Jump to content

Assasins creed 2


IV trailer

Recommended Posts

Dit spel ownt echt. Lang geleden dat ik zo overtuigd was door een game, tot San Andreas geleden denk ik.

Echt, de storyline, die middeleeuwse sfeer, de characters, het hoofdkarakter en de gameplay. De eerste AC was echt saai, was ik na één dag al beu. Maar deze had me direct mee. Heerlijk opgebouwd, die storyline. De kwajongen die op straat vecht en avontuurtjes met meisjes heeft, die zich wil bewijzen tegenover iedereen en plots wordt hij de man van zijn familie en moet hij voor zijn familie zorgen, plots krijgt hij al die verantwoordelijkheid en zie je hem zo in die rol groeien.

Ook de stealth is veel verbeterd tov de eerste serie.

Heb het nog niet uitgespeeld, maar AC II heeft me nu al overtuigd, zeker en vast!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    18

  • moechy

    14

  • Forumrunner

    12

  • End Of The Riot

    12

Dit spel ownt echt. Lang geleden dat ik zo overtuigd was door een game, tot San Andreas geleden denk ik.

Echt, de storyline, die middeleeuwse sfeer, de characters, het hoofdkarakter en de gameplay. De eerste AC was echt saai, was ik na één dag al beu. Maar deze had me direct mee. Heerlijk opgebouwd, die storyline. De kwajongen die op straat vecht en avontuurtjes met meisjes heeft, die zich wil bewijzen tegenover iedereen en plots wordt hij de man van zijn familie en moet hij voor zijn familie zorgen, plots krijgt hij al die verantwoordelijkheid en zie je hem zo in die rol groeien.

Ook de stealth is veel verbeterd tov de eerste serie.

Heb het nog niet uitgespeeld, maar AC II heeft me nu al overtuigd, zeker en vast!

Amen _O_

Maar..

Waarom kan je maar 6 kogels bij je dragen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heilig verhaal

Amen _O_

Maar..

Waarom kan je maar 6 kogels bij je dragen?

Erhm, het lijkt me toch wel een beetje zwaar worden als je 5 zwaarden, een heel pantser, werpmessen, rookbommen, en dan ook nog kogels bij je moet hebben, en als je meer dan 6 kogels zou hebben zou die overused worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een fantastisch ik sta aan het begin van sequentie 8, maar ik ga wachten op DLC en dan opnieuw beginnen, dan vind ik het een beetje completer(ik weet het, nogal aanstellerij aangezien het spel al heel groot is maar toch :clown: ).

Gaat iemand van jullie de DLC kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een fantastisch ik sta aan het begin van sequentie 8, maar ik ga wachten op DLC en dan opnieuw beginnen, dan vind ik het een beetje completer(ik weet het, nogal aanstellerij aangezien het spel al heel groot is maar toch :clown: ).

Gaat iemand van jullie de DLC kopen?

Ik wist niet dat er een DLC kwam. :N

Heb je een link naar een bericht ervan of weet je wat die inhoud? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is op 1 december aangekondigd en het zijn de missende sequenties 12 en 13.

Hier de link: Klik

Het is btw in het engels.

mijn GOTY 2009 :D

geweldig verhaal enzo :D oh wauw briliant :D

rookbommetje gooien en dan je doel vermoorden hoe geniaal (h)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ook sinds een tijdje het pistool damn, wat knal je daar lekker mee weg zeg :D

Kan je trouwens naast alle upgrades die je in de storyline krijgt, ook nog andere upgrades krijgen met de codexpagina's? Of is het alleen voor health?

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen voor Health. Maar je kan wel nieuwe extra bewegingen leren bij het trainingsveldje voor de villa. Niet alleen in missies met Oom Mario, maar je kan voor wat geld ook extra dingen leren zoals zand gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

De kogels zijn schijtduur, terwijl je die zelfs al in die tijd simpel maakt hoor. Ijzer smelten kan iedereen..Ook nogal stom dat je er maar 6 kan bijhebben, 24 of 6 kogels, veel gewichtsverschil is het niet. Het richten met het wapen vind ik ook nogal kut..Voor de rest echt een topspel..;D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De kogels zijn schijtduur, terwijl je die zelfs al in die tijd simpel maakt hoor. Ijzer smelten kan iedereen..Ook nogal stom dat je er maar 6 kan bijhebben, 24 of 6 kogels, veel gewichtsverschil is het niet. Het richten met het wapen vind ik ook nogal kut..Voor de rest echt een topspel..;D

Kwestie van niet kunnen gamen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...