Jump to content

Assasins creed 2


IV trailer

Recommended Posts

Assasins creed 2 komt er weer aan. Trailers zijn inmiddels online. Het spel komt aan het einde van het jaar uit.

Officieële website: http://assassinscreed.uk.ubi.com/

Voor de mensen die graag verzamelen: de limited edition kan je in Nederland uitsluitend bij bol.com kopen. Als je hem wilt hebben kan je niet te lang wachten want hij is alleen in de maand juni (deze maand) bestelbaar. Je krijgt hem natuurlijk niet in juni voor de duidelijkheid. Inhoud "black edition":

"Beschrijving

Assassin's Creed II

Deze ultieme editie bevat de zeldzaamste extra's dankzij welke je als geen ander de ervaring van Assassin's Creed II kan beleven:

Zeldzame "Master Assassin" figurine van Ezio.

Deze ultra exclusieve Figurine is vervaardigd in beperkte oplage en introduceert een spectaculaire outfit die Ezio alleen in de laatste levels van de game draagt.

3 ingame bonus missies

Exclusieve locaties die speciaal alleen in deze versie zitten. Verken de meest prestigieuze monumenten uit de Renaissance en onthul unieke artefacten verstopt binnenin hun muren.

Palazzo Medicis in Firenze

Santa Maria Dei Frari in Venetië

Arsenal Werf Magazijn In Venetië

Conspiracy boek

Dit unieke kunstwerk geeft de visie van het ontwikkelteam over de game art, het verhaal en de achtergrond, inclusief een aantal geheimen over het overkoepelende Assassin's Creed complot. Het 64 pagina's tellende boek is uitgevoerd met lederen hardcover en perkamenten pagina's.

Soundtrack & Extra's

De game soundtrack gemaakt door Jesper Kyd (genomineerd voor British Academy of Film and Television Arts "2009 Best original score in a game")Alle video's, behind-the-scenes interviews en e-goodies van Assassin's Creed II. Speciale zwarte collector's verpakking met een unieke holografische handtekening."

Bron: bol.com

cover.png

Beeldje Ezio. Staat in de pre-order sectie van de ubisoft site.

Zelf gelijk maar even besteld vandaag. Ik vind het wel mooie rommel voor €30,- extra (ervannuit gaant dat de normale versie €60,- kost).

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    18

  • moechy

    14

  • Forumrunner

    12

  • End Of The Riot

    12

Ik het deel 1 te weinig gespeeld, wel een heel goed spel!

Ik ga hem denk ik ook gewoon kopen ^_^

deel 1 was gewoon saai

als je het eenmaal had uitgespeeld kon je gewoon weer opnieuwe beginnen en al die vlaggen vergeten

geen online modus

ik had er spijt van dat ik deel 1 had gekocht ik hoop dat deel 2 leuker is

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er is nu een officiële pack uitgekomen met achtergronden voor pc en iphone formaat. Voor de pc zijn alle screens in drie formaten zodat je geen vervorming krijgt bij het rekken op je bureaublad. Ook is er in de pstore een exclusieve screen verkrijgbaar in 1080P. Op de xbox is er zoon interactief thema verkrijgbaar voor 240MSpoints.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nu een officiële pack uitgekomen met achtergronden voor pc en iphone formaat. Voor de pc zijn alle screens in drie formaten zodat je geen vervorming krijgt bij het rekken op je bureaublad. Ook is er in de pstore een exclusieve screen verkrijgbaar in 1080P. Op de xbox is er zoon interactief thema verkrijgbaar voor 240MSpoints.

Wat houd dat interactieve thema in.

Bewerkt: door wupie
Link to comment
Delen op andere websites

Er is nu een officiële pack uitgekomen met achtergronden voor pc en iphone formaat. Voor de pc zijn alle screens in drie formaten zodat je geen vervorming krijgt bij het rekken op je bureaublad. Ook is er in de pstore een exclusieve screen verkrijgbaar in 1080P. Op de xbox is er zoon interactief thema verkrijgbaar voor 240MSpoints.

Wat houd dat interactieve thema in.

Wat boeit jou dat? Je hebt een PS3... :7 Maarja, het is gewoon een thema voor je Xbox Dashboard. Maar dat zegt je denk ik ook niet zoveel.

KLIKIE

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Er is nu een officiële pack uitgekomen met achtergronden voor pc en iphone formaat. Voor de pc zijn alle screens in drie formaten zodat je geen vervorming krijgt bij het rekken op je bureaublad. Ook is er in de pstore een exclusieve screen verkrijgbaar in 1080P. Op de xbox is er zoon interactief thema verkrijgbaar voor 240MSpoints.

Wat houd dat interactieve thema in.

Wat boeit jou dat? Je hebt een PS3... :7 Maarja, het is gewoon een thema voor je Xbox Dashboard. Maar dat zegt je denk ik ook niet zoveel.

Ik vroeg me dat gewoon af en een vriend van mij heeft een Xbox dus ik weet er wel wat van af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...