snap het niet goed. Je komt in de kerker en praat met Minerva. Die legt allemaal dingen uit en spreekt je aan met Desmond ipv Ezio. Minerva zegt ook dat je tempels moet zoeken... En, to be honest, ik snap er de ballen van :? Kan iemand me uitleggen wat het allemaal betekent?

Bump.

Desmond is het personage waarmee je altijd in die Animus stapt en omdat Ezio één van zijn vorige levens is wordt Ezio in dat einde aangesproken als Desmond. En ik denk dat die tempels iets te maken hebben met het volgende deel in de reeks. :Y

Dat Desmond het personage is dat altijd in de Animus stapt wist ik nu ook nog net :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

(Ik speel AC2 op PS3)

Twee vraagjes:

Vraag 1: Ik heb me nog maar pas geregistreerd bij Uplay, en ik heb Altaïr's outfit gekocht. Hoe kan je meer Uplay credits krijgen? En hoe kan je meerdere dingen kopen met die credits? Want bij "Shop" staat er: Binnenkort beschikbaar.

Vraag 2: Ik probeer de trophy te halen waarbij je een vergiftigde NPC moet vermoorden. Wel, ik heb een wachter vergiftigd, en daarna als die in het rond gaat zwaaien met zijn zwaard, heb ik hem vermoord, maar toch krijg ik geen trophy. Doe ik iets verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1: Ik heb me nog maar pas geregistreerd bij Uplay, en ik heb Altaïr's outfit gekocht. Hoe kan je meer Uplay credits krijgen? En hoe kan je meerdere dingen kopen met die credits? Want bij "Shop" staat er: Binnenkort beschikbaar.

Hier kan je zien wat je moet doen voor punten. (klik links op de verticale balk "Actions")

Vraag 2: Ik probeer de trophy te halen waarbij je een vergiftigde NPC moet vermoorden. Wel, ik heb een wachter vergiftigd, en daarna als die in het rond gaat zwaaien met zijn zwaard, heb ik hem vermoord, maar toch krijg ik geen trophy. Doe ik iets verkeerd?

Je moet hem vermoorden vanuit de lucht. Dus vergiftig hem, klim ergens op en maak een kill vanuit de lucht.

Zie deze video voor meer info:

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1: Ik heb me nog maar pas geregistreerd bij Uplay, en ik heb Altaïr's outfit gekocht. Hoe kan je meer Uplay credits krijgen? En hoe kan je meerdere dingen kopen met die credits? Want bij "Shop" staat er: Binnenkort beschikbaar.

Hier kan je zien wat je moet doen voor punten. (klik links op de verticale balk "Actions")

Is dat alles? Maar 5 dingen die je moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, ik heb AC2 maar niet AC1, dus het in de toekomst gedeelte (over Desmond dus) is me nogal onduidelijk.

Waarom gebruiken ze Desmond voor de Animus?

Subject 17 is Desmond, wie is Subject 16?

Waarom moeten Lucie en Desmond in het begin vluchten van Abstergo?

En waarom moet je op het einde vechten tegen Abstergo?

Ik zou graag willen weten wat er in AC1 gebeurde, niet het Altaïr-gedeelte, alleen over Desmond, Abstergo, Lucie etc.

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Je begint als Desmond, en je bent testpersoon. Je raakt aan de praat met Lucy ze helpt je. Persoon 16 was nog niet bekend. Zijn voor ouders zijn die assasins en Abstergo is eigenlijk van de Tempeliers

Link to comment
Delen op andere websites

Je begint als Desmond, en je bent testpersoon. Je raakt aan de praat met Lucy ze helpt je. Persoon 16 was nog niet bekend. Zijn voor ouders zijn die assasins en Abstergo is eigenlijk van de Tempeliers

Hmm, ok. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hai, ik heb een nieuw spel, Assassin's Creed II, er is al een account op deze pc, maar hoe maak ik een 2de? Alvast bedankt.

En jaah, ik heb al gegoogled..

>>> Door Kai-ShockWave: Verplaatst. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag. Hoe veel missies heeft het spel? Ik bedoel geen sequences maar missies. Dus er zitten bijv. 4 missies in 1 sequence maar hoeveel in totaal? Ik ben namelijk van plan t spel te kopen maar ik wil het de story niet zo sne lhebben uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag. Hoe veel missies heeft het spel? Ik bedoel geen sequences maar missies. Dus er zitten bijv. 4 missies in 1 sequence maar hoeveel in totaal? Ik ben namelijk van plan t spel te kopen maar ik wil het de story niet zo sne lhebben uitgespeeld.

Ik heb ergens gelezen dat er rond de 100 missies waren in het verhaal en nog eens 100 zijmissies. Ik weet niet of dit klopt, maar het is zeker mogelijk. Je zal deze game ook niet heel snel uitgespeeld hebben. Ik heb hem zelf ook en ik was een hele tijd zoet met het verhaal. Zo had ik al 10u op de teller, maar ik zat nog maar rond de helft. Als je je dan ook nog eens bezig houdt met de extra's zoals het verzamelen van veren en een soort van missies voltooien in tombes voor een speciale armor, zal je niet snel uitgekeken zijn op AC ll. :)

Als je natuurlijk continu missies na elkaar doet, zal je er natuurlijk heel wat minder tijd voor nodig hebben. Toch zal je het niet snel voltooid hebben. En AC ll is al te vinden voor €30. Je zal zeker geen spijt hebben van een eventuele aankoop!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...